Jak zbudować dział Customer Success, który zarabia?

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 25 kwi 9:00 do 25 kwi 10:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Podczas sesji pilotażowej #CustomerSuccessProgram 2025, nasz ekspert Igor Orlicki, Head of Customer Experience w GetResponse, omówi jak skalibrować wybrane obszary działu Customer Success, aby na siebie zarabiał.

Dzięki tej sesji osobiście zweryfikujesz czy zakres kompetencji Igora Orlickiego, rozwiązania jakie proponuje oraz sposób w jaki dzieli się wiedzą odpowiadają potrzebom Twoim i Twojego zespołu. To ułatwi Ci podjęcie decyzji czy chcesz uczestniczyć w całym CustomerSuccessProgram, który startuje już 2 lipca 2025. 
Pełna agenda CustomerSuccessProgram -> CLICK

Tymczasem zapisz się na sesję pilotażową i dowiedz:
9.00-9.30

  • Jak ustawić KPI w dziale CS?
  • Jak mierzyć health score swoich klientów i na niego reagować aby wpływać na retencję?
  • Customer Success vs Account Management - kto odpowiada za przychód w retencji?
  • Jak budować odpowiednie relacje dzięki QBRs? (Quarterly Business Reviews)

9.30-10.00 QA


Kto może wziąć udział?
Z produktowych spółek technologicznych:
  • Founders/Co-founders
  • CEOs
  • VP of Customer Success
  • VP of Customer Expierience
  • Head of Customer Success
  • Head of Customer Expierience
  • Head of Customer Support
  • Customer Success Manager
  • Customer Support Manager

Warunki udziału:
Udział jest bezpłatny, zapis wymagany.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Moderacja:
Maja Małyska
CEO, Product dots

Masz jakieś pytania?
hello@productdots.com

Dołącz do wydarzenia

  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak zbudować dział Customer Success, który zarabia?
już niedostępne -
Dołącz do wydarzenia