Marketing Komunikacja i wystąpienia publiczne

✅KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE ORAZ Z DOSTAWCAMI I KLIENTAMI

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate. Ogrodowa 58, budynek CityGate, Warszawa
calendar icon
Od 24 paź 9:00 do 24 paź 16:00
ticket icon
Od 1 217,70 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/rodo/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 24 października

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Zwiększenie efektywności komunikacji - jasne i spójne przekazywanie informacji, minimalizacja nieporozumień
  • Lepsze argumentowanie i przekonywanie, aby uzyskać wyznaczony cel
  • Nauczysz się, jak być autentycznym w komunikacji, co pomoże w budowaniu zaufania w relacjach biznesowych
  • Nauczysz się asertywnego (acz uprzejmego) wyrażanie potrzeb i oczekiwań, co pomoże zminimalizować stres w pracy
  • Wzmocnienie pewności siebie oraz inspiracja do pracy nad sobą, co przełoży się na większą odwagę w wyrażaniu swoich myśli i opinii

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powitanie i wprowadzenie do szkolenia

2. Style komunikacji

  • Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
  • Wypełnienie testu przez uczestników
  • Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji

3. Warsztat: prawidłowy przepływ informacji

  • Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
  • Omówienie wyników i feedback od prowadzącej

4. Bariery komunikacyjne

  • Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
  • Strategie radzenia sobie z barierami
  • Rozpoznawanie barier w komunikacji

5. Zasady aktywnego słuchania

  • Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
  • Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
  • Ćwiczenie praktyczne w parach

6. Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
  • Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku

7. Skuteczna wymiana korespondencji mailowej

  • Zasady pisania efektywnych e-maili
  • Analiza przykładowych e-maili
  • Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili

8. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

ZOBACZ: 42 SZKOLENIA MARKETING • DIGITAL MARKETING • SOCIAL MEDIA • SPRZEDAŻ • CX • AI DLA BIZNESU

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE ORAZ Z DOSTAWCAMI I KLIENTAMI
31 Grudnia 2024 1 217,70 zł