✅ Marketing B2B - skuteczne narzędzia, komunikacja i budowanie relacji z klientami
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
Od 5 gru 9:00 do 6 gru 16:00
Od 2 767,50 zł
LINK DO SZKOLENIA:
MARKETING B2B
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA
Korzyści
- Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
- Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
- Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
- Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
- Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Marketing B2B
- Modele biznesowe w B2B
- Podstawowe założenia marketingu B2B
- Różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C
- Zakres odpowiedzialności w marketingu B2B
2. Strategie w marketingu B2B
- Cele w marketingu B2B
- Co powinna zawierać każda strategia
- Narzędzia wspomagające planowanie działań
- Co powinien wiedzieć o sowim biznesie marketer B2B
3. Klient w marketingu B2B
- Sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła informacji o nich - w tym badania jakościowe
- Buyer Persona w B2B
- Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
- Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
- Strategie pozyskiwania klientów w B2B
- Leady - diament marketera
4. Marka w marketingu B2B
- Czy firma z rynku B2B może być marką?
- Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
- Sposoby budowania marek w B2B - case studies
- Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
- RTB - dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce
Warsztat - praca z marką
5. Komunikacja z otoczeniem
- Kanały komunikacji
- Cechy współczesnej komunikacji
- Co komunikować klientom B2B
- Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do wyzwań klientów, ich obaw.
- W czym pomaga komunikacja
5. Efektywne narzędzia nowoczesnego marketingu B2B
- Lejek sprzedażowo-marketingowy
- Narzędzia własne i branżowe - wady i zalety rozwiązań
- Narzędzia: Targi i eventy - zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
- Social selling (linkedin, facebook)
- Referencje - Pokaż kto pracuje z Twoim produktem a zyskasz moje zaangażowanie - rola i tworzenie testimoniali z klientami
- Wykorzystanie narzędzi w internecie oraz AI
- Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.
Case studies
Warsztat: planowanie działań dla marki
6. Content marketing w pracy marketera
- Zdefiniowanie content marketingu - czy każda treść jest contentem
- Branded content - promocja marki bez pokazywania produktów
- Metody podawania treści
- Recykling treści w marketingu B2B
7. Wyzwania i trendy w B2B
- Wątki, które będą przewijać się w B2B (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
- Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
- Prognozy dla biznesów B2B
- Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE