kawka o eCommerce
Pomysł na kawkę o eCommerce zrodził się w 2017 roku i od samego początku przyświeca mu jeden cel: stworzenie czasoprzestrzeni dla Pasjonatek i Pasjonatów branży digital, dzięki której będziemy mogli regularnie spotykać się i wzajemnie wymieniać wiedzą oraz inspiracjami z branży digital. W ciągu trzech lat społeczność kawki bardzo dynamicznie rozkwitła gromadząc podczas cyklicznych spotkań nawet ponad 200 gości a w tym czasie na scenie swoją pasją podzieliło się blisko 120 wspaniałych Prelegentek i Prelegentów, praktyków branży eCommerce z całego świata.
Z ogromną przyjemnością zapraszam Was na kolejną kawkę o eCommerce.
Spotykamy się w Auli II Akademii Leona Koźmińskiego - wspaniałym, energetycznym miejscu, które od lat perfekcyjnie łączy społeczności przedsiębiorców, naukowców, wizjonerów a przede wszystkim osób, dla których wzajemna inspiracja i tworzenie przyszłości jest paliwem napędowym w codziennych aktywnościach zawodowych i biznesowych.
- TERMIN: 2 września 2025 (wtorek), 18:00 - 20:30
- MIEJSCE: Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59, Aula II
- PARKING: na terenie kampusu uczelni znajduje się parking dostępny od 17:00 | koszt parkingu: 3 zł
- REJESTRACJA: wydarzenie jest bezpłatne, ale wymaga rejestracji na https://app.evenea.pl/event/kawkaoecommerce/
- 18:00 - 18:15 Karolina Małagocka i Konrad Zach - o idei kawki o eCommerce i możliwościach zdobywania wiedzy z obszaru digital na Koźmiński University
- 18:15 - 18:45 Marta Czapla | Dva Kraje - "Prowadzenie firmy i branża eCommerce w Czechach."
- 18:45 - 19:15 Anna Górbska | Progres, MAxLeaders - "Zysk to nie wszystko - 7 wskaźników, które musi znać każdy przedsiębiorca."
- 19:15 - 19:45 Marta Hordyjewska | Ekspertka content marketingu - "It's happening! It's really happening! Czyli social media w wynikach Google."
- 19:45 - 19:50 Konrad Zach - krótkie podsumowanie kawki i plany na kolejną edycję
- 19:50 - 20:30 rozmowy kuluarowe i wspólny networking
Założycielka firmy Dva Kraje, która wspiera polskich przedsiębiorców w zakładaniu i prowadzeniu firmy w Czechach. Od 9 lat mieszka w Ostrawie, dzięki czemu doskonale zna realia biznesowe w Czechach. Jej misją jest bycie zaufanym partnerem dla Polskich przedsiębiorców. Dzięki bogatej sieci kontaktów może zaoferować firmom wiele praktycznych rozwiązań i być wsparciem, na które można liczyć w każdej sytuacji.
Anna Górbska - założycielka firmy doradczej Progres, wspótwórczyni inicjatywy MAxLeaders
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/annagorbska/
Ekspertka w zakresie analizy danych, strategii i interpretacji wskaźników finansowych.Od ponad 20 lat łączy świat liczb ze światem decyzji biznesowych. Doświadczenie zdobywała w bankowości, gdzie przez lata pracowała w działach ryzyka i analiz, a także jako liderka zespołów analitycznych - również w branży farmaceutycznej. Dziś prowadzi własną firmę doradczą Progres, gdzie wspiera przedsiębiorców - zarówno prowadzących jednoosobową działalność, jak i zarządzających spółkami - w świadomym korzystaniu z danych, budowaniu strategii opartej na wskaźnikach oraz lepszym rozumieniu finansów firmy. Zajmuje się również analizą procesów zachodzących w organizacjach, wspierając firmy w budowaniu spójnych systemów raportowania, podejmowaniu lepszych decyzji oraz zwiększaniu efektywności działań. Mentorka, trenerka i współzałożycielka MAxLeaders - inicjatywy rozwijającej liderów i edukującej w zakresie świadomego przywództwa. Łączy analityczną precyzję z umiejętnością opowiadania o liczbach w sposób zrozumiały i angażujący.
Marta Hordyjewska - ekspertka content marketingu, wykładowczyni Akademii Leona Koźmińskiego
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/martahordyjewska/
Strategicznie myśląca praktyczka marketingu, która od lat łączy kreatywność z analizą danych i realnym wpływem na biznes. Specjalizuje się w content marketingu, ale swobodnie porusza się w całym spektrum działań komunikacyjnych - od budowania marek, przez planowanie kampanii, po codzienne operacyjne decyzje, które robią różnicę. W pracy kieruje się autorską wersją modelu 70/20/10: 70% to sprawdzone działania oparte na doświadczeniu, 20% - testowanie trendów i analizowanie ich potencjału, a 10% - odważne szukanie nowatorskich kierunków i wyprzedzanie zmian. Dzięki temu z równą pewnością operuje w ramach strategii, jak i poza nimi - kiedy trzeba wykroczyć poza schemat. Z wykształceniem artystycznym i dziennikarskim tłem, łączy estetyczną wrażliwość z umiejętnością pracy z treścią. Lubi, gdy komunikacja jest nie tylko skuteczna, ale i przemyślana. Prywatnie - entuzjastka reklamy, dobrych historii i świata, który można opowiedzieć obrazem.
dr Karolina Małagocka - Akademia Leona Koźmińskiego
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/karolinamarketing/
Ekspertka z prawie 20-letnim doświadczeniem w obszarze cyberbezpieczeństwa, transformacji cyfrowej oraz komunikacji dotyczącej ochrony w internecie. Jest badaczką, wykładowczynią i kierowniczką studiów z marketingu cyfrowego na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzy Centrum Badawcze Cyfrowej Edukacji.
Konrad Zach - Founder&CEO thinkHUB, Główny Barista kawki o eCommerce :)
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/konradzach/
Ekspert eCommerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji. Założyciel firmy consultingowej thinkhub, mentor startupów z branży digital, wykładowca przedmiotów związanych z cyfrową transformacją na Akademii Leona Koźmińskiego.
Do zobaczenia na kawce o eCommerce!
Konrad Zach