Samotność, rynek pracy, innowacje AI.
Samotność nie buduje innowacyjnej gospodarki. - Człowiek i biznes w świecie AI.
Gość specjalny: prof. Witold Orłowski!
Dyskusja🔹 Trendy 🔹Spotkanie i rozmowy z praktykami w biznesie i zarządzaniu kulturą pracy w obszarach związanych z: rynkiem pracy, innowacjami, ESG, wpływem społecznym biznesu. Konferencja adresowana jest do liderów z poziomu executive: prezesów, kadry zarządzającej biznesem, działów marketingu i HR a także Partnerów, mediów; przedstawicieli firm, którzy wierzą, że miarą prawdziwego sukcesu jest zarówno wynik jak i sposób jego osiągania.
Konferencja podsumowująca XIV edycję akcji HumanBE - 2godziny dla Rodziny/dla Człowieka Instytutu Humanites.
W agendzie rozmowa z prof. Witoldem Orłowskim, polskim ekonomistą, profesorem nauk ekonomicznych, nauczycielem akademicki i publicystą.
Kiedy i gdzie:
🚀 14 października (wtorek), godz. 12:00-15:30
✅ Rejestracja na wydarzenie jest obowiązkowa
Forma stacjonarna📌 LAL, ulica Ogrodowa 58, Warszawa, Centrum Konferencyjne i Biznesowe
AGENDA:
godziny poszczególnych wystąpień mogą ulec drobnym zmianom
Agenda wydarzenia:
12:00 - 12:20 - Przywitanie i podsumowanie XIV edyci Akcji - Zofia Dzik, CEO Instytut Humanites
12:20 - 12:50 - prof. Witold Orłowski - Spojrzenie makroekonomiczne. Dlaczego samotność nie buduje innowacyjnej gospodarki
12:50 - 13:15 - Rozmowa z Michel Moran Ambasadorem Akcji HumanBe w 2025 roku - Wymiar społeczny samotności
13:15 - 13:30 - Wprowadzenie do panelu. Waga ludzi w zmianie. Dlaczego 90% pilotaży AI kończy się niepowodzeniem?
13:30 - 14:15 - Czy potrzebni są nam jeszcze ludzie? Jak budować zmotywowany zespół w czasie lęku samotności i technologicznej transformacji? Panel dyskusyjny przedstawicieli osób zarządzających przedsiębiorstwami z różnych segmentów rynku.
14:15 - 14:45 - Wręczenie nagród w konkursie na realizację Akcji oraz Ambasadorom międzynarodowej ekspansji Akcji.
14:45 - 15:30 - Lunch i rozmowy w foyer
Merytoryka:
📍 Panel ekspercki z udziałem uznanych autorytetów, specjalistów z obszarów - technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych:
- rynek pracy
- innowacyjność firm;
- rozwój nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu,
- zrównoważony rozwój i ESG, wpływ społeczny poprzez przeciwdziałanie zjawiskom: samotności i wykluczeniu, które towarzyszą dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia;
📍Sieci społeczne a tworzenie kultury dobrostanu
- globalne trendy i ich wpływ na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym;
Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites "HumanBE - Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka", która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 15 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG. Dziś HumanBE to międzynarodowy ruch na rzecz wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia, do którego dołączyło kilka tysięcy firm z ponad 50 krajów na świecie.
Więcej na www.2godzinydlarodziny.pl
Migawaka z Konferencji podsumowującej Akcję HumanBE w 2024 roku z gościem specjalnym Panią Ewą Ewart
Organizatorem kampanii jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia to Think&Do Tank, który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, szczęśliwy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy dla biznesu Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty z obszaru ESG i sustainable development.
DOŁĄCZ DO NAS:
- Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.
- Zaproszeni eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.
- Gośćmi wydarzenia jest kadra zarządzająca spośród firm, które poprzez swoje zaangażowanie a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.
Akcja "HumanBE - Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka" od kilkunastu lat:
- podkreśla potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając wielopokoleniowość i różnorodność, jako warunki dobrostanu,
- służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: samotność, kryzys więzi, depresja, algorytmizacja życia,
- promuje potrzebę zmiany kultury pracy i stylu życia,
- wspiera rozwój społecznych kompetencji przyszłości, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej,
- podkreśla potrzebę integracji ról zawodowych, prywatnych, społecznych,
- to przestrzeń dyskusji jak tworzyć zaangażowany, mający poczucie sensu a przez to efektywny zespół. Na ile dobra kultura pracy i relacje, które tworzą pracownicy powodują ich wydajność i decydują o sukcesie firmy.
Partnerzy akcji i konkursów #HumanBE - 2 Godziny dla Rodziny/dla Człowieka: ORLEN, Bibby Financial Services, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Koksownia Częstochowa Nowa WARS S.A. Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska TVP 3 Warszawa Polska Prezydencja przy Unii Europejskiej Nine's oraz Dawid Siepielski
Wydarzenie odbywa się na Ogrodowej 58 dzięki gościnności społeczności LAL Liceum Artes Liberales - Dziękujemy!
Zapraszamy - ilość miejsc stacjonarnych ograniczona!