✅ PLANY I STRATEGIE MARKETINGOWE: TWORZENIE, BUDŻETOWANIE, KONTROLA PLANU

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 18 cze 10:00 do 19 cze 17:00
ticket icon
Od 2 644,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]


SZKOLENIE W WARSZAWIE, 


OPINIE KLIENTÓW

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Michał to świetny trener, który ciekawie prowadzi zajęcia, zatrzymuje uwagę słuchaczy i cały czas ich angażuje. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami" Electrum Sp. z o.o.
  • "Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
  • "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.
  • "Polecam. Doskonały prowadzący, niewielkie grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń" pracownik, Grupa Edukacyjna SA

Korzyści ze szkolenia:

  • określenie mocnych stron firmy i jej eksponowanie
  • unikanie pułapek wynikających ze słabych stron firmy i powielania nieskutecznych działań
  • wykorzystanie słabych punktów konkurencji, znajdowanie nisz rynkowych
  • lepsze kalkulowanie kosztów i wykorzystanie budżetu marketingowego
  • znalezienie nowych grup odbiorców, ulepszenie oferowanych usług, wprowadzanie na rynek nowych produktów
  • pozwala spojrzeć krytycznie na Twój biznes i odkryć rzeczy do poprawy lub rozwoju

PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji

  • Model biznesu - jak generujemy przychody
  • Audyt procesu planowania marketingowego
  • Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
  • Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych, insight konsumencki
  • Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku

2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej

  • Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 2-3 godziny).

3. Wyznaczanie celów marketingowych

  • Cele rynkowe - jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
  • Cele finansowe

4. Wybór strategii marketingowej

  • Określenie pola rynkowego - co oferujemy/możemy oferować i komu?
  • Segmentacja - wybór rynku docelowego - pozycjonowanie
  • Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych - iść na konfrontację czy współpracować?
  • Kryteria wyboru najlepszej strategii

5. Best practices - strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

  • Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
  • Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
  • Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu

6. Planowanie działań marketingowych - tworzenie planu

  1. Kształtowanie wartości dla klienta - co robimy z ofertą produktową?
  2. Kształtowanie cen - jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
  3. Kształtowanie dostępności produktów
  4. Kształtowanie komunikacji marketingowej
  5. Jak napisać dobry plan marketingowy

7. Sporządzanie budżetu i harmonogramu

8. Wdrożenie i kontrola planu

  • Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
  • Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców - jak pozyskać sojuszników?
  • Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  PLANY I STRATEGIE MARKETINGOWE: TWORZENIE, BUDŻETOWANIE, KONTROLA PLANU
31 Grudnia 2024, 18:00 2 644,50 zł