Marketing Zarządzanie

✅ Plany i strategie marketingowe: tworzenie, budżetowanie, kontrola planu

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 19 gru 10:00 do 20 gru 17:00
ticket icon
Od 2 829,00 zł

LINK DO SZKOLENIA: 

Plany i strategie marketingowe - tworzenie, wdrożenie, ustalanie budżetu

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji

  • Model biznesu - jak generujemy przychody
  • Audyt procesu planowania marketingowego
  • Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
  • Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych
  • Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku

2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej

  • Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 3-4 godziny).

3. Wyznaczanie celów marketingowych

  • Cele rynkowe - jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
  • Cele finansowe

4. Wybór strategii marketingowej

  • Określenie pola rynkowego - co oferujemy/możemy oferować i komu?
  • Segmentacja - wybór rynku docelowego - pozycjonowanie
  • Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych - iść na konfrontację czy współpracować?
  • Kryteria wyboru najlepszej strategii

5. Best practices - strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

  • Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
  • Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
  • Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu

6. Planowanie działań marketingowych - tworzenie planu

  1. Kształtowanie wartości dla klienta - co robimy z ofertą produktową?
  2. Kształtowanie cen - jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
  3. Kształtowanie dostępności produktów
  4. Kształtowanie komunikacji marketingowej
  5. Jak napisać dobry plan marketingowy

7. Sporządzanie budżetu i harmonogramu
8. Wdrożenie i kontrola planu

  • Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
  • Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców - jak pozyskać sojuszników?
  • Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna

SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI I WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  plany i strategie marketingowe
31 Grudnia 2025, 17:00 2 829,00 zł