✅ PLANY I STRATEGIE MARKETINGOWE: TWORZENIE, BUDŻETOWANIE, KONTROLA PLANU
Warszawa
Od 18 cze 10:00 do 19 cze 17:00
Od 2 644,50 zł
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,
[email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE,
OPINIE KLIENTÓW
- Szkolenie bardzo merytoryczne. Michał to świetny trener, który ciekawie prowadzi zajęcia, zatrzymuje uwagę słuchaczy i cały czas ich angażuje. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami" Electrum Sp. z o.o.
- "Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
- "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.
- "Polecam. Doskonały prowadzący, niewielkie grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń" pracownik, Grupa Edukacyjna SA
Korzyści ze szkolenia:
- określenie mocnych stron firmy i jej eksponowanie
- unikanie pułapek wynikających ze słabych stron firmy i powielania nieskutecznych działań
- wykorzystanie słabych punktów konkurencji, znajdowanie nisz rynkowych
- lepsze kalkulowanie kosztów i wykorzystanie budżetu marketingowego
- znalezienie nowych grup odbiorców, ulepszenie oferowanych usług, wprowadzanie na rynek nowych produktów
- pozwala spojrzeć krytycznie na Twój biznes i odkryć rzeczy do poprawy lub rozwoju
PROGRAM SZKOLENIA
1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji
- Model biznesu - jak generujemy przychody
- Audyt procesu planowania marketingowego
- Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
- Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych, insight konsumencki
- Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku
2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej
- Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 2-3 godziny).
3. Wyznaczanie celów marketingowych
- Cele rynkowe - jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
- Cele finansowe
4. Wybór strategii marketingowej
- Określenie pola rynkowego - co oferujemy/możemy oferować i komu?
- Segmentacja - wybór rynku docelowego - pozycjonowanie
- Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych - iść na konfrontację czy współpracować?
- Kryteria wyboru najlepszej strategii
5. Best practices - strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
- Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
- Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
- Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu
6. Planowanie działań marketingowych - tworzenie planu
- Kształtowanie wartości dla klienta - co robimy z ofertą produktową?
- Kształtowanie cen - jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
- Kształtowanie dostępności produktów
- Kształtowanie komunikacji marketingowej
- Jak napisać dobry plan marketingowy
7. Sporządzanie budżetu i harmonogramu
8. Wdrożenie i kontrola planu
- Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
- Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców - jak pozyskać sojuszników?
- Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna