VIII edycja FEMIbrunch w Hala Odra
13.04.2025r zapraszamy Cię na VIII edycję #FEMIbrunch w Szczecinie.
Szczegóły wydarzenia
Kim jesteśmy ?
Magda, Ania, Zosią - każda inna, ambitna, pełna radości i wsparcia. Połączyła nas chęć działania oraz miłość do jedzenia.
Wspólnie chcemy dać przestrzeń oraz wsparcie kobietom które tak, jak my, prowadzą własne biznesy.
Więcej o nas:
Magdalena - projekt #sytobrunch [ klik ]
Ania - Meraki [ klik ]oraz Mozaika Szczecin [ klik ]
Zosia - Ayursofia [ klik ]
#FEMIbrunch to miejsce spotkań dla kobiet z najróżniejszym wykształceniem, doświadczeniem oraz z różnych branż.
Chcemy, aby każda z kobieta mogła nie tylko wynieść z tego spotkania cenne kontakty czy nowe możliwości współpracy, ale przede wszystkim, mogła wymienić się doświadczeniami, wiedzą i być wzajemnie dla siebie INSPIRACJĄ do rozwoju.
Zależy nam na projektach oraz firmach skoncentrowanych na działalności i wsparciu kobiecych przedsięwzięć/biznesów, mieście Szczecin i/lub na terenie woj. zachodniopomorskiego oraz na tworzeniu szczerej i wspierającej, kobiecej społeczności.
Tematem przewodnim ósmej edycji FEMIbrunch będzie KOBIETA W TWARDYM BIZNESIE - o asertywności, mówieniu NIE i stawianiu granic.
Twardy biznes nie pyta o wrażliwość, nie ma cierpliwości do emocji, nie uznaje intuicji za argument. A jednak - w tym wszystkim jesteśmy. Budujemy firmy, prowadzimy zespoły, podejmujemy ryzyko, rozwijamy marki. Każdego dnia wchodzimy w przestrzenie, które nie były dla nas projektowane.
I właśnie dlatego tak bardzo potrzebujemy siebie nawzajem.
❌ Nie po to, by rywalizować.
💪🏼 Ale po to, by przypominać sobie, że można działać po swojemu.
Że można być asertywną, stawiać granice, mówić "nie" - bez tłumaczenia się.
Że można być kobietą w twardym biznesie bez potrzeby rezygnowania z siebie.
Właśnie o tym chcemy rozmawiać - przy wspólnym stole, w gronie kobiet, które wiedzą, czym jest odpowiedzialność, presja i samotność decyzji. W atmosferze uważności i wzajemnego wsparcia, gdzie każda z nas może zabrać głos i zostać wysłuchana..
Kolorem przewodnim będzie zielony i różowy. Zależy nam efekcie ciepłej i rodzinnej atmosfery, przy jednoczesnym naładowaniu dobrą energią na kolejne ciepłe, wiosenne tygodnie.
KTO MOŻE ZGŁOSIĆ SIĘ na #FEMIbrunch ?
- właścielki jednoosobowych działalności, micro, małych średnich czy dużych firm,
- przewodniczące i/lub kierowniczki zasiadające w zarządach dużych firm,
- kobiety realizujące własne projekty, pomimo pracy na etacie,
- osoby pracujące w dużych firmach, które wewnątrz przedsiębiorstw realizują działania na rzecz rozwoju kobiet,
- pomysłodawczyni lokalnych, kobiecych inicjatyw.
Wiek, branża, liczba lat na rynku czy finansowe słupki nie są kryterium.
Liczy się szczerość w działaniu.
Chcesz zobaczyć, jak było na poprzedniej edycji ?
Wejdź i przeczytaj relację z II edycji Femibrunch [ klik ]
Spotykamy się w niedziele 13.04.2025r. o godz. 12:00 w industrialnej przestrzeni Hala Odra w Szczecinie przy ul. Bulwar Beniowskiego 5.
Spotkanie potrwa ok 3h.
Podczas tego FEMIbrunchu gwarantujemy:
🎉 nawiązanie nowych kontaktów biznesowych oraz prywatnych,
🎉 możliwość zaprezentowania własnej działalności szerszemu gronu,
🎉 dobry klimat w gronie świetnych kobiet,
🎉 syto zastawiony stół,
🎉 niedziele jakiej dawno nie przeżyłaś!
Menu jest niespodzianką. Na stole znajdą się potrawy kuchni wegetariańskiej oraz wegańskiej. Znajdziesz dania słone, słodkie, na ciepło i na zimno.
