Jak poprawić sprzedaż budując pozytywne doświadczenia klienta? | Konsultacje dla firm
Czy wiesz, że aż 7 na 10 produktów cyfrowych upada z powodu braku akceptacji przez grupę docelową? Nie od dziś wiadomo, że użyteczne projekty cieszą się większym zaangażowaniem, lojalnością, a także utrzymaniem zaangażowania lojalnych klientów. Podczas konsultacji będziesz miał_miała okazję porozmawiać o tym, dlaczego budowanie doświadczenia, przyjazność i użyteczność są takie ważne i co możesz zrobić, aby wdrożyć je u siebie.
kiedy: 28.02.2023
gdzie: online
wstęp: bezpłatne, wymagana rejestracja
konsultacje trwają do 45 minut.
UX? Czyli co?
Projektowanie użyteczności (User Experience) to proces wykorzystywany do projektowania produktów cyfrowych, które są łatwe w użyciu, rozwiązują istotny problem dla użytkownika i zapewniają całościowe pozytywne doświadczenie. UX design to szerokie pojęcie obejmujące użyteczność, design, branding i aspekty techniczne wykonania aplikacji
Dla kogo:
Dla wszystkich, którzy rozwijają produkty cyfrowe i chcą mieć pewność, że robią to dobrze. Podczas konsultacji porozmawiamy o tym, co zrobić, aby Twój produkt/usługa był przyjazny i użyteczny dla Twojego klienta.
Dlaczego warto?
- użytkownik, który oceni twoją stronę lub aplikację, jako łatwą i przejrzystą ma większą szansę na zostanie twoim klientem.
- użyteczność wpływa na to, co użytkownik myśli o twojej marce. Czy jest przyjazna, kompetentna, a może inni robią to lepiej?
- jeżeli użytkownik będzie dobrze czuł się na stronie lub w aplikacji, to jest większe prawdopodobieństwo, że do niej powróci i nie będzie szukał produktu u konkurencji.
- dobry user experience, to mniej pracy każdego dnia: mniejsza ilość pytań kierowana do działu wsparcia, szybszy onboarding klienta i finalizacja zakupów oraz wiele innych aspektów.
Konsultacje poprowadzi Iza Słomska - product managerka oraz ux designerka. Przez blisko dekadę związana z Pomorskim Parkiem Naukowo-Technologicznym Gdynia gdzie m.in. wspierała innowacyjne firmy w rozwoju działalności, a także była współodpowiedzialna za wdrażanie oraz użyteczność dwóch dużych platform informatycznych.
Absolwentka Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologia oraz studiów podyplomowych User Experience Design/Product Design. Od połowy 2022 zaangażowana w rozwój startupu wprowadzającego rewolucję na rynek szkoleń w branży IT. W swojej pracy stara się kierować minimalizmem i prostotą. Jest przekonana, że projektowanie funkcjonalnych, dostępnych i przyjaznych dla użytkownika produktów jest jednym z fundamentów udanego biznesu.
specjalizacja: projektowanie produktów i usług digitalowych | analiza i badania potrzeb | audyt UX