Marketing

Generowanie zapytań, leadów i klientów w internecie - intensywny warsztat

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 17 paź 9:00 do 17 paź 16:00
ticket icon
Od 1 414,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:

Generowanie zapytań, leadów i klientów w internecie - intensywny warsztat

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA

 INFORMACJE

Dla kogo jest szkolenie?

  • Specjaliści i managerowie marketingu, którzy odpowiadają za wyniki sprzedaży online
  • Właściciele i zarządzający małymi oraz średnimi firmami, chcący zdobywać więcej klientów z internetu
  • Zespoły marketingowe i sprzedażowe szukające skutecznych sposobów na pozyskiwanie leadów i optymalizację działań
  • Firmy współpracujące z agencjami digitalowymi, które chcą lepiej kontrolować efektywność kampanii i budżetów

KORZYŚCI

  • Zwiększysz liczbę wartościowych leadów i klientów dzięki skutecznie zaplanowanym kampaniom online
  • Otrzymasz gotowe metody optymalizacji stron i landing pages, które poprawią konwersję i sprzedaż
  • Nauczysz się wybierać kanały i narzędzia marketingowe tak, aby lepiej wykorzystać budżet reklamowy
  • Twój zespół przećwiczy w symulacji rynkowej podejmowanie decyzji, które przełożą się na realne wyniki biznesowe

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1 - Generowanie leadów

  • Lejek sprzedażowy krok po kroku - od budowania świadomości, przez ruch na stronie, do pozyskania klienta.
  • Jak przeprowadzić użytkownika przez lejek, aby został klientem?
  • Modele klasyfikacji leadów - ciepłe i zimne, MQL i SQL.
  • Lead nurturing - sprawdzone sposoby pielęgnowania kontaktów.
  • Najskuteczniejsze kanały i narzędzia do pozyskiwania leadów online.
  • Przegląd głównych kanałów marketingu internetowego - SEO/SEM, e-mail, content, social media, marketing partnerski, influencerzy, kampanie performance. Omówienie modeli rozliczeń, kosztów i efektywności.
  • Kluczowe wskaźniki skuteczności - co warto mierzyć i jak czytać wyniki.

Moduł 2 - Symulacja rynkowa (warsztaty praktyczne)

  • Generowanie leadów w praktyce - symulacja strategiczna
  • Cel: zaplanowanie skutecznej kampanii online, która generuje leady.
  • Efekt: grywalizacja - praca w zespołach w formie strategicznej gry marketingowej.
  • Zagadnienia: dobór formatów reklamowych, wybór powierzchni online, optymalizacja konwersji, narzędzia marketingowe online, testy i audyty kampanii, analiza wyników.
  • Etapy gry:
    1. Opracowanie strategii kampanii (grupa docelowa, narzędzia, analizy).
    2. Przygotowanie e-media planu - dobór formatów i mediów pod generowanie ruchu i leadów.
    3. Optymalizacja działań - zamiana wejść na stronę w zainteresowanie i pozyskane formularze.

Moduł 3 - Strony WWW i landing pages

  • Jak dopasować stronę do celów kampanii.
  • 5 kluczowych elementów skutecznego landing page (UX, grafika, CTA, copywriting).
  • Elementy strony WWW, które podnoszą konwersję.
  • Analiza użyteczności - UX, UI i testy A/B.
  • Psychologia i perswazja na stronie - jak zachęcić użytkownika do działania.
  • Ćwiczenie praktyczne: analiza landing page na przykładach z rynku.
  • Narzędzia i metody diagnostyczne do optymalizacji stron WWW.

Unikalne cechy i korzyści

  • Symulacja rynkowa w formule gry.
  • 100% praktycznych porad - warsztaty krok po kroku.
  • Przegląd najlepszych praktyk i narzędzi stosowanych na rynku.

Więcej informacji uzyskasz: [email protected]

Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Generowanie leadów
31 Grudnia 2025, 18:00 1 414,50 zł