Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

✅NOWOCZESNA STRATEGIA MARKETINGOWA: TWORZENIE, TARGETOWANIE I WDROŻENIE

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 19 sie 9:00 do 20 sie 16:00
ticket icon
Od 2 644,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]


SZKOLENIE W WARSZAWIE,


OPINIE KLIENTÓW

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Świetnie, ciekawie prowadzone zajęcia, byliśmy cały czas zaangażowani. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami. Do tego fantastyczny obiad w restuaracji" Electrum Sp. z o.o.
  • "Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
  • "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.
  • "Polecam. Bardzo dobre szkolenie, mnóstwo inspiracji, sensowne grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń" pracownik, Grupa Edukacyjna SA

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • zdobędziesz wiedzę od czego zacząć pracę nad marketingiem zarządzanego przez Ciebie brandu
  • nauczysz się wyznaczać cele, które będą dla Twojego marketingu tym, czym gwiazda polarna dla żeglarzy
  • określisz wartości, które wyróżniają twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób
  • zdobędziesz wiedzę jak określać Twoją grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów
  • poznasz kluczowe elementy brandingu i komunikacji, bez których Twoje wysiłki w marketingu mogą pójść na marne
  • dowiesz się jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela
  • nauczysz się jak monitorować wyniki Twoich działańmarketingu oraz jak je optymalizować

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Kluczowe elementy analizy wstępnej koniecznej do opracowania strategii marketingowej

  • 40+ obszarów, które warto wziąć pod lupę rozpoczynając pracę nad strategią marketingową od analizy grup docelowych, poprzez tworzony content, wskaźniki, lejki marketingowe do zarządzania zespołem

2. Ustalenie celów na poziomie strategicznym - metodyka wyznaczania celów, które osiągają rezultaty

  • Budowanie ciągów celów: od celów strategicznych, poprzez taktyczne do operacyjnych
  • Metodyka SMART i KPI

3. Znajdowanie przewag konkurencyjnych poprzez metodykę wypracowywania unikalnej propozycji wartości

  • Propozycja wartości jako sposób odpowiadania na problemy i wzywania klientów
  • Dostarczanie dowodów skuteczności w propozycji wartości
  • 3 poziomy propozycji wartości
  • Sposób wypracowywania propozycji wartości w zespole
  • Korzystanie na co dzień z propozycji wartości w dziale marketingu

4. Metodyka i praktyka tworzenia Buyer Person w segmencie B2B i B2C

  • Różnice i podobieństwa w podejściu do projektowania Buyer Person w B2B i B2C
  • Dochodzenie do swojej grupy docelowej poprzez analizę segmentacji klientów
  • Szablony do opisu Buyer Person do wykorzystania
  • Praktyczne ćwiczenia jak opisywać Buyer Personę, tak aby móc tworzyć skuteczne kampanie marketingowe

DZIEŃ DRUGI

1. Projektowanie drogi klientów do sprzedaży: projektowanie procesu zakupowego klienta oraz mapowanie lejków marketingowych

  • Zrozumienie cyklu zakupowego klienta i jego kluczowych etapów (możesz dzięki temu odblokować ponad 90% potencjału w grupie docelowej, która nie jest jeszcze na etapie zakupu)
  • Gotowy szablon do opisu procesu zakupu
  • Praktyczne ćwiczenia jak mapować proces zakupowy
  • Jak ze zmapowanego procesu zakupowego opracować lejki marketingowe?
  • Tworzenie lejków marketingowych w praktyce

2. Opracowanie planu marketingowego obejmującego działania operacyjne, terminy i odpowiedzialności

  • Opisywanie kluczowych działań niezbędnych do opracowania planu marketingowego
  • Omówienie szablonu planu marketingowego powstałego w oparciu o strategiczne inicjatywy i lejki

3. Budowanie Twojego kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety

  • Nauka monitorowania efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budujemy własne tablice PDCA na podstawie opracowanych lejków
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby móc optymalizować działania i wykazywać ich efektywność

4. Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  NOWOCZESNA STRATEGIA MARKETINGOWA: TWORZENIE, TARGETOWANIE I WDROŻENIE
31 Grudnia 2024, 18:00 2 644,50 zł