Konferencja "Start-Up Bydgoszcz!". O networkingu w biznesie

location icon
Młyny Rothera ul. Mennica 10, Spichrz Zbożowy (2 piętro), Bydgoszcz
calendar icon
Od 24 wrz 17:00 do 24 wrz 21:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Masz własną firmę, chcesz sprzedawać swoje produkty i usługi. Wiesz, jak ważne jest przy tym nawiązywanie relacji biznesowych. Jak to jednak robić, kiedy wizja podeście do obcych ludzi paraliżuje Cię i czujesz się niezręcznie opowiadać nieznajomym o tym czym się zajmujesz? O networkingu i przełamywaniu własnych barier z nim związanych opowiedzą podczas kolejnej edycji konferencji "Start-Up Bydgoszcz!" eksperci Biznes Klub Polska. Po spotkaniu zapraszamy na moderowany networking, który będzie okazją do przećwiczenia rad i wskazówek, które zostały omówione podczas wystąpień.


Tematyka konferencji

Podczas spotkania uczestnicy poznają networking od różnych stron. Sylwia Piskulska-Grzesik przedstawi konkretne przykłady jak pomaga on w biznesie i wskaże realne korzyści z jego używania. Katarzyna Książkiewicz opowie jakie narzędzie wykorzystywać, aby skutecznie nawiązywać relację biznesowe. Małgorzata Cieślik-Florczyk opowie czego nie robić, aby pozyskiwanie nowych leadów było skuteczne. Wydarzenie zakończy sesja networkinowa moderowana przez Artura Sójkę.


Agenda konferencji:

17.00-17.10: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego

17.10-17.40: Sylwia Piskulska-Grzesik, Jak networking pomaga w biznesie na przykładzie Biznes Klub Polska

17.40-18.20: Katarzyna Książkiewicz, Narzędzia skutecznej komunikacji w networkingu

18.20-18.50: Małgorzata Cieślik-Florczyk, Błędy w networkingu

18.50-19.00: przerwa

19.00-19.45: sesja networkingowa moderowana przez Artura Sójkę

19.45-21.00: dalszy matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego


Informacje o prelegentach

Sylwia Piskulska-Grzesik. Optyk, stylistka okularowa, właścicielka salonu optycznego OMG w Bydgoszczy, dyrektor bydgoskich grup w Biznes Klub Polska, trener sprzedaży w branży optycznej. W grupach networkingowych działa od 4 lat. Uwielbia spotkania z ludźmi i zaraża dobrą energią. Firmę założyła w wieku 23 lat, a swój salon optyczny otwierała w szczycie pandemii. To dzięki licznym kontaktom biznesowym rozwinęła swój biznes, który dziś robi milionowe obroty. Prywatnie szczęśliwa żona optometrysty i miłośniczka gry na perkusji.

Katarzyna Książkiewicz. W wielu 25 lat została Dyrektor Zarządzająca jednej z największych w regionie hurtowni medycznych. Jest absolwentką kierunków: geografia oraz zarządzanie i ekonomia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Uczestniczyła wielu szkoleniach rozwojowych z naciskiem na sprzedaż, zarządzanie i komunikację. Już od momentu rozpoczęcia studiów ciągnęło ją do sprzedaży. Początkowo pracowała w biurze nieruchomości, potem w branży odzieżowej, aż w końcu zatrudniła się w hurtowni artykułów medycznych P.H. Lines Sp. z o.o. Od 16 lat systematycznie pnie się w górę firmowej hierarchii. Rozpoczęła od stanowiska Specjalisty ds. Sprzedaży, poprzez Kierownika Działu Sprzedaży dotarła do pozycji Dyrektor Zarządzającej. Od 2017 r. zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu a także współwłaściciela spółki.Realizuje się zarządzając 34-osobowym zespołem.

