Szkolenie dla kobiet: JA SWOJE, ON SWOJE - A NA KOŃCU FOCH! - czyli o tym co zrobić, żeby się nie zagadać, a dogadać.
Co powiesz na warsztat/szkolenie w luźnej atmosferze, gdzie każda z kobiet będzie mogła podzielić swoimi przemyśleniami?
Na spotkanie w babskim gronie z lampką Prosecco i owocami?
Co powiesz na warsztat/szkolenie, na którym dowiesz się czegoś nowego o swoim mężu, partnerze, szefie, koledze - i to może całkowicie odmienić (poprawić) Waszą relację?
Masz ochotę?
Zapraszam serdecznie!
-> Hotel Szyszko w Suwałkach 4.04.2023 godzina 18.30
Dobra komunikacja to podstawa - w każdym związku, w każdej relacji, w każdym układzie - zarówno w kontaktach prywatnych, jak i biznesowych.
Dobra komunikacja to również to, na czym częściej nam - kobietom zależy bardziej niż mężczyznom (a przynajmniej nam tak się wydaje).
Na tym warsztacie dowiesz się:
- Jak mówić, żeby Twój mąż, partner, kolega, szef Cię rozumiał?
- Jak rozdzielać obowiązki i zadania, aby ON wykonywał je z ochotą, a nie z przymusu?
- Jak, dzięki dobrej komunikacji, poprawić wzajemne relacje?
- Jak wykorzystać swoje naturalne predyspozycje w domu i w pracy?
W trakcie warsztatu dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy na swój i JEGO temat. Poznasz swoje mocne strony i będziesz wiedziała jak je sprytnie wykorzystać w codziennej komunikacji.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla wszystkich wyjątkowych kobiet, którym zależy na dobrej komunikacji i zrozumieniu JEGO sposobu myślenia.
- Dla wspaniałych babeczek, które chcą dowiedzieć się, dlaczego czasami mężczyźni nie rozumieją najprostszych i oczywistych rzeczy.
- Dla cudownych dziewczyn, które chcą lepiej się dogadywać i mieć mniej powodów do "strzelania focha".
Kto prowadzi szkolenie?
Adriana Sadowska - Certyfikowana Trenerka Metody FRIS® oraz FinxS® Sales Assessment (FSA), mediatorka, autorka szkoleń z rozwoju, komunikacji, negocjacji i sprzedaży, trenerka Akademii Managera oraz Akademii Rozwoju.
W moich szkoleniach uczestniczyło już ponad 2500 osób. Szkolenia prowadzone są w luźnej atmosferze, metodą warsztatową, angażującą uczestników. Jest ciekawie, interesująco, zabawnie, a jednocześnie profesjonalnie i merytorycznie.