✅Polityka cenowa - kształtowanie i komunikacja ceny. Warsztat
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
ul. Ogrodowa 58,
Warszawa
Od 23 maj 9:00 do 23 maj 16:00
Od 1 463,70 zł
LINK DO SZKOLENIA:
POLITYKA CENOWA
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA
Informacje
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
- Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, trade marketingu (marketingu handlowego) oraz rozwoju biznesu.
- To szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.
Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.
Korzyści
- Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
- Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
- Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - dowiesz się, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
- Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, jak i kategorią produktową
- Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Czym jest cena dla klienta a czym dla przedsiębiorcy
- Pojęcia w pricingu: cena, polityka cenowa, strategia cenowa
- Marża i narzut - różnice
- Elementy, które kształtują ceny i wpływają na ich odbiór z perspektywy różnych uczestników rynku
- Zasada 3C w ustalaniu cen
2. Warsztat - ustalanie ceny dla wybranego produktu
- 12 kroków do udanej strategii cenowej
- Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
- Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem
3. Komunikacja w obszarze cen
- Komunikacyjna rola ceny
- Dlaczego nasze produkty mają takie ceny - komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
- Komunikacja z klientami zewnętrznymi podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
- Komunikacja zmian cenowych
4. Polityka cenowa w firmie
- Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
- Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
- Idealny opiekun cen
- Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
- Mój plan na zmianę
5. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl