Ogólnopolski Kongres "Menedżer w Służbie Zdrowiu"

location icon
Nowa Hala EXPO Łódź al. Politechniki 4, łódź
calendar icon
Od 6 lut 8:00 do 6 lut 8:00
ticket icon
Od 499,38 zł

Bieżąca edycja odbędzie się w Expo Łódź, al. Politechniki 4. Obszar tematyczny konferencji to poszukiwanie i prezentowanie rozwiązań na współczesne wyzwania w zakresie zarządzania placówką medyczną.

Priorytetowym celem spotkania jest działanie na rzecz poprawy jakości i wzrostu efektywności pracy placówek medycznych oraz co za tym idzie wpłynięcie na polepszenie ich rentowności.

Program konferencji:

Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa (7:50-8:50)

Sala A - panel otwierający wydarzenie (8.50 - 11.10)

Rozwój placówek medycznych zgodnie z prawem - przepisy na sukces. radca prawny Katarzyna Fortak-Karasińska, F/K LEGAL

Prezentacja głównego partnera wydarzenia Marcin Fiedziukiewicz, kliniki.pl

Miłość niekoniecznie od pierwszego wejrzenia - co zrobić, aby pacjenci nas odkryli, pokochali i zostali z nami na długo?
Dorota Gładkowska, Case Consulting

Cześć, chętnie Cię poznam, czym się zajmujesz, jak możemy sobie pomóc? - sesja networkingowa dla uczestników konferencji
Tomasz Telus, Mazowieckie Centrum Biznesowe

Przerwa kawowa z poczęstunkiem - foyer (11:10-11:40)

Umiejętności menedżerskie
(Sala A- 11.40 - 13.10)

Prawo w ochronie zdrowia
(Sala B - 11.40 - 13.10)

Świadczenia NFZ
(Sala C - 11.40 - 13.10)

Pacjent prywatny
(Sala D - 11.40 - 13.10)

7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera nowoczesnego centrum medycznego.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Aktualności w realizacji umów z NFZ.

r. pr. Marta Woś, F/K LEGAL

Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
Anna Martens, OnData

Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink.
Marta Olszewska, Neuca S.A.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta - jak wdrożyć nowe przepisy?

Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft
Marek Żołnowski, Eurosoft

Prezentacja partnera wydarzenia

Od Wizji do Rzeczywistości. Jak wdrażać zmianę i osiągać cele?

Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting

BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń. Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Pacjent u świadczeniodawcy - jak prawidłowo realizować świadczenia zdrowotne?
Katarzyna Adamska, LEX MEDICAL

Newsletter - proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem.
Dorota Gładkowska, Case Consulting

Przerwa kawowa z poczęstunkiem - foyer (13:10-13:40)

"Skuteczny lider, lepsza placówka!"

(Sala A - 13.40 - 15.10)

"Bądź na bieżąco z przepisami!"
(Sala B - 13.40 - 15.10)

"Sukces przez współpracę!"

(Sala C - 13.40 - 15.10)

"Buduj relacje z pacjentami!"

(Sala D - 13.40- 15.10)

"Jak planujesz to zrobić" - jak poprzez pytania wzmacniać zaangażowanie pracowników?
Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting

Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia - czego możemy się spodziewać po Krajototewym Systemie Cyberbezpieczeństwa KSC 2.0?
Agnieszka Rudnicka-Szymczak, Centrum e-Zdrowia

Dobrostan pracownika. Czym jest, jak go kreować i jakie ma znaczenie dla całej organizacji i jej wyników? Pozytywne oblicze konfliktu. Katarzyna Kuligowska, Trener Bizensu

Czy pacjent zawsze ma rację? Na czym opiera się dobrze pojmowana asertywność w relacjach z pacjentami.
Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia - podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.
Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe

Prezentacja partnera wydarzenia

Prezentacja partnera wydarzenia

Prezentacja partnera wydarzenia

Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.

Katarzyna Kuligowska, Trener Bizensu

Wpływ regulacji dotyczących AI na działalność leczniczą.

adwokat Katarzyna Czyżewska, adwokat Dariusz Tarabasz, Czyżewscy Kancelaria Adwokacka

Style reakcji na konflikt i mediacje szefowskie. Jak wspierać pracowników oraz pacjentów w sytuacjach konfliktowych.

Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Trójkąt satysfakcji - jak badać opinie pacjentów, żeby to miało sens?

Anna Martens, OnData

Przerwa kawowa z poczęstunkiem - foyer (15:10-15:40)

Sala A - warsztaty (60 minut)

Sala B - warsztaty (60 minut)

Sala C - warsztaty (60 minut)

Sala D - warsztaty (60 minut)

Agile lider czyli: Jak przekształcić siebie, swój zespół, swoją firmę aby rozwijać się w środowisku VUCA.

• Co to jest zmiana, transformacja i zwinna transformacja

• Czy jestem zwinnym liderem (samoocena - test)

• Teorie i narzędzia zwinnego lidera w zarządzaniu zmianami

• Tworzę mój własny zestaw narzędzi

Monika Sienkiewicz, Empiria

Prawa pacjenta, czyli wszystko, co musisz wiedzieć działając w ochronie zdrowia.

• Case study - analiza przykładowych skarg pacjentów.

• Jak uniknąć sytuacji konfliktowych z pacjentem?

• Odpowiedzialność prawna za naruszenie praw pacjenta.

Katarzyna Adamska, LEX MEDICAL

Coaching zespołowy w praktyce, czyli sztuka budowania zgranych zespołów.

• Diagnoza dysfunkcji zespołowych?

• Niedopuszczalne przejawy wrogości wśród współpracowników, czyli jak przeciwdziałać mobbingowi?

• Boimy się tego, czego nie znamy, czyli jak budować zaufanie w zespole pracowniczym?

Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Gdzie mieszka content, skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych?

• Kilka słów o tym jakie cechy powinien mieć dobry content na social mediach

• Szukamy dobrych opowieści o naszych markach (porównania, emocje, historie).

• Tworzenie własnych wpisów na podstawie wytycznych.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Przerwa kawowa z poczęstunkiem - foyer (16:40-16:50)

Sala A - warsztaty (60 minut)

Sala B - warsztaty (60 minut)

Sala C - warsztaty (60 minut)

Sala D - warsztaty (60 minut)

One Page Strategy czyli stwórz uproszczony dokument, który przedstawia kluczowe elementy strategii firmy w zwięzły sposób, zwykle na jednej stronie.

•Zrozumienie po co tworzymy taki dokument

•Zobaczenie przykładów z życia polskich firm

•Pokazanie, jak to robimy, krok po kroku.

Monika Sienkiewicz, Empiria

Warsztaty z Mobbingu od strony prawnej - w opracowaniu , F/K LEGAL

Sztuka skutecznej rekrutacji w placówce medycznej

• Stwórz ogłoszenie, które przyciągnie najlepszych kandydatów,

• Zdobądź niezbędną wiedzę do prowadzenia rozmowó rekrutacyjnych,

• Poznaj nieoczywiste sposoby na pozyskiwanie nowych pracowników.

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Prosta instrukcja obsługi pacjenta czyli jak za pomocą kluczowych zwrotów, rozwiązać kluczowe wyzwania

• Jakie są najczęstsze wyzwania rejestracji medycznej?

• Jak dobierać słowa, żeby nie "tworzyć" trudnych pacjentów?

• Jakie słowa klucze pozwalają z tzw. trudnego pacjenta zrobić fana Twojej placówki medycznej?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
- Udział w konferencji
- Całodzienny serwis kawowy
- Całodzienny poczęstunek na słodko i słono
- Pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda)
- Nagrania wszystkich wykładów
- Zestaw unikalnych ebooków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady
Udział w wydarzeniu

- Udział w konferencji
- Całodzienny serwis kawowy
- Całodzienny poczęstunek na słodko i słono
- Pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda)
- Nagrania wszystkich wykładów
- Zestaw unikalnych ebooków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady

już niedostępne 499,38 zł -