Jak zbudować dział Customer Success, który zarabia?
Podczas sesji pilotażowej #CustomerSuccessProgram 2025, nasz ekspert Igor Orlicki, Head of Customer Experience w GetResponse, omówi jak skalibrować wybrane obszary działu Customer Success, aby na siebie zarabiał.
Dzięki tej sesji osobiście zweryfikujesz czy zakres kompetencji Igora Orlickiego, rozwiązania jakie proponuje oraz sposób w jaki dzieli się wiedzą odpowiadają potrzebom Twoim i Twojego zespołu. To ułatwi Ci podjęcie decyzji czy chcesz uczestniczyć w całym CustomerSuccessProgram, który startuje już 2 lipca 2025.
Pełna agenda CustomerSuccessProgram -> CLICK
Tymczasem zapisz się na sesję pilotażową i dowiedz:
9.00-9.30
- Jak ustawić KPI w dziale CS?
- Jak mierzyć health score swoich klientów i na niego reagować aby wpływać na retencję?
- Customer Success vs Account Management - kto odpowiada za przychód w retencji?
- Jak budować odpowiednie relacje dzięki QBRs? (Quarterly Business Reviews)
9.30-10.00 QA
Kto może wziąć udział?
Z produktowych spółek technologicznych:
- Founders/Co-founders
- CEOs
- VP of Customer Success
- VP of Customer Expierience
- Head of Customer Success
- Head of Customer Expierience
- Head of Customer Support
- Customer Success Manager
- Customer Support Manager
Warunki udziału:
Udział jest bezpłatny, zapis wymagany.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Moderacja:
Maja Małyska
CEO, Product dots
Masz jakieś pytania?
hello@productdots.com