Marketing Sprzedaż

✅ MERCHANDISING I CATEGORY MANAGEMENT - ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ I POWIERZCHNIĄ SKLEPU

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 22 sie 9:00 do 23 sie 16:00
ticket icon
Od 2 644,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/category-management/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 

Czego się nauczysz na szkoleniu?

  • Jaką pełni rolę w Category Management
  • Określać rolę i strategię kategorii
  • Poznasz zasady merchandisingu i jak je efektywnie wdrożyć w sklepie
  • Czym kieruje się kupujący i jak powstaje drzewo decyzyjne

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • Managerów i specjalistów marketingu aktywnie współpracujących z działem handlowym
  • Managerów i pracowników sklepów detalicznych
  • Producentów różnych branż
  • Przedstawicieli sieci handlowych
  • Merchandiserów

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zarządzanie kategorią

  • Wprowadzenie do zarządzania kategorią
  • Obszar wspólny zarządzania kategorią - producent, sieć, klient
  • Elementy i proces zarządzania kategorią
  • Spojrzenie na proces zarządzania kategorią od strony celów kupca i producenta

2. Strategia kategorii

  • Struktura kategorii
  • Role kategorii
  • Znaczenie motywów zakupowych klientów w decyzjach produktowych kupca

3. Drzewo decyzyjne - budowanie asortymentu:

  • Drzewo decyzyjne - jak Shopper podejmuje decyzje
  • Cele i zasady budowania drzewa decyzyjnego
  • Marki własne sieci
  • Produkty opiniotwórcze i ich rola
  • Głębokość i szerokość asortymentu - jakie wskaźniki są ważne dla detalistów

4. Merchandising

  • Rola merchandisingu
  • Zasady merchandisingu
  • Planogramy - czym są i jak je tworzyć
  • Promocje i strefy promocji
  • Półka, asortyment, zapasy półkowe

5. Instrumenty marketingowe w Category Management

  • Zasady 4P
  • Taktyki produktowe - komplementarność, substytucyjność, szerokość i głębokość asortymentu w kategorii
  • Taktyki merchandisingowe - widoczność, identyfikacja, stabilność, kategoryzacja
  • Taktyki rekomendacji - komunikacja, wzmocnienie, motywacja

6. Narzędzia do zarządzania kategorią

  • Analiza konkurencji
  • Analiza SWOT dla kategorii
  • Analiza produktów ABC
  • Analiza koszyka zakupowego
  • Rotacja produktówą

W trakcie szkolenia przedstawiane są przykłady rynkowe, a uczestnicy wykonują ćwiczenia z użyciem poznanej wiedzy i narzędzi.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  MERCHANDISING I CATEGORY MANAGEMENT - ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ I POWIERZCHNIĄ SKLEPU
31 Grudnia 2024, 18:00 2 644,50 zł