Odbudowa Ukrainy - Wieczór Biznesowy PTG w Lublinie

location icon
Hotel Ibis Styles Stare Miasto al. Solidarności 7, Lublin
calendar icon
Od 3 lip 18:00 do 3 lip 18:00
ticket icon
Od 99,00 zł

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym

Spotkanie dofinansowane ze środków Fundacji Agencji Rozwoju Przemysłu.



Temat spotkania: Odbudowa Ukrainy - szanse dla polskiego biznesu



Cele spotkania:

  • dyskusja na temat szans dla polskiego biznesu w kontekście odbudowy Ukrainy
  • prezentacja oferty PAIH i ARP dla przedsiębiorców
  • spotkanie osobiste w gronie właścicieli i osób zarządzających biznesami
  • integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych
  • wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych

Korzyści ze spotkania:

  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami 

Wydarzenie odbędzie się w poniedziałek 3.07.2023 o 18.00 w Hotelu Ibis Styles Stare Miasto w Lublinie.


Temat spotkania: Odbudowa Ukrainy - szanse dla polskiego biznesu.


Prelegenci:

Minister Marcin Ociepa

Marcin Ociepa

Wiceminister Obrony Narodowej

Wiceminister Obrony Narodowej i Poseł na Sejm RP. W latach 2018-2019 wiceminister przedsiębiorczości i technologii. Wcześniej m.in. przewodniczący Rady Miasta Opola, Radny Sejmiku Województwa Opolskiego,
wykładowca Uniwersytetu Opolskiego.



Artur Soboń

Wiceminister Finansów

Absolwent studiów podyplomowych w zakresie projektów europejskich UMCS w Lublinie oraz rachunkowości i finansów na KUL. Ukończył również studia doktorskie z ekonomii w Kolegium Nauk Społecznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2001 r. związany z Urzędem Miasta Świdnik, początkowo kierował Wydziałem Strategii i Rozwoju, następnie od 2006 r. na stanowisku Sekretarza Miasta. W latach 2006-2010 radny powiatu i społeczny członek zarządu powiatu świdnickiego. W okresie 2010-2015 radny sejmiku województwa lubelskiego.

Od 2015 r. Poseł na Sejm RP. W ramach aktywności poselskich pełni funkcję Przewodniczącego Parlamentarnego Zespołu ds. Reindustrializacji Polski oraz Przewodniczącego Parlamentarnego Zespołu Przyjaciół Lotników Polskich. Członek komisji obrony narodowej i finansów publicznych. Od 9.01.2018 r. do 14.11.2019 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, odpowiedzialny m.in. za budownictwo oraz Program Polska Wschodnia 2014-2020. Następnie do 4.12.2019 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, resorcie które powstało z przekształcenia Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.

Od 2019 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych, pełnił funkcję Pełnomocnika Rządu do spraw transformacji spółek energetycznych i górnictwa węglowego. Sprawował nadzór właścicielski w spółkach prawa handlowego w imieniu Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. Od 8.10.2021 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii oraz Pełnomocnik Rządu ds. Rozwoju Lokalnego.

Paweł Kurtasz

Paweł Kurtasz

Prezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Paweł Kurtasz to manager z wieloletnim doświadczeniem i doktor nauk technicznych. Ukończył Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej. Absolwent studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA), ukończonych z wyróżnieniem. Przed dołączeniem do PAIH pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Były prezes INVEST-PARK DEVELOPMENT - spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Wałbrzyskiej SSE. Współzałożyciel oraz były prezes spółki zajmującej się systemami bezpieczeństwa w ruchu lotniczym i drogowym. Prywatnie pasjonat lotnictwa, szybownictwa i trekkingu.



Łukasz Gałczyński

Łukasz Gałczyński

Wiceprezes Agencji Rozwoju Przemysłu SA

Łukasz Gałczyński jest absolwentem Wydziału Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył także studia Executive MBA. Doświadczenie zdobywał pracując w administracji państwowej oraz zasiadając w Radach Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa.