Przykładowe menu z ostatniego FEMIbrunchu znajdziesz pod tym linkiem [ klik ]
Udział w wydarzeniu jest płatny, a opłata wynosi 314 zł /os.
W cenie wydarzenia otrzymujesz:
✅ cały stół pełen jedzenia, ok 10 - 12 pozycji w menu, które przygotuje Magda z #sytobrunch oraz Ania z Meraki,
✅ kawa od to. kawa i napary od Ayursofia bez ograniczeń,
✅ możliwość zabrania jedzenia na wynoś po spotkaniu,
✅ możliwość poszerzenia swoich kontaktów biznesowych oraz prywatnych,
✅ przestrzeń na zaprezentowanie swojego biznesu.
‼️ PAMIĘTAJ! Zabierz ze sobą pojemniki/słoiczki. Wszystko, czego nie uda się zjeść, zapakuje Ci do domu.
👩🏼💻 W formularzu przy zakupie biletu WPISZ koniecznie:
1. Imiona i nazwisko oraz dane kontaktowe
2. Swoje alergie pokarmowe np. bez glutenu, jajek, nabiału, abym wiedziała czego unikać przy tworzeniu menu na brunch.
3. Nazwę profilu na Instagramie. To ułatwi i przyśpieszy kontakt w przypadku problemów. Zdecydowanie szybciej odpisuje na Instagramie niżeli na innych platformach. Dodatkowo, w sobotę, dzień przed brunchem publikuje post, pod którym możesz napisać kilka słów o sobie.
POZNAJ KOBIETY, które tak, jak TY wspierają siebie nawzajem w biznesie oraz rozwoju.
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub nie znalazłeś_aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania - napisz do mnie wiadomość na Instagramie / Facebooku lub na maila [email protected]
REGULAMIN UDZIAŁU w FEMIbrunch
UDZIAŁ W WYDARZENIU
1. Bilet można zakupić na stronie https://app.evenea.pl/femi7/
2. Gwarancją rezerwacji miejsca jest opłacenie biletu.
3. Jeżeli opłata nie zostanie dokonana w przeciągu 24h bilet przepada i przechodzi na pierwszą osobę z listy rezerwowej.
4. Płatności można dokonać poprzez szybkie płatności przelewy24 - Blik lub przelewy online za pośrednictwem w/w strony.
5. Rezerwacja miejsca i opłata za bilet na brunch jest potwierdzeniem, że uczestnik akceptuje niniejszy regulamin.
6. W przypadku rezygnacji z udziału w brunchu, kwota nie zostaje zwrócona.
DANE KONTAKTOWE
1. Podanie podstawowych danych tj.: imię, nazwisko, adres mailowy, alergie pokarmowe, nazwa profilu na Instagramie jest obowiązkowa, aby pomyślnie zrealizować zamówienie.
2. Kupując bilet wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji dot. FEMIbrunch 8 13.04.2025r oraz w celu ustalenia szczegółów związanych z rezerwacją i zakupem biletów.
ODWOŁANIE WYDARZENIA
1. Organizator zastrzega prawo do odwołania wydarzenia jeżeli:
- ilość chętnych uczestników nie przekroczy minimalnej liczby osób - min. 16,
- organizator lub współorganizator zrezygnuje z przyczyn osobistych,
- zdarzenia losowe uniemożliwi przeprowadzenie brunchu w określonym wcześniej miejscu i czasie.
2. Organizator ma prawo do odwołania brunchu lub zmiany terminu wydarzenie w przypadku w/w powodów. Uczestnicy do 5 dni roboczych otrzymają całą kwotę wpłaconą wcześniej, przelewem na konto bankowe z którego dokonano wpłaty w przypadku jeżeli wydarzenie zostanie odwołane powyżej 48h od daty planowanego wydarzenia. W przypadku odwołania poniżej 48h przed planowaną datą i godziną wydarzenia, kwota za wydarzenie nie zostaje zwrócona, a uczestnik otrzymuje specjalny wygenerowany rabat do wykorzystania na inne wydarzenia w późniejszym terminie.
UDOSTĘPNIANIE WIZERUNKU
1. W trakcie trwania brunchu mogą zostać wykonane zdjęcia oraz krótkie filmiki dokumentujące spotkanie Uczestników, które następnie zostaną opublikowane na Instagramie, Facebooku i/lub stronie internetowej. Na niektórych ujęciach mogą pojawić się również Uczestnicy wydarzenia.
2. Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na udostępnianie wizerunku, ma obowiązek poinformowania o tym Organizatora przed rozpoczęciem brunchu.