Psychologiczne techniki w kampaniach reklamowych
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
ul. Ogrodowa 58,
Warszawa
Od 18 sie 9:00 do 18 sie 16:00
Od 1 414,50 zł
LINK DO SZKOLENIA:
PSYCHOLOGICZNE TECHNIKI W KAMPANIACH MARKETINGOWYCH
WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA
INFORMACJE
Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.
DLA KOGO SZKOLENIE?
- Specjaliści i menedżerowie marketingu - odpowiedzialni za tworzenie kampanii, treści i strategii komunikacyjnych
- Osoby pracujące w content marketingu, social media i reklamie online - które chcą, by ich przekazy silniej działały na emocje i decyzje klientów
- Zespoły kreatywne i projektowe - które tworzą materiały promocyjne i brandingowe i chcą lepiej zrozumieć odbiorcę
- Właściciele mniejszych firm - którzy sami tworzą komunikaty lub współpracują z agencjami i chcą wiedzieć, jak ocenić skuteczność przekazu
KORZYŚCI
- Zrozumiesz, jak klienci odbierają treści marketingowe i co naprawdę wpływa na ich decyzje
- Nauczysz się budować komunikaty, które wzbudzają emocje, zaufanie i zaangażowanie oraz poprawią wyniki kampanii marketingowych.
- Poznasz psychologiczne techniki, które zwiększają skuteczność kampanii - od storytellingu po wizualne CTA
- Przećwiczysz projektowanie i korektę przekazów marketingowych, opartych na psychologii percepcji i motywacji
PROGRAM SZKOLENIA
1. Psychologia zachowań klienta - jak naprawdę działa komunikacja marketingowa?
- Jak klienci przetwarzają treści i reagują na komunikaty marki?
- Jakie emocje wpływają na uwagę, zapamiętywanie i uruchamiają decyzje zakupowe?
- Co sprawia, że jedne komunikaty budują relację, a inne znikają bez echa?
- Dlaczego nie wystarczy istnieć na rynku - trzeba mówić tak, by zostać zapamiętanym?
3. Analiza zachowań konsumenckich - motywacje i decyzje
- Proces decyzyjny klienta w marketingu
- Jakie czynniki wpływają na ocenę oferty w komunikacji
- Co sprawia, że klient zareaguje na komunikat
4. Psychologiczne techniki w treściach marketingowych
- Jak pisać, by angażować i sprzedawać?
- Storytelling, emocje, metafory - jak wpływają na decyzje
- Zasada niedoboru i społeczny dowód słuszności w kampaniach
- Przykłady języka, który zwiększa zaangażowanie
5. Tworzenie skutecznych kampanii marketingowych
- Działania marketingowe oparte na psychologii decyzji, percepcji i emocji klienta
- Targetowanie psychograficzne i analiza grupy docelowej
- Jakie treści i formaty działają w różnych kanałach
- Psychologia CTA, struktury przekazu i percepcji wizualnej
6. Budowanie autentyczności i zaufania marki
- Jak komunikacja wzmacnia wiarygodność
- Rola spójności, wartości i tonu w postrzeganiu marki
7. Psychologia sprzedaży - psychologia cen i ofert specjalnych
- Jak prezentować cenę, by klient czuł wartość
- Kiedy promocje zwiększają sprzedaż, a kiedy szkodzą marce
- Efekty kotwiczenia, kontrastu i punktów odniesienia
8. Nowe technologie w psychologii marketingu
- Automatyzacja, personalizacja i systemy rekomendacyjne - jak nowoczesne narzędzia oddziałują na emocje i decyzje klientów
- Neuromarketing w praktyce - co mierzymy, co już wiemy i jak przekładać wiedzę o mózgu na skuteczne działania marketingowe
- Czy AI może lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania klienta niż człowiek?
9. Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy
- Projektowanie kampanii psychologicznie dopasowanej do odbiorcy
- Warsztat analizy komunikacji i ofert uczestników
- Korekta języka i stylu z punktu widzenia odbiorcy
Sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja, konsultacja, indywidualne pytania
METODY PRACY
- Case study i burza mózgów
- Analiza realnych kampanii, przykładów, komunikatów marketingowych - identyfikacja błędów
- Ćwiczenia - przygotowywanie komunikatów marketingowych
Więcej informacji uzyskasz: [email protected]
Akademia Marketingu KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl