✅ NEUROCOPYWRITING - JAK PISAĆ CIEKAWIE, WYRÓŻNIĆ SIĘ I ZDOBYĆ UWAGĘ KLIENTÓW
Warszawa
Od 12 cze 9:00 do 12 cze 17:00
Od 1 340,70 zł
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neurocopywriting/
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,
[email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE,
Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Poznasz tajniki neurocopywritingu i dlaczego jest to obecnie najskuteczniejszy sposób tworzenia treści.
- Odkryjesz potrzeby i oczekiwania dzisiejszych klientów.
- Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
- Nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
- Zdobędziesz umiejętność projektowania i tworzenia komunikatów, które bezpośrednio trafiają do umysłu klienta.
- Dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
- Dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i uniknąć walki cenowej.
- Otrzymasz wskazówki, jak radzić sobie z porażką oraz syndromem oszusta.
DLA KOGO?
Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.
- Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
- Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
- Właściciel firmy - dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
- Pracownicy agencji reklamowych - otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów."
GŁÓWNE CELE
- Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
- Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
- Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
- Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty
PROGRAM SZKOLENIA
1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści
- Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
- Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
- Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?
2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?
- Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
- Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
- Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale
- Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
- Jak przygotować się do pisania?
- wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
- wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
- nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
- Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
- Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
- Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.
4. Teksty, które kocha mózg
- Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
- Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
- Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
- Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.
5. Model Taya i pisanie językiem obaw
- Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
- Ćwiczenie pisania językiem obaw.
6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?
- 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
- Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
- Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
- Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.
6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu
- Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
- Kiedy prosić klientów o opinie
- Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać
7. Jak poprawić jakość tekstów na www
- Tęcza kliencka - model disc na www.
- Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
- Technika injakulacji, która pokona konkurencję.