Proggy-Buggy Contest / Lublin
DataArt zaprasza do udziału w Międzynarodowym Konkursie Programistycznym Proggy-Buggy Contest, który odbędzie się w sobotę, 26 października 2024. Startujemy o godzinie 12:00. Mamy dwie opcje do wyboru: udział online (z jakiekolwiek miejsca) lub z biura DataArt w Lublinie (ul. T. Zana 39A).
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
1. Każdy uczestnik musi zarejestrować się najpierw na stronie >>> https://proggy-buggy.com/register/ (nieograniczona liczba miejsc)
2. Chcesz dołączyć do konkursu w naszym biurze? Zajmij miejsce (mamy ich tylko 12!) klikając 'Zapisz się!' w tym formularzu.
3. Udział w konkursie jest bezpłatny. Wystarczy zabrać ze sobą laptop.
Serdecznie zapraszamy studentów, developerów, testerów i wszystkich, którzy wiedzą, jak pisać programy, czym są "aplikacje konsolowe" i "standardowe strumienie input-output" i lubią rozwiązywać problemy.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
Na czym polega konkurs i jak przebiega?
Uczestnicy mają za zadanie rozwiązać 13 algorytmicznych problemów w 42 minuty. Rozwiązaniem każdego zadania jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy musi być wysłany na konkursowy serwer, wybierając język programowania z listy (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Zwycięzcą zostaje osoba z największą ilością prawidłowych rozwiązań w limicie czasu. Językiem roboczym jest język angielski.
W tej edycji przyjmujemy zgłoszenia indywidualne i drużynowe.
Kiedy: 26 października 2024, godz. 12:00
Gdzie: Biuro DataArt Lublin, ul. T. Zana 39A, 6 piętro
Rejestracja >> *Zapisz się na stronie evenea, jeżeli dołączysz do nas stacjonarnie, pamiętaj jednak, że niezależnie czy wybierzesz formę online czy offline, MUSISZ zarejestrować się na stronie konkursu - https://proggy-buggy.com/
AGENDA
11:30 Drzwi otwarte
11:45 Przywitanie i przedstawienie zasad Konkursu
12:00 Start Konkursu
12:45 Strefa gier
13:30 Zakończenie
Rejestracja >> https://proggy-buggy.com/