Marketing Sprzedaż

✅ Marketing B2B - skuteczne narzędzia, komunikacja i budowanie relacji z klientami

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 5 gru 9:00 do 6 gru 16:00
ticket icon
Od 2 767,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: 

MARKETING B2B

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

Korzyści

  • Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
  • Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
  • Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
  • Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marketing B2B

  • Modele biznesowe w B2B
  • Podstawowe założenia marketingu B2B
  • Różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C
  • Zakres odpowiedzialności w marketingu B2B

2. Strategie w marketingu B2B

  • Cele w marketingu B2B
  • Co powinna zawierać każda strategia
  • Narzędzia wspomagające planowanie działań
  • Co powinien wiedzieć o sowim biznesie marketer B2B

3. Klient w marketingu B2B

  • Sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła informacji o nich - w tym badania jakościowe
  • Buyer Persona w B2B
  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
  • Strategie pozyskiwania klientów w B2B
  • Leady - diament marketera

4. Marka w marketingu B2B

  • Czy firma z rynku B2B może być marką?
  • Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
  • Sposoby budowania marek w B2B - case studies
  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
  • RTB - dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce

Warsztat - praca z marką

5. Komunikacja z otoczeniem

  • Kanały komunikacji
  • Cechy współczesnej komunikacji
  • Co komunikować klientom B2B
  • Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do wyzwań klientów, ich obaw.
  • W czym pomaga komunikacja

5. Efektywne narzędzia nowoczesnego marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy
  • Narzędzia własne i branżowe - wady i zalety rozwiązań
  • Narzędzia: Targi i eventy - zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
  • Social selling (linkedin, facebook)
  • Referencje - Pokaż kto pracuje z Twoim produktem a zyskasz moje zaangażowanie - rola i tworzenie testimoniali z klientami
  • Wykorzystanie narzędzi w internecie oraz AI
  • Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.

Case studies

Warsztat: planowanie działań dla marki

6. Content marketing w pracy marketera

  • Zdefiniowanie content marketingu - czy każda treść jest contentem
  • Branded content - promocja marki bez pokazywania produktów
  • Metody podawania treści
  • Recykling treści w marketingu B2B

7. Wyzwania i trendy w B2B

  • Wątki, które będą przewijać się w B2B (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
  • Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
  • Prognozy dla biznesów B2B
  • Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  MARKETING B2B
31 Grudnia 2025, 17:00 2 767,50 zł