Mierniki UX

location icon
Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna
calendar icon
Od 11 lip 9:30 do 11 lip 16:30
ticket icon
Od 1 720,77 zł

Mierniki UX

Mierz doświadczenia użytkowników i realizuj swoje cele biznesowe

Kurs jest na poziomie średniozaawansowanym.


Co zyskasz na szkoleniu?

  • Usystematyzujesz i zweryfikujesz to, co wiesz o wskaźnikach
  • Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX
  • Nauczysz się narzędzi, które będziesz mógł/mogła później samodzielnie stosować w pracy
  • Przećwiczysz poznane narzędzia na praktycznych zadaniach
  • Wyjdziesz z praktycznymi wskazówkami jak wdrożyć mierniki w swojej firmie lub zespole
  • Nauczysz się jak łączyć mierniki biznesowe z tymi dotyczącymi zachowania użytkowników

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?

  • Product managerowie i managerki
  • Specjaliści i specjalistki Customer Experience
  • Product ownerzy i ownerki
  • Analitycy i analityczki
  • Badacze i badaczki UX
  • Marketing managerowie i managerki
  • Projektanci i projektantki UX

i wszyscy, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe!

Poruszane zagadnienia:

#KPI, #googleHEART, #CxPI, #NPS, #goal-signal-metric i wiele więcej!


Szczegółowa agenda:

1 dzień, 7 godzin (9:30 - 16:30)

9:30 - 11:00 Część 1: Teoria i podstawowe mierniki. Jakich popularnych pułapek uniknąć?

11:00 - 12:30 Część 2: Poznanie Frameworków i ćwiczenia praktyczne. Jaki framework wybrać dla mojej firmy?

12:30 - 13:30 przerwa 60 min

13:30 - 15:30 Część 3: Ćwiczenia praktyczne na autorskim frameworku. Jak połączyć cele UX i biznesu?

15:30 - 16:30 Część 4: Praktyczne zastosowanie mierników. Od czego zacząć?


Trener

Krzysztof Kozak

Posiada ponad 11 lat doświadczenia w badaniu i projektowaniu UX. Prowadzi zarówno kompleksowe badania UX, jak i projektuje serwisy internetowe dla największych polskich i międzynarodowych marek, głównie z branży finansowej. Specjalizuje się w warsztatowych metodach podsumowujących prace badawcze.

Wybrani klienci:

PZU, Deutsche Bank, Eurobank, TUI, Ceneo, Orange, Douglas, Skoda, nc+


Trener o szkoleniu:

Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
już niedostępne 1 720,77 zł -
  STANDARD + 1H KONSULTACJI
już niedostępne 2 089,77 zł -