Marketing

Google Ads dla początkujących - skuteczne kampanie dla Twojej firmy

location icon
Online
calendar icon
Od 22 wrz 10:00 do 23 wrz 16:00
ticket icon
Od 2 029,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:

Google Ads dla początkujących

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA

 INFORMACJE

Szkolenie prowadzone przez ekspertów DevaGroup - jednej z najlepszych agencji digitalowych w Polsce, mającej status Google Premier Partner

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • osób rozpoczynających pracę z Google Ads i chcących nauczyć się podstaw
  • pracowników działów marketingu i e-commerce w firmach, które rozwijają reklamę online
  • właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe
  • osób odpowiedzialnych za promocję usług i produktów w agencjach, instytucjach publicznych i organizacjach, które chcą skutecznie docierać do odbiorców przez reklamy Google

KORZYŚCI

  • Zrozumiesz system Google Ads - nauczysz się samodzielnie tworzyć, konfigurować i prowadzić kampanie dopasowane do celów Twojej firmy
  • Poznasz najlepsze praktyki - zdobędziesz praktyczne wskazówki, jak budować skuteczne kampanie, dobierać słowa kluczowe i pisać wyróżniające się reklamy
  • Opanujesz raportowanie i optymalizację - dowiesz się, jak analizować wyniki i poprawiać efektywność kampanii przy użyciu danych i narzędzi Google
  • Zbudujesz pewność siebie w pracy z Google Ads - dzięki ćwiczeniom i przykładom zyskasz praktyczne umiejętności potrzebne do samodzielnego działania

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1:

1. Wprowadzenie do systemu Google Ads

W trakcie pierwszej części szkolenia zajmiemy się podstawowymi zagadnieniami z zakresu Google Ads Skonfigurujemy konto Google Ads, ustalimy najważniejsze cele oraz przygotujemy pierwszą kampanię

  • Konfiguracja konta Google Ads
  • Ustalenie i konfiguracja konwersji
  • Tworzenie pierwszej kampanii (wybór typu kampanii, konfiguracja ustawień kampanii (lokalizacja, strategia, budżet itp.

Prowadząca: Aleksandra Kuszewska

2. Słowa kluczowe w Google Ads - analiza i strategia

Słowa kluczowe to fundament skutecznych kampanii Google Ads. W tej części uczestnicy dowiedzą się jak właściwie dobierać i grupować słowa kluczowe, jak korzystać z różnych typów dopasowań oraz jakich błędów unikać.

Podczas szkolenia wspólnie przejdziemy przez:

  • Analizę fraz i intencji użytkowników
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Strukturę kampanii opartą na słowach kluczowych
  • Optymalizację kampanii na podstawie danych
  • Narzędzia i praktyczne wskazówki

Ćwiczenia i przykłady

Prowadząca: Aleksandra Skulimowska

3. Przygotowanie tekstów reklam do kampanii

Tworzenie tekstów reklam od pomysłu po realizację z wykorzystaniem narzędzi i automatyzacji.

  • Wprowadzenie do tworzenia tekstów reklam (struktura, wymogi, dobre praktyki)
  • Dopasowanie przekazu reklam do odbiorców, poziomu lejka, celu kampanii
  • Wykorzystanie narzędzi, w tym AI do tworzenia przekazu reklamowego (narzędzia np. praca na szablonie Google Sheets pod Google Ads Editor - jak ułatwić i przyspieszyć sobie pracę, przykłady jak tworzyć wyróżniające się treści reklam z wykorzystaniem AI i jak je optymalizować)
  • Analiza i podgląd reklam konkurencji - centrum przejrzystości reklam
  • Przygotowywanie tekstów reklamowych wspólnie - ćwiczenia
  • Tworzenie reklam przez uczestników

Prowadzący: Krystian Kubrak

4. Rozszerzenia reklam

Wykorzystanie komponentów jako wzbogacenie reklam i wyróżnienie na tle konkurencji. Dobór rozszerzeń do działalności + poprawna konfiguracja.

  • Wprowadzenie do komponentów/rozszerzeń reklam (przykłady, specyfikacja i dobre praktyki)
  • Omówienie typów i ich zastosowania
  • Omówienie tego jak i czym się wyróżnić w komponentach reklam
  • Zarządzanie komponentami - personalizacja komponentów per kampanie/grupy reklam
  • Zastosowanie harmonogramu komponentów np. dla połączeń
  • Wyzwania i problemy np. naruszenia, odrzucenia

Prowadzący: Krystian Kubrak

Dzień 2:

1. Kampania Performance Max jak działa i jak je wykorzystać?

Podczas tej sesji uczestnicy:

  • poznają działanie kampanii Performance Max
  • nauczą się tworzyć skuteczne komponenty
  • dowiedzą się, jak kierować algorytmem za pomocą sygnałów
  • poznają możliwości optymalizacjiwykonają praktyczne zadania

Prowadząca: Aleksandra Skulimowska

2. Kampanie PLA | Demand Gen | wideo

W trakcie tej części poznamy pozostałe typy kampanii

  • Wstęp do kampanii PLA, Demand Gen oraz wideo
  • Omówienie typów kampanii, formatów reklam, przejście przez ich tworzenie
  • Przykłady celów, kiedy warto wykorzystać konkretne typy kampanii

Prowadząca: Aleksandra Kuszewska

3. Kampanie Searchowe + wykluczenia, listy wykluczeń, GDN (Google Display Network) + odbiorcy

Omówienie danego typu kampanii i ich zastosowania

  • Wykluczenia, listy wykluczeń, jak wykluczać skutecznie i nie przepalać budżetu
  • Sposoby na kierowanie reklam, tworzenie list odbiorców
  • Segmenty niestandardowe np. strony www, słowa kluczowe itp. odbiorcy z połączonych list, pomysły na listy + ćwiczenia
  • Przejście przez proces tworzenia kampanii oraz niezbędne zasoby

Prowadzący: Krystian Kubrak

4. Raportowanie wyników kampanii i optymalizacja

  • Przegląd raportów z wynikami, gdzie patrzeć i dlaczego
  • Dobre praktyki na co zwrócić uwagę w optymalizacji kampanii
  • Raporty niestandardowe w Google Ads, jako wzbogacenie podstawowych raportów
  • Przykład stworzenia panelu z wynikami w Google Ads
  • Raportowanie w Looker Studio, utworzenie źródeł, podpięcie danych Gads/GA4 w LS
  • Dobre praktyki raportowania, jak dobrać dane do odbiorcy, jak budować raporty by były przyjazne i użyteczne dla użytkownika
  • Automatyzacja raportowania w Looker Studio

Prowadzący: Krystian Kubrak

Więcej informacji uzyskasz: [email protected]

Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Google Ads dla początkujących
31 Grudnia 2025, 18:00 2 029,50 zł