Hackathon Summit Play Sustain 2025 - RE: Forma Mody
CYRKULARNOŚĆ
Trudno ogarnąć? - Lepiej praktykować!
Zapraszamy wszystkie osoby pełnoletnie do udziału w Hackathonie, podczas którego będziemy szukać innowacyjnych rozwiązań na wyzwania związane z tematem gospodarki cyrkularnej.
WYZWANIE
W jaki sposób możemy skutecznie dotrzeć do pokolenia Z oraz młodych dorosłych, aby wpłynąć na ich postrzeganie gospodarki cyrkularnej? Jak sprawić, aby (ich) nasze codzienne decyzje i działania - w tym świadomy wybór ubrań - były podejmowane z troską o środowisko i szeroko rozumiany dobrostan.
Jakie innowacyjne strategie komunikacyjne, zastosowanie technologii, czy też interaktywne kampanie mogą pomóc w uświadomieniu młodym konsumentkom i konsumentom, że zdrowa równowaga nie tylko jest możliwa, ale również korzystna dla stylu życia i przyszłości naszej wspólnej planety.
Celem tego zadania jest inspiracja do zgłębienia tematu w sposób kreatywny, z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, które mogą wpłynąć na zmiany w postawach i zachowaniach konsumentów.
Skup się na tym, aby:
- ułatwić wskazanej grupie odbiorców zrozumienie idei gospodarki cyrkularnej i jej wpływu na zmiany klimatyczne i środowisko, w którym żyjemy my i będą żyły następne pokolenia,
- przekonać do zmiany nawyków poprzez edukację na temat zmian klimatycznych wynikających z nadprodukcji i nadkonsumpcji dóbr,
- motywować do świadomego wyboru - jak kupować mniej, ale lepiej, inwestując w produkty wysokiej jakości, zrównoważone i trwałe.
Facylitatorka procesu: Agata Miryn-Sienkiewicz
Patronem i sponsorem Hackathonu jest Stena Recycling.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Pula nagród: 10.000 złotych.
Jury nagrodzi dwa, najlepsze pomysły / rozwiązania.
Zwycięskie drużyny oraz ich pomysły zostaną zaprezentowane podczas drugiego dnia konferencji Summit Play Sustain na Wybrzeżu Kościuszkowskim, w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
HARMONOGRAM
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, Warszawa, Budynek G, s. 152
28 października 2025
09.30-10.00 - Rejestracja uczestników przybyłych na Hackathon
10.00-15.00 - Praca nad wyzwaniem
15.00-15.45 - Pitching
15.45-16.15 - Obrady Jury i ogłoszenie wyników
PATRONI I PARTNERZY KONFERENCJI