Od 2023 r. również Certyfikowana Trenerka Skutecznej Komunikacji w oparciu o metodologię DISC D3. Szkoli i konsultuje liderów oraz pracowników różnych branż. Pasjonatka szeroko rozumianego rozwoju osobistego. Dotyczy to zarówno płaszczyzny zawodowej jak i prywatnej. Zdrowy styl życia - zdrowe odżywianie i regularne bieganie dodają jej siły na każdy intensywny dzień. Prywatnie żona oraz mama trójki dzieci. W czasie wolnym organizuje zbiórki charytatywne wspomagające głównie najpotrzebniejsze dzieci. Zbiórka z roku 2023 przeszła jej najśmielsze oczekiwania i dzięki temu mogła wspomóc aż 4 hospicja dla dzieci.

Małgorzata Cieślik-Florczyk. dr nauk społecznych, przedsiębiorczyni (od blisko 5 lat zajmuje się prowadzeniem firmy sprzątającej), Dyrektor Administracyjna Biznes Klub Polska Nova Bydgoszcz, uczestniczka Biznesu dla Kobiet, była członkini BNI Lions. Interesuje się zagadnieniami networkingu w biznesie, zarządzaniem przedsiębiorstwem i marketingiem on-line.

Artur Sójka. Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji (przez networking off-line i on-line, czyli social selling). Wielokrotny prelegent podczas eventów biznesowych. Ostatnio występował podczas Wielkiego Święta Networkingu, organizowanego przez TRUST Club w Oslo, Power Day - Akademii Handlowca Romana Kawszyna w Teatrze Syrena, czy podczas II konferencji dla partnerów Benefit Systems. Oprócz występowania na scenach konferencji, moderuje sesje networkingowe, a także szkoli zespoły sprzedażowe.

Od 2007 r. pracował m.in. dla IBM Polska, CHEP, Akademii Leona Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego, CCC, Benefit Systems, Nowy Styl Group, Canon, Deloitte, Ever Cleaning, Arburg, Newmor, Savills, Instytutu Kryptografii, TPA, Unum, Allianz, Strauss Cafe Poland, Novitus, Royal Bank of Scotland i wielu innych. Posiada certyfikat I stopnia facylitatacji po kursie Tony Mann'a. Jest stałym felietonistą Gazety Ubezpieczeniowej, publikował swoje specjalistyczne teksty w takich magazynach branżowych jak As Sprzedaży, Sprzedaż 24, Szef Sprzedaży. Jest Prezesem polskiej organizacji rekomendacji biznesowych Biznes Klub Polska. Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. "Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców".

Zanim rozpoczął swoją drogę biznesową studiował w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na specjalizacji dziennikarskiej. Jeszcze na studiach pisał do gazety studenckiej, by później zostać dziennikarzem, a następnie redaktorem naczelnym Codziennej Internetowej Gazety InfoBydgoszcz.pl oraz dziennikarzem polonijnego portalu MyPolInfo.pl. W szczytowym momencie prowadził redakcję składającą się z 50 osób. Przez "jego ręce" przewinęło się wielu młodych dziennikarzy, których uczył zawodu.


Konferencja organizowana jest w ramach programu "Akcja Akceleracja!". Partnerami inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.

Partnerem organizacji konferencji "Start-Up Bydgoszcz!" są Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera.

Partnerem merytorycznym tej edycji konferencji jest Biznes Klub Polska.


Miejsce: Młyny Rothera, ul. Mennica 10, Spichrz Zbożowy (2 piętro).


Informacja o parkingach

Na Wyspie Młyńskiej, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie Młynów Rothera, obowiązuje zakaz zatrzymywania się i postoju. Wyjątek stanowią 2 miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, które znajdują się przed wejściem głównym do budynku. Zachęcamy do pozostawienia auta na:

  • parkingu wielopoziomowym przy ul. Grudziądzkiej (400 m pieszo),
  • parkingu wzdłuż ul. Św. Trójcy (300 m pieszo) - najbliższe Młynom miejsce do parkowania,
  • parkingu wielopoziomowym Pod Blankami (600 m pieszo),
  • parkingu wzdłuż ul. Mostowej (700 m pieszo),
  • placu parkingowym przy ul. Grodzkiej (850 m pieszo),

Miejsce: Młyny Rothera, ul. Mennica 10, Spichrz Zbożowy (2 piętro).


Zachęcamy do zapisu na konferencję poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet na konferencję "Start-Up Bydgoszcz! O networkingu w biznesie", 24.09.2024 r., godz. 17.00-21.00.
23 Września 2024, 16:00