Spotkanie firm produkcyjnych

location icon
MEDISEPT Ludwika Spiessa 4, Lublin
calendar icon
Od 11 wrz 15:00 do 11 wrz 15:00
ticket icon
Od 395,00 zł

Budowanie relacji biznesowych

czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

Daj sobie szansę na poznanie nowych przedsiębiorców oraz
rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjechać na spotkanie firm produkcyjnych PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Polski i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci i eksperci opowiedzą o przydatnych tematach, z którymi borykają się dzisiaj firmy produkcyjne.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań biznesowych.

1. punkt programu: Zwiedzanie firmy Medisept, Centrum Badawczo-Rozwojowego i prelekcja VcePrezesa Medisept + Q&A

Prelegent: Waldemar Ferschke
Wiceprezes, Współwłaściciel MEDISEPT Sp. z o.o., Lek. Med. Epidemiolog

Ekspert w dziedzinie epidemiologii i transmisji zakażeń, wykładowca, coach i twórca systemu bezpieczeństwa przeciwepidemicznego dla firm. Lekarz, specjalista w zakresie epidemiologii oraz systemu zapobiegania zakażeniom szpitalnym. Prelegent licznych seminariów i konferencji na temat higieny szpitalnej, autor naukowych publikacji z dziedziny kontroli zakażeń.

Współwłaściciel nowoczesnej fabryki środków dezynfekcyjnych oraz przeznaczonych do utrzymania czystości MEDISEPT.

W ramach Centrum Badawczo - Rozwojowego MEDISEPT, nadzoruje rozwój preparatów do dezynfekcji i utrzymania higieny. Połączenie Centrum Badawczego oraz nowoczesnej produkcji plasuje MEDISEPT w gronie nielicznych firm na świecie, o takim profilu produkcyjnym, posiadających tak bogate zaplecze produkcyjno- laboratoryjne.

www.medisept.pl
W 2021 r. największy polski producent środków do dezynfekcji i utrzymania czystości w standardzie medycznym - MEDISEPT - znalazł się na 5. miejscu wśród przedsiębiorstw z branży chemicznej, za Grupą Azoty, Synthos, Ciechem i Polfą. W rankingu ogólnym MEDISEPT uplasował się na 204. miejscu, wyprzedzając takie marki, jak Luksusowa, Grycan czy Frisco. Dzięki budowanej od wielu lat infrastrukturze, zapleczu know-how oraz działaniom marketingowym i korzystnej koniunkturze wartość marki MEDISEPT wzrosła o kilkaset procent. Wśród placówek, do których trafiają produkty MEDISEPT, są największe polskie szpitale i ośrodki opieki medycznej, m.in. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA, Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Matki i Dziecka. Za MEDISEPT stoi nie tylko zaplecze intelektualne i marketingowe, ale również technologiczne, produkcyjne i logistyczne.



Temat spotkania 2: Eksport produkcji 

Prelegent: Tomasz Janik
Prezes Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, Prezes Decco SA

Prowadzi działalność gospodarczą w branży materiałów budowlanych. W 1998 r. rozpoczął produkcję drewnianej stolarki okiennej Ortis na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
W 2003 r. jego produkty zostały nagrodzone godłem promocyjnym "Teraz Polska". Od 2004 r. jego firma Decco S.A. uruchomiła produkcję profili okiennych. Wysoka pozycja firmy w branży została potwierdzona szeregiem nagród m.in. Gazelą Biznesu. Ponadto Decco S.A. znalazła się w raporcie "1000 companies to inspire Europe 2016" przygotowanym przez London Stock Exchange jako jedna z 30 najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora MŚP w Polsce. Jego firma prowadzi sprzedaż w ponad 20 krajach świata i zatrudniają ponad 300 osób. Obecnie wprowadzają swoje produkty na rynek w USA. Jeden z fundatorów Fundacji Republikańskiej.



Temat spotkania 3: Jak skorzystać z ulgi podatkowej B+R? 

