✅Marketing strategiczny: od pomysłów i analizy do realnych wyników
ClickMeeting.com
Online
Od 22 maj 9:00 do 23 maj 15:00
Od 2 029,50 zł
LINK DO SZKOLENIA:
Marketing strategiczny
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA
Informacje
Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe
Korzyści
- zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
- nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
- określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
- dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
- nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
- dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
- nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY
1. Jak przygotować się do opracowania strategii marketingowej
- Na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem pracy nad strategią marketingową?
- Jak przeanalizować grupy docelowe, treści marketingowe, wskaźniki i lejki sprzedażowe?
2. Jak ustalać cele marketingowe, które naprawdę działają
- Jak przełożyć strategię na konkretne działania?
- Od celów ogólnych po operacyjne - jak zbudować ich ciągłość?
- Stosowanie SMART i KPI w codziennej pracy
3. Jak wyróżnić się na rynku i stworzyć unikalną propozycję wartości?
- Określenie przewag konkurencyjnych
- Jakie problemy klientów rozwiązuje Twoja oferta?
- Jak przedstawić dowody skuteczności i wyróżnić się na tle konkurencji?
- Korzystanie z propozycji wartości w codziennej pracy marketingowej
4. Poznaj lepiej swoich klientów - Buyer Persona w B2B i B2C
- Jak podejść do segmentacji klientów i opisu Buyer Persony?
- Jakie są różnice między tworzeniem Buyer Persony w B2B i B2C?
- Praktyczne ćwiczenia - tworzenie skutecznych profili klientów.
DZIEŃ DRUGI
1. Jak prowadzić klientów do zakupu - proces zakupowy i lejki marketingowe
- Jak wygląda droga klienta do zakupu i jak nią zarządzać?
- Mapowanie procesu zakupowego, by zwiększyć skuteczność działań
- Tworzenie skuteczne lejków marketingowych - praktyczne podejście
2. Plan marketingowy krok po kroku - działania, terminy, odpowiedzialność
- Jakie elementy powinien zawierać skuteczny plan marketingowy?
- Realistyczne ustalanie terminów i podział zadań
- Łączenie strategii marketingowej z lejkami sprzedażowymi
3. Mierzenie i monitorowanie skuteczności działań marketingowych
- Jak monitorować efekty marketingu i optymalizować wyniki?
- Co to jest tablica PDCA i jak jej używać?
- Jak dobrać odpowiednie KPI i skutecznie nimi zarządzać?
4. Sesja pytań i odpowiedzi
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl