✅Plany i strategie marketingowe: tworzenie, budżetowanie, kontrola planu
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
Od 19 lis 10:00 do 20 lis 17:00
Od 2 829,00 zł
LINK DO SZKOLENIA:
Planowanie marketingowe - szkolenie w Warszawie. Szkolenie z Ekspertem (szkoleniaatrium.pl)
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE,
PROGRAM SZKOLENIA
1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji
- Model biznesu - jak generujemy przychody
- Audyt procesu planowania marketingowego
- Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
- Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych
- Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku
2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej
- Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 3-4 godziny).
3. Wyznaczanie celów marketingowych
- Cele rynkowe - jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
- Cele finansowe
4. Wybór strategii marketingowej
- Określenie pola rynkowego - co oferujemy/możemy oferować i komu?
- Segmentacja - wybór rynku docelowego - pozycjonowanie
- Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych - iść na konfrontację czy współpracować?
- Kryteria wyboru najlepszej strategii
5. Best practices - strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
- Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
- Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
- Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu
6. Planowanie działań marketingowych - tworzenie planu
- Kształtowanie wartości dla klienta - co robimy z ofertą produktową?
- Kształtowanie cen - jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
- Kształtowanie dostępności produktów
- Kształtowanie komunikacji marketingowej
- Jak napisać dobry plan marketingowy
7. Sporządzanie budżetu i harmonogramu
8. Wdrożenie i kontrola planu
- Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
- Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców - jak pozyskać sojuszników?
- Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna