Zarządzanie

Metoda OKR - Fundamenty

location icon
online
calendar icon
Od 11 cze 9:00 do 11 cze 16:15
ticket icon
Od 1 709,70 zł

Wartość dla firmy (organizacji):

Celem warsztatu jest zdobycie przez Uczestników wiedzy na temat metody OKR (Objectives and Key Results) i zasad planowania celów, procesu wdrożenia OKR-ów oraz korzyści wynikających z wdrożenia metody w organizacji.

Wartość dla uczestnika:

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik:

  • jest świadomy roli właściwie postawionych celów dla realizacji strategii firmy oraz motywacji i zaangażowania zespołów oraz pracowników.
  • wie czym są i zna charakterystykę celów OKR - Osiągnięć i Kluczowych Rezultatów stymulujących postęp i sprzyjających rozwojowi pracowników,
  • posiada wiedzę o zasadach formułowania Osiągnięć i Kluczowych Rezultatów oraz przećwiczył stawianie celów,
  • zna proces OKR obejmujący planowanie, realizację i przegląd celów okresowych,
  • zna kroki umożliwiające wdrożenie OKR-ów w organizacji,
  • potrafi rozpoznać główne przeszkody w procesie wdrożenia OKR i radzić sobie z tymi przeszkodami.

Dla kogo:

Członkowie kadry zarządzającej, menedżerowie różnych szczebli, liderzy zespołów i inne osoby, które są zainteresowane stawianiem właściwych celów oraz wdrożeniem metody OKR w organizacji.

Program (warsztat jednodniowy - online):

1 Wprowadzenie

  • przedstawienie się / agenda warsztatu / kontrakt,
  • cel i oczekiwane rezultaty warsztatu,
  • skąd się wziął ten temat - problemy w realizacji celów i czynniki wpływające na osiąganie rezultatów ? doświadczenia uczestników.

2 Psychologia stawiania celów - istota motywacji wewnętrznej

  • trzy kluczowe elementy budujące motywację pracowników,
  • dlaczego "stare" zarządzanie przez cele nie działa?
  • cechy właściwego zarządzania celami.

3. Od strategii do realizacji, czyli OKR-y

  • czym jest metoda OKR ? cztery aspekty,
  • od celów strategicznych do celów zespołów - uzgadnianie, a nie kaskadowanie celów,
  • istota OKR-ów:
    • Objectives (Osiągnięcia),
    • Key Results (Kluczowe Rezultaty),
    • Działania.
  • co może pójść nie tak?

4. Przebieg procesu planowania i przeglądu OKR-ów, czyli uczenie się i doskonalenie procesu w trakcie każdego cyklu

  • proces i jego składowe:
    • cele rocznych i kwartalne (okresowe),
    • przeglądy realizacji celów oraz retrospektywy,
  • kontekst i podejście do metody OKR,
  • co może pójść nie tak?

5. Jak wdrożyć OKR-y w organizacji - cztery kroki

  • krok 1 - kluczowy interesariusz,
  • krok 2 - OKR-y na najwyższym poziomie, czyli zacznij od strategii i Zarządu,
  • krok 3 - próba generalna, czyli pilot,
  • krok 4 - wdrożenie w całej organizacji,
  • determinanty sukcesu,
  • co może pójść nie tak?

Podsumowanie

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Opłata za warsztat Fundamenty OKR
już niedostępne 1 709,70 zł -