✅ KAMPANIE REKLAMOWE NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE

location icon
Online Clickmeeting.com
calendar icon
Od 22 maj 9:00 do 22 maj 16:00
ticket icon
Od 1 094,70 zł

SZKOLENIE ONLINE, 

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.


LINK DO SZKOLENIA:https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/faceboo...

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]


PROGRAM SZKOLENIA

1. Organiczne i płatne kampanie na Facebooku i Instagramie

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Do czego służy Meta Business Suite, a do czego Facebook Ads Menedżer? Różnice.
  • Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
  • Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
  • AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

2. Zalożenie Menadżer Reklam firmy na Facebooku

  • Poprawna konfiguracja menedżera firmy
  • Jak dodać stronę firmową do menedżera firmy?
  • Dodawanie dostępów do zasobów w menedżerze firmy
  • Konta reklamowe i wprowadzenie metody płatności

3. Facebook Ads Manager - działania

  • Działania marketingowe możesz wdrażać z poziomu aplikacji Facebook Ads lub z poziomu strony na Facebooku.
  • Co oferuje menedżer reklam?
  • Jak tworzyć reklamy na Instagramie z poziomu Facebooka
  • Menedżer reklam i wybór odpowiedniego celu kampanii
  • Poziom zestawu reklam obsługiwanych z konta reklamowego
  • Konto reklamowe Facebook i poziom reklamy
  • Konta reklamowe i dostęp do nich z poziomu menedżera firmy, czyli Business Managera

4. Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Kampanie reklamowe na Facebooku
31 Grudnia 2024, 16:00 1 094,70 zł