Marketing bez tajemnic z Publicis Groupe
Chcesz zajrzeć za kulisy pracy w agencji kreatywnej i mediowej? Zobaczyć, jak powstają kampanie, które potem widzisz w telewizji, internecie czy na ulicach, a przy okazji dowiedzieć się, jak możesz rozpocząć swoją karierę w Publicis Groupe? Zapraszamy na Marketing bez Tajemnic, stacjonarne spotkanie w naszym biurze, podczas którego poznasz dwie zupełnie różne, ale uzupełniające się perspektywy świata reklamy: kreatywną i mediową📢.
Czego możesz się spodziewać po spotkaniach "Marketing bez tajemnic"
✅Poznasz kulisy pracy w najsilniejszej grupie komunikacji marketingowej
✅Spotkasz się z osobami, które podzielą się wiedzą i opowiedzą o codzienności w branży.
✅Zobaczysz praktyczne i realne przykłady codziennej pracy w agencji reklamowej.
✅Zrozumiesz jak przekuwamy ogrom wiedzy w innowacyjne rozwiązania i sukces naszych Klientów.
✅Otrzymasz certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu.
Szczegóły wydarzenia
📅 Kiedy? 18 listopada (wtorek)
📍 Gdzie? Publicis Groupe, Domaniewska 44A (Platinium Business Park V, 5. piętro, sala Chil l& Meal)
⏰ Godzina: 17:00 - 19:45
⚠️ Liczba miejsc jest ograniczona - obowiązują zapisy!
🎟️ Wejście do budynku możliwe po okazaniu darmowego biletu
Plan spotkania
17:00 - 17:15 | Rejestracja i przywitanie uczestników. Prosimy o punktualne przybycie!
17:15 - 18:00 | Pierwsze wystąpienie: Aga Nowak-Dadas, Senior Art Director, Saatchi & Saatchi
18:00 - 18:15 | 💬 Pytania do Agnieszki? To będzie czas, żeby je zadać!
18:15 - 19:00 | Drugie wystąpienie: Marta Rosiecka, Communications & Business Director, Zenith
19:00 - 19:15 | 💬 Pytania do Marty? To będzie czas, żeby je zadać!
19:15 - 19:45 | Networking i luźne rozmowy przy przekąskach | 🤝 Idealna okazja, żeby pogadać o karierze w naszej branży.
Opis prelekcji
Czy Art Director różni się od… selekcjonera reprezentacji?
Czym na co dzień zajmuje się zespół kreatywny w agencji reklamowej i jakie kompetencje są kluczowe, by odnaleźć się w roli Art Directora? W trakcie prezentacji Aga pokaże, jak wygląda praca w dziale kreatywnym od kuchni — od pierwszego pomysłu, przez proces, aż po gotową kampanię. Wyjaśni też, jakie pojęcia i umiejętności warto znać, by wejść do świata reklamy. A na koniec zmierzy się z pytaniem, które potrafi zaskoczyć: czy Art Director naprawdę tak bardzo różni się od… selekcjonera reprezentacji?
Strategia, dane i kreatywność: jak działają agencje mediowe?
Jak działa agencja mediowa? To miejsce, gdzie strategia spotyka się z danymi, a kreatywne pomysły zamieniają się w realne efekty. Podczas prezentacji Marty zobaczysz, jak wygląda codzienna praca w agencji: kto odpowiada za planowanie, analizę i realizację kampanii oraz jak współpracują ze sobą klienci, stratedzy i zespoły mediowe. Dowiesz się dlaczego zrozumienie konsumentów, analiza danych i przemyślana strategia sprawiają, że kampania jest nie tylko widoczna, ale naprawdę skuteczna!
Nasze ekspertki
Aga Nowak-Dadas, Senior Art Director, Saatchi & Saatchi
Do świata reklamy weszła prosto z Wydziału Sztuki Mediów warszawskiej ASP, miesiąc po obronie dyplomu magisterskiego z… rzeźby. Zaczynała jako stażystka w Saatchi & Saatchi. W swoim portfolio ma projekty dla użych i mniejszych brandów -od Carrefoura, Oral-B i Żywca po Fundację Rak'n'Roll czy Netflixa. Na spotkaniu opowie, jak pracować z wariatami, robić rzeczy, które trochę przerażają, i dobrze się przy tym bawić.
💡 "Work with freaks. Make scary stuff. Have some bloody fun."
— Nick Law, Cannes Lions International Festival of Creativity 2024

Marta Rosiecka, Communications & Business Director, Zenith
Od ponad 18 lat związana jest z branżą komunikacji i mediów. Doświadczenie zdobywała, planując i kupując kampanie we wszystkich typach mediów - zarówno offline, jak i online - a także realizując niestandardowe kampanie. W swojej karierze współpracowała z wieloma markami, w tym m.in. z czołowymi klientami z branży FMCG, takimi jak L'Oréal Polska, Reckitt Benckiser, LOTTE Wedel, oraz z markami premium, jak LVMH.W Zenith odpowiada za rozwój biznesu, strategie komunikacyjne i współpracę z kluczowymi klientami. Łączy strategiczne myślenie z praktyczną wiedzą o rynku, inspirując zespoły i partnerów do tworzenia skutecznych, nowoczesnych kampanii.
P.S. Tak, będzie picka 😉
To jak? Do zobaczenia?