✅ KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE ORAZ Z DOSTAWCAMI I KLIENTAMI
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate.
Od 24 paź 9:00 do 24 paź 16:00
Od 1 217,70 zł
LINK DO SZKOLENIA:
Komunikacja interpersonalna w firmie oraz z kontrahentami i klientami
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- Zwiększenie efektywności komunikacji - jasne i spójne przekazywanie informacji, minimalizacja nieporozumień
- Lepsze argumentowanie i przekonywanie, aby uzyskać wyznaczony cel
- Nauczysz się, jak być autentycznym w komunikacji, co pomoże w budowaniu zaufania w relacjach biznesowych
- Nauczysz się asertywnego (acz uprzejmego) wyrażanie potrzeb i oczekiwań, co pomoże zminimalizować stres w pracy
- Wzmocnienie pewności siebie oraz inspiracja do pracy nad sobą, co przełoży się na większą odwagę w wyrażaniu swoich myśli i opinii
PROGRAM SZKOLENIA
1. Powitanie i wprowadzenie do szkolenia
2. Style komunikacji
- Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
- Wypełnienie testu przez uczestników
- Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji
3. Warsztat: prawidłowy przepływ informacji
- Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
- Omówienie wyników i feedback od prowadzącej
4. Bariery komunikacyjne
- Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
- Strategie radzenia sobie z barierami
- Rozpoznawanie barier w komunikacji
5. Zasady aktywnego słuchania
- Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
- Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
- Ćwiczenie praktyczne w parach
6. Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
- Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
- Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
- Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku
7. Skuteczna wymiana korespondencji mailowej
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11
[email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE
- Zasady pisania efektywnych e-maili
- Analiza przykładowych e-maili
- Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili