Kolacja Biznesowa PTG w Poznaniu

location icon
Hotel Kolegiacki plac Kolegiacki 5, Poznań
calendar icon
Od 5 gru 18:00 do 5 gru 18:00
ticket icon
Od 199,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG. 

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Poznania i regionu oraz nawiążesz relacje biznesowe. 

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.

Partner Strategiczny Wydarzenia:


PREM!UM by Workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko wyspecjalizowanych pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych przywitać w swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a także usprawnianie systemu pracy w firmie.


Partner wydarzenia:

 


Prelegenci:

Temat 1: 5 topowych zastosowań AI w sprzedaży

Wojciech Bizub

CEO WBiznes, Co-Owner Nexis i Zdrowe Biurka, Autor książek i Wykładowca MBA

Wojciech Bizub - przedsiębiorca z 13-letnim doświadczeniem, specjalizujący się we współpracy z ambitnymi małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Tylko w ciągu ostatnich 2 lat przeprowadził ponad 100 strategicznych procesów warsztatowych dla firm z rocznymi obrotami od 1 mln do 100 mln zł netto, koncentrując się na dostarczaniu wymiernych rezultatów biznesowych w obszarze marketingu i sprzedaży.
CEO zespołu marketingowego WBIZNES oraz właściciel/współwłaściciel 2 innych firm: software house'u NEXIS, firmy meblowej ZDROWE BIURKA. Ta różnorodność biznesowa pozwala Wojciechowi na praktyczne testowanie strategii marketingowych w różnych branżach.
Autor książek: "Odczaruj Marketing Internetowy" i "Odczaruj Social "Media. Wykładowca MBA, ceniony za merytorykę i praktyczne podejście. Aktywny twórca treści i prelegent, którego wyniki można zweryfikować w KRS.
Absolwent Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, AGH w Krakowie (kierunek marketing internetowy) i MBA Masters na ASBiRO w Warszawie. Nieustannie rozwija swoje kompetencje, aby jego klienci oraz współpracownicy byli na bieżąco z nowinkami w marketingu i sprzedaży.
Uważa, że marketing to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

W trakcie prelekcji:

  • Jak dotrzeć do nowych klientów B2B bez wysiłku
  • Spersonalizowane oferty tworzone w CRM przez AI - szybciej niż zrobisz kawę
  • Podglądanie (i kopiowanie) treści konkurencji z zagranicy - legalnie i z korzyścią dla Ciebie
  • Nauka na błędach - jak wycisnąć feedback z każdej rozmowy sprzedażowej
  • Aplikacje, które zrobią prawie cały marketing za Ciebie



Temat 2: PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.

Eligiusz Kobyłkiewicz
b. Dyrektor Zarządzający Volkswagen i Audi, Partner WorkAfford 

Eligiusz Kobyłkiewicz to mentor i szkoleniowiec z wykształceniem ekonomisty i psychologa klinicznego. Od 25 lat prowadzi szkolenia, od 2002 roku działa w branży motoryzacyjnej. Współpracował z markami VW, Fiat, Ford, Citroen, Peugeot, Nissan, Jaguar, LandRover, Mercedes, Volvo, Audi i BMW/MINI. Specjalizuje się w rekrutacji i projektach AC/DC. Jako dyrektor zarządzający VW i Audi zdobył doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji, wdrażaniu pracowników oraz planowaniu i zarządzaniu zespołami.


W trakcie prezentacji dowiesz się:

  1. Jakie zmiany zaszły na rynku pracy w ostatnim czasie?
  2. Z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie firmy na rynku, w temacie poszukiwania pracowników?
  3. Jakie są najczęstsze powody zakończenia współpracy z pracownikiem w pierwszych 12 miesiącach zatrudnienia, zarówno po stronie pracownika jak i pracodawcy?
  4. W jaki sposób podejść skutecznie do procesu rekrutacji, z korzyścią dla pracownika i pracodawcy?

Temat 3: Prezentacja nt. Rady Dialogu Społecznego



Program wydarzenia:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking 
18.15 - Wystąpienie nr 1 + pytania 
18.45 - Kolacja i networking 
19.30 - Wystąpienie nr 2 i pytania  
20.00 - Prezentacja nt. Rady Dialogu Społecznego 
20.10 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników. 
20.45 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 5.12.2024 czwartek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Kolegiacki, plac Kolegiacki 5, 61-841 Poznań

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 28.11

dostępnych: 0

Wyprzedane 149,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe (ostatni tydzień)

dostępnych: 9

już niedostępne 199,00 zł -