Jak dobrze poprowadzić rozmowę o swojej ofercie usług i/lub produktów
Wspólnie z Anną Romaniecką-Mankiewicz z Interactifs Polskazapraszamy na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Jak dobrze poprowadzić rozmowę o swojej ofercie usług i/lub produktów.
Data: 9.10.2025 r.
Godzina: 10:00-14:00
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r. 404, sala C, II piętro,
Sala jest dostępna dla osób o ograniczonej mobilności.
Forma: warsztat prowadzony wg francuskiej metody nauczania zwanej Dyscypliną Interactifs
Spotkanie ma formę praktycznego warsztatu, gdzie poza zdobyciem wiedzy będzie można przećwiczyć jej praktyczne zastosowanie pod okiem doświadczonej ekspertki. Przyjrzymy się temu na co zwracają uwagę potencjalni klienci na etapie przedstawiania oferty: co ich zniechęca, co ich zaciekawi i zachęci do niej.
Dla kogo?
Szkolenie jest przeznaczone dla początkujących właścicieli małych firm, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem i potrzebują konkretnych wskazówek, jak dobrze prowadzić rozmowę o swojej ofercie.
Jak?
Spotkanie prowadzone będzie wg francuskiej metody nauczania zwanej Dyscypliną Interactifs, która odznacza się dużą skutecznością. Polega ona na dużej ilości praktycznychćwiczeń z trenerem, na bazie których uczestnicy odkryją narzędzia i zasady skutecznych rozmów. Czyli najpierw praktyka, później teoria.
Co zyskasz?Uczestnicy zajęć wyjdą z praktyczną wiedzą:- jakiego standardu rozmowy oczekują inni, także w rozmowie o biznesie,
- jak prawidłowo zacząć rozmowę o ofercie tak, aby zyskać uwagę i szacunek rozmówcy,
- jak dobrze prowadzić rozmowę o swojej ofercie, aby zwiększyć szansę na zainteresowanie nią odbiorców i poradzić sobie z ich obiekcjami
- co robić w takiej rozmowie, aby być dobrze odebranym i uniknąć częstych pułapek.
Agenda spotkania
- 10:00 Czego wszyscy chcą w rozmowie? Jakiego jej standardu oczekują?
- 10:15 Zebranie potrzeb uczestników i pierwsze ćwiczenia z trenerką: jak dobrze zacząć rozmowę handlową; odkrycie narzędzia na dobre otwarcie rozmowy
- 11:30 - 11:50 Przerwa
- 11:50 Jak radzić sobie z obiekcjami potencjalnego klienta - ćwiczenia z trenerką, następnie narzędzia do tej części zagadnienia
- 12:30 Pułapki argumentowania i co zrobić zamiast - ćwiczenia z trenerką i narzędzia.
- 13:45 Podsumowanie zasad i mechanizmów, zastosowanych w ćwiczeniach
- 14:00 Koniec zajęć
Prowadząca:
Absolwentka Collegium Civitas w Warszawie, gdzie studiowała politologię. Od dwóch dekad związana jest z branżą sieci detalicznych (np. IKEA, Leroy Merlin), z czego połowę tego czasu pracowała na stanowiskach zarządczych. Ma duże oświadczenie w pracy kupieckiej (IKEA - 10 lat), a więc i w negocjacjach.
Ze szkoleniami Interactifs zetknęła się w Paryżu i już pierwszego dnia wiedziała, że chce koniecznie przenieść je na grunt ojczystego środowiska biznesowego. Doceniła bowiem od razu siłę zachowań werbalnych, których uczy Interactifs oraz ich olbrzymi wpływ na skuteczność biznesową oraz jakość relacji zawodowych. Począwszy od 2013 roku prowadzi sesje szkoleniowe w Polsce. Od 2015 jest Partnerem i Dyrektorem Zarządzającym w polskim oddziale Interactifs.
Zapraszamy!
*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych