✅ TAJNIKI MOTYWACJI, PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW - PSYCHOLOGIA MARKETINGU

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 6 cze 10:00 do 7 cze 17:00
ticket icon
Od 2 447,70 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/psychol...

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]


SZKOLENIE W WARSZAWIE,

Jak?

Warsztatowo - intensywna sesja robocza, z elementami wykładu, ćwiczeń i dyskusji grupowej.

Dla kogo?

  • Szkolenie jest skierowane dla specjalistów z obszaru marketingu, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o psychologii marketingu oraz zachowaniach konsumenckich.
  • Przeznaczone jest także do osób, które chcą lepiej zrozumieć ekonomię behawioralną i wykorzystać tę wiedzę w praktyce marketingowej i sprzedażowej.
  • Niezależnie od dotychczasowego doświadczenia w marketingu, uczestnicy zdobędą narzędzia i strategie, które pozwolą im skuteczniej dotrzeć do klientów i wpływać na ich decyzje zakupowe.

KORZYŚCI

  • Lepsze zrozumienie potrzeb i motywacji klientów:
    zdobędziesz wiedzę na temat zachowań konsumentów i źródeł ich decyzji zakupowych (czasami bardzo zaskakujących i nieoczywistych). Dzięki temu będziesz mógł bardziej precyzyjnie dopasować ofertę i strategię do oczekiwań i preferencji klientów.
  • Skuteczniejsze projektowanie produktów i usług:
    Pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii marketingu umożliwia projektowanie produktów i usług lepiej odpowiadających na potrzeby i preferencje klientów. Możesz dzięki temu uniknąć błędów w projektowaniu i wprowadzać innowacje, które przyciągną uwagę oraz spełnią oczekiwania konsumentów.
  • Efektywniejsze prowadzenie kampanii marketingowych:
    lepsze zrozumienie psychologicznych mechanizmów decyzyjnych klientów pozwali ci lepiej targetować reklamy i komunikować się z nimi w sposób bardziej skuteczny.
  • Zwiększenie lojalności klientów:
    dzięki zastosowaniu odpowiednich strategii opartych na psychologii zachowań konsumentów, zbudujesz silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich lojalność wobec marki. Dowiesz się, jak budować pozytywne nastawienie i sympatię wobec swojej marki, tworząc trwałe więzi z klientami.
  • Optymalizacja doświadczenia klienta:
    będziesz mógł zidentyfikować obszary, w których można poprawić doświadczenie klienta, co przeloży się na wzrost satysfakcji i większą skłonność do powrotu klientów. Można również minimalizować bariery zakupowe i poprawiać interakcje z klientami.

Dowiesz się również:

  • Dlaczego jesteśmy mniej racjonalni niż nam się (racjonalnie) wydaje
  • Dlaczego popyt, podaż i "niewidzialna ręka rynku" to nie wszystko
  • Dlaczego dokonujemy wyborów, które obiektywnie rzecz biorąc, nie są najlepsze i co więcej, trwamy przy tych wyborach, nie patrząc na konsekwencje - i jak to możesz wykorzystać w marketingu?
  • Dlaczego oferowanie wiele możliwości wyboru produktów lub usług to tak naprawdę pułapka dla klienta i jak z niej wyjść?

To szkolenie to unikatowe połączenie wiedzy z zakresu psychologii marketingu z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich tworzy pełen inspiracji warsztat, który zrewolucjonizuje Twój sposób myślenia o marketingu. Naprawdę. Przekonaj się.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak powstaje wiedza konsumenta

  • Jak uczymy się i zapamiętujemy
  • Jak wybieramy
  • Jak kupujemy
  • I jak racjonalizujemy podjęte decyzje

2. Postawy konsumenckie - oczekiwania i zadowolenie

  • Czym są postawy utajone, jak je odkryć i wykorzystać
  • Jak wpływać i modyfikować postawy konsumenckie

3. Motywacje i emocje w marketingu

  • Kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe
  • Reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe
  • Kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki
  • Kupowanie refleksyjne - podejmowanie decyzji

4. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa

  • Ocena zgodności oczekiwań z rzeczywistością.
  • Wpływ doświadczenia zakupowego na lojalność klienta.
  • Strategie zarządzania dysonansem pozakupowym.

5. Modele decyzji zakupowych

  • Model EKB, Fishbeina, Ajzena
  • Jak konsument szuka informacji
  • Jak porównuje możliwe opcje wyboru
  • Jak podejmuje decyzje o zakupie
  • Jak zachowuje się po dokonaniu zakupu

6. Modele używane do ustalania celów kampanii reklamowej i mierzenia jej efektów - czym są i dlaczego już nie wystarczają?

  • AIDA - uwaga, zainteresowanie, pożądanie, działanie
  • DAGMAR - 5 etapów oddziaływanie przekazu reklamowego na konsumenta

7. Psychograficzna segmentacja rynku

  • VALS (Vales and Lifestyles Segmentation) - model motywacji konsumenckiej oparty na wartościach i stylach życia
  • VALS 2 - 8 podstawowych grup konsumenckich
  • Model motywacji konsumentów Censydiam i co to ma wspólnego z Freudem

8. Co wpływa na wizerunek marki i produktu

9. Jaka jest rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumencie

A ponadto:

  • Porównasz smak Coca-Coli i Pepsi
  • Poszukasz jajka w cieście
  • Poznasz tajemnicę czarnej perły
  • Odkryjesz, dlaczego droższa aspiryna jest skuteczniejsza
  • Policzysz czarne i zielone taksówki
  • Zapoznasz się z zaletami i wadami (mentalnego) mieszkania w Lake Wobegon
  • Dowiesz się, ile jest warte 100 PLN i co to ma wspólnego z małym gąsiątkiem
  • Przypomnisz sobie co jadał E.T. i czym jeździ James Bond
  • … i odkryjesz, jak ważne jest to dla Twojej firmy

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Psychologia marketingu
31 Grudnia 2024, 17:00 2 447,70 zł