Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Rozwój osobisty

Marketing doświadczeń - jak sprawić, aby klienci nas pamiętali, polecali i lubili

location icon
Online
calendar icon
Od 11 wrz 9:00 do 11 wrz 16:00
ticket icon
Od 1 168,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: 

Marketing doświadczeń

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA

 Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej


DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Ze szkolenia skorzystają wszyscy zainteresowani budowaniem silnych relacji przedsiębiorstwa i marki z klientami poprzez unikalne doświadczenia, w szczególności:

  • Menedżerowie zarządzający marką oraz współtworzący strategie marketingowe
  • Menedżerowie odpowiedzialni za CX, UX, customer success
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, zarówno w B2C, jak i B2B (reklama, PR, social media)
  • Przedsiębiorcy i menedżerowie działający w sektorze usług
  • Event managerowie
  • Pracownicy kreatywni agencji reklamowych

Korzyści

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jak wzmacniać wizerunek swojej marki oferując unikalne doświadczenia spójne z DNA marki
  • Jak wyróżniać się w inny sposób niż tylko ceną i jakością
  • Jak projektować doświadczenia - jak zaplanować proces i jakie narzędzia wykorzystać
  • Jakie są psychologiczne aspekty odbierania, interpretowania i zapamiętywania doświadczeń przez konsumentów.\

FORMA SZKOLENIA

Elementy wykładu z wykorzystaniem treści multimedialnych, analiza przykładów i problemowych studiów przypadku, dyskusja, praca warsztatowa w grupach (m.in.: ćwiczenia projektowania doświadczeń)

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marketing doświadczeń - jak wygrywać z konkurencją

  • Dlaczego klienci chcą czegoś więcej niż tylko produktu?
  • Co to jest marketing doświadczeń i jak daje przewagę?
  • 7 filarów dobrego doświadczenia klienta - marketing jako budowanie relacji
  • Co się składa na dobre doświadczenie dające przewagę konkurencyjną (wyniki badań)
  • Marka, którą się czuje - czyli marketing sensoryczny

Ćwiczenie: Twoja marka oczami zmysłów - tworzymy mapę sensoryczną

2. Doświadczenie - perspektywa klienta

  • Co sprawia, że jedno doświadczenie zapada w pamięć, a inne nie?
  • Emocje, zmysły, symbolika - jak oddziałują na klienta
  • Doświadczenie w czasie i mechanizmy zapamiętywania
  • Personalizacja i zasada 5A - jak sprawić, by klient poczuł się wyjątkowo jak VIP?
  • Dlaczego klienci oczekują doświadczeń "wow"
  • Ekonomia behawioralna - dlaczego klienci nie są racjonalni i co z tego wynika dla nas

Ćwiczenie: Analiza zachowań klientów z wykorzystaniem poznanych koncepcji

3. Jak projektować doświadczenia, które robią różnicę

  • Proste modele, które pomagają tworzyć skuteczne działania
    Model "Decydujące momenty": Zmysły, Napięcie, Łamanie schematu
    Model "the Experience Economy": Rozrywka, Edukacja, Piękno, Ucieczka
  • Projektowanie pod określony cel biznesowy ("design for emotion")
  • Kreatywność w praktyce: storytelling, grywalizacja, projektowanie dla emocji

Ćwiczenie: zaprojektuj doświadczenie, które zapamięta Twój klient

4. Od pomysłu do realizacji - jak projektować doświadczenia

  • Testowanie rozwiązań z użytkownikami
  • Techniki kreatywne w projektowaniu
  • Rola pracowników w marketingu doświadczeń
  • Jak uniknąć błędów i wpadek przy wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Empatia i kultura organizacyjna - fundament dobrych doświadczeń

5. Jak mówić o doświadczeniach, by klienci to poczuli

  • Budowanie zaangażowania przez doświadczenie
  • Doświadczenie i fizjologia percepcji
  • Ambient media (stunt marketing), pop up store - sztuka w marketingu doświadczeń
  • Uczenie przez doświadczenie - interaktywne i partycypacyjne komunikaty marketingowe

Ćwiczenie: stworzenie pierwszego skryptu do ambient media

6. Nowe technologie w marketingu doświadczeń

  • Spójność doświadczenie (omnichanel, offline, online, phygital)
  • Sztuczna inteligencja, AR/VR, podcasty - jak wzmacniają doświadczenia
  • Przykłady z rynku, które możesz zastosować u siebie

Więcej informacji uzyskasz: [email protected]
Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowy strona z łatwym adresem: www.kfk.pl



Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Marketing doświadczeń
31 Grudnia 2025, 17:00 1 168,50 zł