Marketing Koncerty, Festiwale, Rozrywka

✅ TIKTOK MARKETING: DZIAŁANIA PROMOCYJNE I WIZERUNKOWE

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 26 wrz 9:00 do 27 wrz 17:00
ticket icon
Od 2 447,70 zł

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 11 października

Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ

Na szkoleniu dowiesz się:

  • jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do TikToka:

  • Jak TikTok zmienił się w ostatnich latach - obecne trendy marketingowe.
  • Główne różnice pomiędzy TikTok a innymi kanałami społecznościowymi
  • Zrozumienie demografii użytkowników TikToka

2. Tworzenie profilu firmowego na TikToku:

  • Jak założyć i zoptymalizować konto firmowe?
  • Czym się różni konto biznesowe od konta twórcy?

3. Tworzenie angażujących treści na TikToku - strategia:

  • Jak stworzyć kreatywne filmy na TikToka?
  • Jak wykorzystać inne narzędzia w celu zwiększenia widoczności?
  • Jak angażować publiczność i budować swoją społeczność?

4. Praktyczne porady i triki do skutecznego marketingu na TikToku:

  • Jak wykorzystać funkcje wideo i audio w celu wyróżnienia się w tłumie?
  • Jak wykorzystać narzędzia reklamowe TikTok i ich efektywność?
  • Jak współpracować z influencerami i mikroinfluencerami na TikTok?

5. Analiza i mierzenie efektywności działań

  • Jak monitorować i mierzyć wyniki swoich działań
  • Jak zrozumieć swoją publiczność i jak reagować na nią?

6. Case studies i best practices marketingu na TikToku:

  • Studia przypadków sukcesów marketingu
  • Najlepsze praktyki i wskazówki dla skutecznego marketingu
  • Q&A i dyskusja

Przerwa obiadowa

7. Nagrywanie video telefonem - praktyka:

  • Ustawienia techniczne w telefonie - jak nagrywać w dobrej jakości?
  • Sprzęt i dodatkowe gadżety - jak i do czego ich używać?
  • Światło - najważniejszy czynnik wpływający na jakość video
  • Jak nagrywać siebie bez pomocy innych osób?
  • Nagrania - praktyczne ćwiczenia - warsztat

8. Montaż na TikToku:

  • Poznanie wszystkich funkcji wewnętrznych do nagrywania i montażu video na TikToku oraz ich wykorzystanie w praktyce
  • Jak nagrywać i montować szybko na TikToku?
  • Czym różni się edycja video bezpośrednio na TikToku od montażu w zewnętrznych aplikacjach? Praktyczne wskazówki

9. Montaż w zewnętrznych aplikacjach:

  • Poznanie aplikacji do montażu video na telefonie: CapCut, VN, InShot
  • Aplikacje do automatycznego dodawania napisów do video: Captions, Liro, AutoCap
  • Nagrywamy i montujemy video w poznanych aplikacjach - warsztat

10. Publikacja video na TikToku:

  • O czym należy pamiętać, aby uzyskać jak najlepszą jakość i wyniki naszego filmu?

11. Podsumowanie i rozdanie certyfikatów

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Czy wiesz, że:

  • TikTok to najszybciej rozwijające się medium digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin razem wziętych!
  • Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie. Głównie są tam młodzi dorośli: 60% w wieku 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
  • Aplikacja ma ponad 13 mln użytkowników w Polsce i ok. 2 mld na świecie
  • Algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i efektywniejszy niż Facebooka, co oznacza, że łatwiej i szybciej dotrzesz do klientów.
  • Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka. Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet TikTok
31 Grudnia 2024, 17:00 2 447,70 zł