Mierniki UX
Mierniki UX
Mierz doświadczenia użytkowników i realizuj swoje cele biznesowe
Kurs jest na poziomie średniozaawansowanym.
Co zyskasz na szkoleniu?
- Usystematyzujesz i zweryfikujesz to, co wiesz o wskaźnikach
- Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX
- Nauczysz się narzędzi, które będziesz mógł/mogła później samodzielnie stosować w pracy
- Przećwiczysz poznane narzędzia na praktycznych zadaniach
- Wyjdziesz z praktycznymi wskazówkami jak wdrożyć mierniki w swojej firmie lub zespole
- Nauczysz się jak łączyć mierniki biznesowe z tymi dotyczącymi zachowania użytkowników
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?
- Product managerowie i managerki
- Specjaliści i specjalistki Customer Experience
- Product ownerzy i ownerki
- Analitycy i analityczki
- Badacze i badaczki UX
- Marketing managerowie i managerki
- Projektanci i projektantki UX
i wszyscy, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe!
Poruszane zagadnienia:
#KPI, #googleHEART, #CxPI, #NPS, #goal-signal-metric i wiele więcej!
Szczegółowa agenda:
1 dzień, 7 godzin (9:30 - 16:30)
9:30 - 11:00 Część 1: Teoria i podstawowe mierniki. Jakich popularnych pułapek uniknąć?
11:00 - 12:30 Część 2: Poznanie Frameworków i ćwiczenia praktyczne. Jaki framework wybrać dla mojej firmy?
12:30 - 13:30 przerwa 60 min
13:30 - 15:30 Część 3: Ćwiczenia praktyczne na autorskim frameworku. Jak połączyć cele UX i biznesu?
15:30 - 16:30 Część 4: Praktyczne zastosowanie mierników. Od czego zacząć?
Trener
Krzysztof Kozak
Posiada ponad 11 lat doświadczenia w badaniu i projektowaniu UX. Prowadzi zarówno kompleksowe badania UX, jak i projektuje serwisy internetowe dla największych polskich i międzynarodowych marek, głównie z branży finansowej. Specjalizuje się w warsztatowych metodach podsumowujących prace badawcze.
Wybrani klienci:
PZU, Deutsche Bank, Eurobank, TUI, Ceneo, Orange, Douglas, Skoda, nc+
Trener o szkoleniu:
Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.