Marketing IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość

✅Marketing strategiczny: od pomysłów i analizy do realnych wyników

location icon
ClickMeeting.com Online
calendar icon
Od 22 maj 9:00 do 23 maj 15:00
ticket icon
Od 2 029,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:

Marketing strategiczny

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe

Korzyści

  • zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  • nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  • określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  • dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  • dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  • nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Jak przygotować się do opracowania strategii marketingowej

  • Na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem pracy nad strategią marketingową?
  • Jak przeanalizować grupy docelowe, treści marketingowe, wskaźniki i lejki sprzedażowe?

2. Jak ustalać cele marketingowe, które naprawdę działają

  • Jak przełożyć strategię na konkretne działania?
  • Od celów ogólnych po operacyjne - jak zbudować ich ciągłość?
  • Stosowanie SMART i KPI w codziennej pracy

3. Jak wyróżnić się na rynku i stworzyć unikalną propozycję wartości?

  • Określenie przewag konkurencyjnych
  • Jakie problemy klientów rozwiązuje Twoja oferta?
  • Jak przedstawić dowody skuteczności i wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Korzystanie z propozycji wartości w codziennej pracy marketingowej

4. Poznaj lepiej swoich klientów - Buyer Persona w B2B i B2C

  • Jak podejść do segmentacji klientów i opisu Buyer Persony?
  • Jakie są różnice między tworzeniem Buyer Persony w B2B i B2C?
  • Praktyczne ćwiczenia - tworzenie skutecznych profili klientów.

DZIEŃ DRUGI

1. Jak prowadzić klientów do zakupu - proces zakupowy i lejki marketingowe

  • Jak wygląda droga klienta do zakupu i jak nią zarządzać?
  • Mapowanie procesu zakupowego, by zwiększyć skuteczność działań
  • Tworzenie skuteczne lejków marketingowych - praktyczne podejście

2. Plan marketingowy krok po kroku - działania, terminy, odpowiedzialność

  • Jakie elementy powinien zawierać skuteczny plan marketingowy?
  • Realistyczne ustalanie terminów i podział zadań
  • Łączenie strategii marketingowej z lejkami sprzedażowymi

3. Mierzenie i monitorowanie skuteczności działań marketingowych

  • Jak monitorować efekty marketingu i optymalizować wyniki?
  • Co to jest tablica PDCA i jak jej używać?
  • Jak dobrać odpowiednie KPI i skutecznie nimi zarządzać?

4. Sesja pytań i odpowiedzi

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Marketing strategiczny
31 Grudnia 2025, 18:00 2 029,50 zł