✅ CATEGORY MANAGEMENT - ZARZĄDZANIE KATEGORIAMI PRODUKTÓW (CATMAN)
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
Od 7 lis 9:00 do 8 lis 16:00
Od 2 644,50 zł
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/category-management/
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,
[email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE,
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Jaką pełni rolę w Category Management
- Określać rolę i strategię kategorii
- Poznasz zasady merchandisingu i jak je efektywnie wdrożyć w sklepie
- Czym kieruje się kupujący i jak powstaje drzewo decyzyjne
DLA KOGO SZKOLENIE?
- Managerów i specjalistów marketingu aktywnie współpracujących z działem handlowym
- Managerów i pracowników sklepów detalicznych
- Producentów różnych branż
- Przedstawicieli sieci handlowych
- Merchandiserów
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zarządzanie kategorią
- Wprowadzenie do zarządzania kategorią
- Obszar wspólny zarządzania kategorią - producent, sieć, klient
- Elementy i proces zarządzania kategorią
- Spojrzenie na proces zarządzania kategorią od strony celów kupca i producenta
2. Strategia kategorii
- Struktura kategorii
- Role kategorii
- Znaczenie motywów zakupowych klientów w decyzjach produktowych kupca
3. Drzewo decyzyjne - budowanie asortymentu:
- Drzewo decyzyjne - jak Shopper podejmuje decyzje
- Cele i zasady budowania drzewa decyzyjnego
- Marki własne sieci
- Produkty opiniotwórcze i ich rola
- Głębokość i szerokość asortymentu - jakie wskaźniki są ważne dla detalistów
4. Merchandising
- Rola merchandisingu
- Zasady merchandisingu
- Planogramy - czym są i jak je tworzyć
- Promocje i strefy promocji
- Półka, asortyment, zapasy półkowe
5. Instrumenty marketingowe w Category Management
- Zasady 4P
- Taktyki produktowe - komplementarność, substytucyjność, szerokość i głębokość asortymentu w kategorii
- Taktyki merchandisingowe - widoczność, identyfikacja, stabilność, kategoryzacja
- Taktyki rekomendacji - komunikacja, wzmocnienie, motywacja
6. Narzędzia do zarządzania kategorią
- Analiza konkurencji
- Analiza SWOT dla kategorii
- Analiza produktów ABC
- Analiza koszyka zakupowego
- Rotacja produktówą
W trakcie szkolenia przedstawiane są przykłady rynkowe, a uczestnicy wykonują ćwiczenia z użyciem poznanej wiedzy i narzędzi.