Prelegenci: Jakub Bursa (Partner Civitta Polska) i
Agnieszka Majer (Senior Consultant)
Civitta Polska

Agnieszka to sportowiec z pasji, projektowiec z zawodu. Bezgranicznie wierzy w ducha zespołu, skuteczne planowanie oraz sens ciągłego rozwoju. Agnieszka ma ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe, a w toku swojej kariery z sukcesem koordynowała projekty szkoleniowe, doradcze, inwestycyjne oraz z obszaru IT. Współpracowała z sektorem publicznym i prywatnym. Obecnie specjalizuje się w projektach badawczo-rozwojowych. Zawodową pasją Agnieszki jest zgłębianie metodyk zarządzania projektami (co potwierdzają różne certyfikacje) oraz ocena ryzyka w projektach. Agnieszka pełni również rolę wykładowcy, a podczas szkoleń biznesowych oraz zajęć dla studentów podyplomowych spełnia się na sali szkoleniowej, ucząc innych niełatwej sztuki zarządzania projektami.


Jakub ma ponad 14-letnie doświadczenie w zapewnianiu bezzwrotnego finansowania i ulg B+R dla przedsiębiorstw. Specjalizuje się w projektach badawczo-rozwojowych i inwestycyjnych, pracując z różnorodnym gronem klientów, w tym polskimi firmami, dużym i międzynarodowymi korporacjami, funduszami inwestycyjnymi oraz sektorem MŚP, w szczególności innowacyjnymi start-upami. Jakub na przestrzeni lat zarządzał realizacją strategii finansowania dla ponad 350 projektów o wartości 5 miliardów złotych. Specjalizuje się w nowych technologiach, Przemyśle 4.0 oraz dekarbonizacji w różnych sektorach, takich jak rolnictwo i przemysł spożywczy, gospodarka odpadami, motoryzacja, IT.

W trakcie prelekcji będzie mowa m.in. o:

▪Co to jest ulga B+R i dla kogo jest przeznaczona? 
▪ Czy prowadzona działalność kwalifikuje się jako badania i rozwój?
▪ Jak poprawnie oszacować zyski oraz skutecznie zminimalizować ryzyka?
▪ Jak przebiegają czynności kontrolne urzędów skarbowych i na co zwrócić uwagę?
▪ Praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia ulgi B+R.
▪Jakie są korzyści finansowe z tytułu ulgi B+R?


Temat spotkania 4:
Automatyzacja procesów magazynowych ma przykładzie firmy Gerda

Prelegent: Sebastian Wolski
Prokurent Sagitum SA

21 lat doświadczenia najpierw jako wdrożeniowiec w firmie MCR Soft, w której uczestniczył we wdrażaniu systemów w Szczecińskiej sieci detalicznej Berti oraz ogólnopolskiej sieci TESCO.

Od 2007 do 2017 roku prezes zarządu firmy Primaco.
Podczas 10 lat pracy doradzał firmom oraz kierował wdrożeniami dla takich firm jak Fosfan S.A., Dega S.A., Agrofirma Witkowo, Tedmark Sp. Z O.O.Erbud S.A.

Ukończył prestiżowy kurs organizowany przez Harvard Businness Review Managment 2011.

Od 2020 roku dyrektor działu sprzedaży w Sagitum S.A. 


Temat spotkania 5:
Jak strategicznie zaprojektować szybką reakcję w firmie i skrócić czasy realizacji o 50-80%

Prelegent: Ireneusz Biliński
CEO, Partner, Członek Zarządu i Współwłaściciel 4RESULTS