Pełnił funkcję doradcy ministra w Ministerstwie Zdrowia oraz eksperta odpowiedzialnego za przetwarzanie i analizę informacji. Od 2018 roku pracował w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, gdzie jako wicedyrektor Departamentu Rozwoju Inwestycji odpowiadał za kształtowanie polityki związanej ze Specjalnymi Strefami Ekonomicznymi oraz systemem instytucji rozwoju, w tym za opracowanie i przyjęcie nowych rozwiązań legislacyjnych, m.in. rozporządzenia strefowego i nowelizacji ustawy o wspieraniu nowych inwestycji. Kierując Departamentem Rozwoju Inwestycji przyczynił się do przyjęcia założeń w zakresie wprowadzenia Tarczy PFR. Zajmując się ubezpieczeniami eksportowymi i rynkiem ubezpieczeń kupieckich nabył także doświadczenie w obszarze finansów i ubezpieczeń.

Od lutego do kwietnia 2022 r. zasiadał w Radzie Nadzorczej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., 8 kwietnia 2022 r. został delegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu a od 28 czerwca 2022 r. jest Wiceprezesem Zarządu ARP S.A.

Szymon Ruman

Wiceprezes Zarządu ds. Strategicznych Sieci Bezpieczeństwa EXATEL SA

Absolwent studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2006). Ukończył także aplikację legislacyjną w Rządowym Centrum Legislacji (2012) oraz Podyplomowe Studium Europejskie Stosunki Ekonomiczno-Finansowo-Prawne w Szkole Głównej Handlowej (2010).
W latach 2004-2005 był sekretarzem redakcji, kierowanego przez Konrada Szymańskiego, kwartalnika "Międzynarodowy Przegląd Polityczny".Od 2005 związany z administracją publiczną. W latach 2005-2007 był rzecznikiem prasowym marszałka Sejmu Marka Jurka. Przez następne pięć lat pracował jako ekspert ds. legislacji w Biurze Analiz Sejmowych. W tym okresie współpracował z sejmową komisją ds. Unii Europejskiej, a także zajmował się zgodnością polskiego prawa z prawem UE. W 2012 wszedł w skład korpusu Polskiej Prezydencji w UE i współorganizował parlamentarny wymiar Prezydencji.
W latach 2009-2011 jako Key Account Manager w Vienna Insurance Group (Capitol) rozwijał strukturę sprzedaży produktów emerytalnych.W latach 2012-2014 pracował w Ministerstwie Sprawiedliwości, początkowo jako legislator przy kluczowych projektach resortu, następnie jako naczelnik Wydziału Prawa o Ustroju Sądów, kierował legislacją z zakresu reorganizacji, a także informatyzacji wymiaru sprawiedliwości. Kierował również zespołem nadzorującym całość prac legislacyjnych w ministerstwie. Od stycznia 2015 zatrudniony w Centralnym Ośrodku Informatyki, najpierw jako ekspert ds. prawnych, a następnie zastępca kierownika Zespołu Prawnego.
Od 18 listopada 2015 do 31 marca 2016 pełnił funkcję podsekretarza stanu w Ministerstwie Cyfryzacji w rządzie Beaty Szydło.Od 2016 dyrektor sprzedaży w spółce Exatel SA. Kieruje sprzedażą do rynku publicznego oraz rynków energetyki, finansów i korporacyjnego.Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem.
Działalność pozarządowa i eksperckaPrzez wiele lat związany z sektorem pozarządowym. Należał do stowarzyszenia Młodzi Konserwatyści RP (1998-2008), gdzie pełnił funkcję prezesa w latach 2006-2008. Ponadto przez wiele lat związany z Instytutem Druckiego-Lubeckiego. W latach 2009-2011 współpracował z Fundacją Republikańską, m.in. jako koordynator projektu "deregulacja" oraz członek redakcji kwartalnika "Rzeczy Wspólne". Od jesieni 2014 członek rady programowej warszawskiego oddziału Klubu Jagiellońskiego.


Program spotkania

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking, poczęstunek
18.15 - Wystąpienia prelegentów
19.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę. Opłata jest przeznaczona na koszty gastronomiczne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 350.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły spotkania:

- Kiedy: 3 lipca, poniedziałek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Ibis Styles Stare Miasto, al. Solidarności 7, 20-841 Lublin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe 3.07
już niedostępne 99,00 zł -