Marketing bez tajemnic z Publicis Groupe #2
Chcesz zajrzeć za kulisy pracy w agencji kreatywnej i mediowej? Zobaczyć, jak powstają kampanie, które potem widzisz w telewizji, internecie czy na ulicach, a przy okazji dowiedzieć się, jak możesz rozpocząć swoją karierę w Publicis Groupe? Zapraszamy na Marketing bez Tajemnic, stacjonarne spotkanie w naszym biurze, podczas którego poznasz dwie zupełnie różne, ale uzupełniające się perspektywy świata reklamy: kreatywną i mediową📢.
Czego możesz się spodziewać po spotkaniach "Marketing bez tajemnic"
✅Poznasz kulisy pracy w najsilniejszej grupie komunikacji marketingowej 
✅Spotkasz się z osobami, które podzielą się wiedzą i opowiedzą o codzienności w branży.
✅Zobaczysz praktyczne i realne przykłady codziennej pracy w agencji reklamowej.
✅Zrozumiesz jak przekuwamy ogrom wiedzy w innowacyjne rozwiązania i sukces naszych Klientów.
✅Otrzymasz certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu.
Szczegóły wydarzenia
📅 Kiedy? 18 listopada (wtorek)
📍 Gdzie? Publicis Groupe, Domaniewska 44A (Platinium Business Park V, 5. piętro, sala Chil l& Meal)
⏰ Godzina: 17:15 - 19:30
⚠️ Liczba miejsc jest ograniczona - obowiązują zapisy!
🎟️ Wejście do budynku możliwe po okazaniu darmowego biletu
Opis prelekcji
xyz
Plan spotkania
- 17:15 - 17:30 | Rejestracja i przywitanie uczestników. Prosimy o punktualne przybycie!
 - 17:30 - ? | Pierwsza część teoretyczna, prowadząca
 - 17:45 - 18:00 | 💬 Masz pytania? To czas, żeby je zadać!
 - 18:00 - 18:45 | Drugie część praktyczna, prowadząca
 - 18:45 - 19:00 | 💬 Czas na pytania i ciekawe dyskusje!
 - 19:00 - 19:30 | Networking i luźne rozmowy przy przekąskach | 🤝 Idealna okazja, żeby pogadać o karierze w naszej branży.
 
Nasze ekspertki
Aga Nowak-Dadas, Senior Art Director, Saatchi & Saatchi
Do reklamy przyszła prosto z Wydziału Sztuki Mediów warszawskiej ASP — miesiąc po obronie dyplomu magisterskiego z… rzeźby. Zaczynała jako stażystka w Saatchi & Saatchi. W swoim portfolio ma projekty dladużych i mniejszych brandów - od Carrefoura, Oral-B i Żywca po Fundację Rak'n'Roll czy Netflixa. Na spotkaniu opowie - parafrazując Davida Drogę - jak pracować z wariatami, robić rzeczy, które trochę przerażają, i dobrze się przy tym bawić.

Marta Rosiecka, Communications & Business Director, Zenith
Od ponad 18 lat związana jest z branżą komunikacji i mediów. Doświadczenie zdobywała, planując i kupując kampanie we wszystkich typach mediów: zarówno offline, jak i online, a także realizując niestandardowe kampanie. W swojej karierze współpracowała z wieloma markami, w tym m.in. z czołowymi klientami z branży FMCG, takimi jak L'Oréal Polska, Reckitt Benckiser, LOTTE Wedel, oraz z markami premium, jak LVMH.W Zenith odpowiada za rozwój biznesu, strategie komunikacyjne i współpracę z kluczowymi klientami. Łączy strategiczne myślenie z praktyczną wiedzą o rynku, inspirując zespoły i partnerów do tworzenia skutecznych, nowoczesnych kampanii.
P.S. Tak, będzie picka 😉To jak? Do zobaczenia?