Indywidualne konsultacje W TWOIM HOTELU ok. 15h pracy + konsultacja On Line
Wychodząc naprzeciw oczekiwanym hotelarzy mam przyjemność złożyć ofertę wsparcia Państwa hotelu / restauracji o usługę firmy Rest Consulting.
Usługę stanowi indywidualna konsultacja trwająca ok. 15 godzin ( 2 pełne dni ) mojej pracy w Państwa HOTELU lub RESTAURACJI !!!
Pełna usługa obejmuje :
- przyjazd do Państwa firmy / hotelu / restauracji
- dwa dni mojej pracy w obiekcie ( praca w godzinach 8.30 - 16.00 )
- dwa dodatkowe spotkania lub rozmowy on-line po zakończonych konsultacjach
- konsultacje przed rozpoczęciem współpracy ( ustalanie zakresu wsparcia, wymiana danych operacyjnych obiektu etc. )
- przygotowanie podsumowania konsultacji wraz z rekomendacjami
Przebieg usługi :
Na minimum 7 dni przed przyjazdem do obiektu konsultuje zakresie współpracy. Ustalamy główne tematy do poruszenia / rozwiązania.
Przed przyjazdem przygotowuję wstępną koncepcję działań / wsparcia tak by nasze spotkanie było jak najbardziej efektywne.
Wszelkie dane przesłane w ramach konsultacji objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.
Podczas konsultacji / pracy na miejscu służę pomocą w zakresie :
BADANIA I ANALIZY, FINANSE
Kompleksowe badania rynku oraz analiza konkurencji. Przygotowywanie budżetów (kosztowych, przychodowych, wynikowych), biznes planów, analiz finansowych, wdrożenia analityki kosztowej wg. USALI. Dobieranie najlepszych dla danej inwestycji kierunków działalności na podstawie zebranych danych. Nie tylko zebranie danych ale także ich analiza i wnioski.
DORADZTWO W ZAKRESIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Analiza prowadzonych działań marketingowych i ich skuteczności lub wytyczanie odpowiednich kierunków w tym zakresie. Tworzenie planów marketingowych i sprzedażowych dla obiektów na różnym etapie działalności i rozwoju biznesu.
Na spotkaniu ustalamy strategię zgodnie z poniższym zakresem ( oczywiście istnieje możliwość rozszerzenia zakresu ):
PROGNOZA SPRZEDAŻY
1. Prognoza przychodów poza i w dobie COVID oraz ustalenie Polityki cenowej.
2. Sprzedaż i marketing
- koszty związane ze sprzedażą i marketingiem
- organizacja sprzedaży w obiekcie.
- wyznaczenie budżetu / Yeld
3. Struktura organizacyjna
- struktura organizacyjna działu.
- Podział i zakres obowiązków pracowników obiektu
MARKETING
1 grupy docelowe- do kogo chcemy trafić z ofertą?
2 jakie kampanie marketingowe, planowana wysokości budżetu marketingowego;
3 działania i koszty w okresie pre openingu;
4 obecność online - gdzie?
5 budowanie lojalności- strategia, przełożenie na sprzedaż;
SPRZEDAŻ
1. Główny kierunek polityki sprzedażowej;
2. Wpływ działań marketingowych na sprzedaż;
3. Szybkość odpowiedzi na zapytania indywidualne i biznesowe;
4. Aktywna sprzedaż - kto i w jaki sposób?
5. Wykorzystanie infrastruktury sportowej i turystycznej okolic - w jaki sposób?
6. Wykorzystanie/ włączenie się w wydarzenia organizowane przez okolicę, prowadzenie kalendarza imprez - stanowisko, możliwości sprzedaży;
7. Baza danych i zgody marketingowe.
ZARZĄDZANIE PRZYCHODAMI
1. Zastosowanie "revenue management" w procesie sprzedaży;
2. Wyznaczenie i rola osoby w strukturze hotelu z zakresem "revenue"
SZKOLENIA WEWNĘTRZNE
1. Lista szkoleń dla pracowników działu sprzedaży i marketingu;
DORADZTWO INWESTYCYJNE
Ocena nieruchomości pod kątem planowanej inwestycji hotelowej. Doradztwo w zakresie dobrego wyboru rodzaju hotelu, jego kategorii i przeznaczenia, wielkości, posiadanych funkcji, lokalizacji i innych aspektów mających wpływ na atrakcyjność przyszłej inwestycji. Analizy opłacalności budowy inwestycji hotelowej w różnych wariantach - od finansowania własnego, przez kredytowanie po systemy condo.
NADZÓR I WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI
Pełen nadzór i doradztwo na etapie projektowania obiektu hotelowego. Ścisła współpraca z projektantami mająca na celu stworzenie obiektu jak najlepiej skrojonego kosztowo w jednoczesnej korelacji z bezproblemową, późniejszą działalnością operacyjną.
NADZÓR NAD PROCESEM OTWARCIA HOTELU
Przeprowadzenie inwestora przez proces przygotowawczy do otwarcia hotelu, począwszy od zakupu odpowiedniego wyposażenia, wybór i proces wdrożenia PMS i innego oprogramowania hotelowego, stworzenie struktur sprzedażowych, wybór kanałów dystrybucji, poprzez rekrutacje i szkolenia aż po soft i grand opening hotelu.
RESTRUKTURYZACJE HOTELI/OPTYMALIZACJE KOSZTOWE
Przeprowadzenie procesów restrukturyzacyjnych niewystarczająco dobrze działających obiektów hotelowych. Rebranding hoteli, wdrożenie nowych struktur i standardów pracy mających na celu poprawienie wydajności i organizacji pracy, wytyczenie nowych kierunków działania zarówno w zakresie marketingu i sprzedażowy ale również operacyjnym i zarządczym, wdrażanie procedur i standardów pracy. Optymalizacja kosztowa hoteli mająca na celu poprawienie rentowności wyniku oraz wyeliminowanie tych obszarów działalności hotelu, które generując straty bądź nie funkcjonują efektywnie.
SZKOLENIA
Szkolenia personelu działających hoteli ale również szkolenia przygotowawcze do pracy w hotelu dla nowo zatrudnionych pracowników. Szkolenia również dla kadry managerskiej skupiającej się na praktycznym wykorzystaniu zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Szkolenia podparte przykładami z realnych, działających obiektów hotelowych.
PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA USTALAMY WSPÓLNIE DALSZĄ DROGĘ WSPÓŁPRACY.
Łukasz Szołtys - jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Absolwent studiów z zakresu zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora ( hotele i restauracje ). Dyrektor marketingu oraz sprzedaży w dużych spółkach handlowych. Jednocześnie od 10 lat właściciel firmy szkoleniowo - eventowej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. Od ponad 8 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Doświadczony hotelarz związany z takimi hotelami jak : Hotel Arłamów ****, Hotel Radisson Blu ****Sopot , Hotel Mercure *** Wisła , Hotel Diament **** Ustroń ****, Hotel Wilga *** Ustroń , Craft Beer Central Hotel **** Gdańsk oraz Przedsiębiorstwo Uzdrowisko -Ustroń S.A. Miłośnik win oraz whisky ( sommelier - członek PSS ). Wykładowca oraz trener w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku oraz Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.
Doświadczenie zawodowe :
Kontakt :
Łukasz Szołtys
tel. +48 696 02 03 24