Marketing Next: AI*. Chill, prompt, repeat
Sztuczna inteligencja zmienia marketing szybciej, niż ktokolwiek się spodziewał. Jak odnaleźć się w tym świecie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji Marketing Next: AI - Chill, prompt, repeat, która odbędzie się 26 listopada 2025 r. w Hotelu Mercure Wrocław Centrum.
Organizatorem wydarzenia jest agencja Top Online, znana z edukacyjnych działań w ramach społeczności SEO Samodzielni i innowacyjnego podejścia do automatyzacji procesów marketingowych.
Merytoryka bez lania wody
Konferencja wyróżnia się formatem wystąpień inspirowanym TED - każda prelekcja trwa 18 minut. Dzięki temu uczestnicy dostają esencję wiedzy, praktyczne wskazówki i inspiracje, które mogą wdrożyć od razu. Oprócz prelekcji przewidziane są także panele dyskusyjne i networking, w których liczy się szczera wymiana doświadczeń i ścieranie się wizji.
7 prelegentów, 7 unikalnych perspektyw
Na scenie pojawią się eksperci, którzy od lat kształtują polski rynek marketingu, e-commerce i nowych technologii:
- Kama Kotowska - Human factor: co w marketingu pozostaje nasze, mimo wszędobylskiego AI?
- Jan Kinal - Sztuczna inteligencja, autentyczny kicz. Czego NIE robić w marketingu
- Natalia Sowa - Klient mówi, AI słucha: jak sztuczna inteligencja pomoże nam tworzyć trafniejsze persony i propozycję wartości marki
- Paula Skrzypecka - Legalny AI-influencer - jak to ogarnąć?
- Alina Lysychkina - AI-ready marketing: analiza, kreacja, efekty
- Damian Jemioło - Tworzenie syntetycznych person za pomocą AI. Jak pomagają w marketingu?
- Marcin Kamiński - CEO Top Online, temat prelekcji zostanie ogłoszony wkrótce
Dla kogo jest ta konferencja?
- dla właścicieli biznesów i e-commerce, którzy chcą wykorzystać AI do realnego wzrostu,
- dla marketerów i strategów, którzy szukają sprawdzonych sposobów wdrożenia AI w działaniach,
- dla specjalistów i pasjonatów, którzy chcą posłuchać ludzi z branży bez pustych haseł i buzzwordów.
👉 Bilety dostępne są na stronie: https://toponline.pl/konferencja