Kieruje zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej klientów. Odpowiada również za wprowadzenie na polski rynek metody QRM (Quick Response Manufacturing) przeznaczonej dla firm zajmujących się produkcją niskoseryjną, dyskretną i/lub na indywidualne zamówienie klientów. Koncentruje się na wdrażaniu wysokich standardów zarządzania projektami oraz ciągłym doskonaleniu oferty - metod, narzędzi i usług, w szczególności kierowanych do firm produkcyjnych. W projektach angażuje się zarówno na poziomie strategicznym - współtworząc rozwiązania konkretnych problemów, jak również na poziomie operacyjnym - uczestnicząc w kluczowych etapach wdrożeń. Ma 15-letnie doświadczenie w obszarach produkcji, logistyki i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania organizacji pod kątem ciągłego doskonalenia ludzi i procesów biznesowych. Przez 10 lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i supply chain w międzynarodowej korporacji. Wdrażał rozwiązania Lean w zakresie przepływu, systemu planowania oraz procesu S&OP. Wspólnie z japońskimi konsultantami przez 7 lat wdrażał program Kaizen w kilku fabrykach i biurach korporacji na świecie.
Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego oraz University of Illinois. Posiada certyfikaty: QRM (Quick Response Manufacturing) oraz Lean/Kaizen, a także certyfikat coacha ICC.
Tworzył, nadzorował i realizował analizy oraz programy optymalizacyjne dla takich firm jak: ABWood, Agora, Agros Nova, Alrec, Armatura (2 zakłady), Assecco, Com40, Correct, Drukarnia Ellert, FAM, Gillette, Grupa Inco Veritas (4 zakłady), Iglotex, Indykpol, Kamis, Kopernik, Kreisel, LINK, Lovink, MAGO SA, Nederman, Philips, Polfa Warszawa, Porta Drzwi, Sonoko, Spomlek, Ster, Teva, Zorka i Żywiec Zdrój.

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • po co projektować szybką reakcję i jakich efektów można się spodziewać?
  • czy ciągła optymalizacja efektywności pracy maszyn i ludzi ma sens?
  • dlaczego tylko 5 firm produkcyjnych mierzy swój czas reakcji i go poprawia?
  • jak zacząć projektowanie szybkiej reakcji w firmie? Strategiczne segmenty rynku i zespoły szybkiej reakcji.
  • dla chętnych specjalna propozycja od 4Results i IPTG
  • Q&A

Temat spotkania 6:
AI moda czy narzędzie do wzmocnienia konkurencyjności firmy produkcyjnej

Prelegent: Wojciech Telenga
4RESULTS

Konsultant, wykładowca, a przede wszystkim lider z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację procesów sprzedażowych, digitalizacji oraz implementacji strategii omnichannel.
Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner I Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich. Obecnie Partner w 4 Results Digital.
Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach. Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji podczas fuzji i przejęć.
Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach klasy AI.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  1. Czym jest AI z perspektywy ostatniego kwartału roku 2024 i dlaczego data ma tu kluczowe znaczenie?
  2. Czym jest ROI z wdrożeń, jak je liczyć i dlaczego warto to robić? Ile realnie kosztuje wdrożenie AI?
  3. Przykłady optymalizacji możliwych do osiągnięcia dzięki AI z perspektywy firmy produkcyjnej.
  4. Czy to już ten moment gdy warto zacząć korzystać z możliwości jakie daje AI?

Program wydarzenia:

15.00-16.30 Zwiedzanie firmy Medisept oraz Działu B+R i prelekcja Vce-Prezesa Medisept Waldemara Ferschke + Q&A
16.30-17.00 Prezentacja Prezesa PTG i Decco SA Tomasza Janika i Q&A
17.00-18.00 Przejazd do LubHotel w Lublinie
18.00-19.00 Kolacja w Hotelu i networking
19.00-19.30 Wdrożenie ulgi B+R i przygotowanie firmy do jej zastosowania (Ekspert Civitta)
19.30-19.45 Automatyzacja procesów magazynowych ma przykładzie firmy Gerda (Prokurent Sagitum SA)
19.45-20.15 Jak strategicznie zaprojektować szybką reakcję w firmie i skrócić czasy realizacji o 50-80% (Ekspert 4Results)
20.15-20.30 AI moda czy narzędzie do wzmocnienia konkurencyjności firmy produkcyjnej (Ekspert 4Results)
od 20.30 Networking i integracja.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 900 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 454.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:


Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 11 września 2024, środa godz. 15.00

- Miejsce: Siedziba MEDISEPT, ul. Ludwika Spiessa 4, 20-270 Lublin

- Miejsce 2: LubHotel, ul. Krańcowa 107A, 20-338 Lublin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula pierwszych 20 miejsc) tylko do 4.09

dostępnych: 0

Wyprzedane 295,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe - ostatni tydzień

dostępnych: 7

już niedostępne 395,00 zł -