✅ NEUROCOPYWRITING - JAK PISAĆ CIEKAWIE, WYRÓŻNIĆ SIĘ I ZDOBYĆ UWAGĘ KLIENTÓW

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 12 cze 9:00 do 12 cze 17:00
ticket icon
Od 1 340,70 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neurocopywriting/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]


SZKOLENIE W WARSZAWIE, 

Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznasz tajniki neurocopywritingu i dlaczego jest to obecnie najskuteczniejszy sposób tworzenia treści.
  • Odkryjesz potrzeby i oczekiwania dzisiejszych klientów.
  • Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • Nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • Zdobędziesz umiejętność projektowania i tworzenia komunikatów, które bezpośrednio trafiają do umysłu klienta.
  • Dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • Dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i uniknąć walki cenowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak radzić sobie z porażką oraz syndromem oszusta.

DLA KOGO?

Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy - dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych - otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów."

GŁÓWNE CELE

  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty

PROGRAM SZKOLENIA

1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści

  • Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
  • Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
  • Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?

2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?

  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
  • Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
  • Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.

3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale

  • Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
  • Jak przygotować się do pisania?
    - wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
    - wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
    - nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
  • Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
  • Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
  • Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.

4. Teksty, które kocha mózg

  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
  • Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
  • Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
  • Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.

5. Model Taya i pisanie językiem obaw

  • Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
  • Ćwiczenie pisania językiem obaw.

6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?

  • 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
  • Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
  • Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
  • Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.

6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu

  • Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
  • Kiedy prosić klientów o opinie
  • Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać

7. Jak poprawić jakość tekstów na www

  • Tęcza kliencka - model disc na www.
  • Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
  • Technika injakulacji, która pokona konkurencję.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  NEUROCOPYWRITING - JAK PISAĆ CIEKAWIE, WYRÓŻNIĆ SIĘ I ZDOBYĆ UWAGĘ KLIENTÓW
31 Grudnia 2024, 16:00 1 340,70 zł