EBMASTERS Trójmiasto #5
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 25 marca 2025 r. o 18:00 w Peron 5 (Gdańsk) podczas EBMASTERS Trójmiasto #5!
Temat przewodni wydarzenia: AI w EB
JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Sara Łęcka, Recruitment Specialist, Bright Inventions
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Norbert Marek, Head of Talent, HR Hints
"Powtarzalność procesów jako fundament skutecznego pozyskiwania talentów - jak standaryzacja ułatwia zarządzanie talentem, komunikację i przygotowanie do automatyzacji?"
Czy standaryzacja w rekrutacji to zbędna biurokracja? Wręcz przeciwnie - to konkretny sposób na eliminację chaosu i usprawnienie procesu pozyskiwania talentów. Brak powtarzalnych zasad oznacza nie tylko niespójność komunikacji z kandydatami, ale również utrudnia skuteczne zarządzanie zespołem i blokuje możliwość automatyzacji.
Podczas wystąpienia pokażę, jak dobrze zaprojektowane, powtarzalne procesy mogą zwiększyć efektywność rekrutacji, poprawić jakość decyzji oraz ułatwić skalowanie działań. Dowiesz się:
👉Dlaczego bez standardów nie ma mowy o skutecznej automatyzacji - nawet najlepsze narzędzia AI nie naprawią bałaganu.
👉 Jak uporządkować komunikację i employer branding, by zyskać przewidywalność i skuteczność.
👉 Jakie konkretne rozwiązania możesz wdrożyć od razu, żeby Twój proces rekrutacyjny był bardziej efektywny i mierzalny.
Mniej chaosu, więcej skuteczności - praktyczne przykłady, konkretne wskazówki i realne rozwiązania, które możesz zastosować od razu.
(25 min + dyskusja)
3. Tomek Graszewicz, AI wizard | Prompt engineer | CEO Job'n'Joy i Shake the Cake | Wykładowca SWPS | Keynote speaker
Tomasz Duda, Employer Branding Strategy Director, Job'n'Joy
"EB na sterydach - jaką wartość wnosi AI do działań EB"
W trakcie prezentacji opowiemy, jak AI rewolucjonizuje employer branding, przyspieszając działania i otwierając nowe możliwości. Na przykładach rzeczywistych kampanii i działań różnych marek omówimy kluczowe korzyści, jakie można osiągnąć dzięki AI. Pokażemy również, dlaczego autentyczność zależy przede wszystkim od idei i przekazu, a niekoniecznie od formy czy narzędzi.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Kilka słów o prelegentach:
Sara Łęcka, Recruitment Specialist, Bright Inventions
Sara na co dzień działa jako in-house rekruter w software house'ie. Wierzy, że życzliwość i otwartość na poznanie drugiego człowieka to klucz do sukcesu zarówno w rekrutacji, jak i w życiu. Do jej zadań należy przeprowadzanie całego procesu rekrutacyjnego, działanie w marketingu rekrutacyjnym, a jej ulubionym zajęciem jest sourcing, który uważa za ogromnie wartościowy sposób na utrzymywanie dobrych relacji z kandydatami. Z dużą uważnością podchodzi do doświadczeń swoich kandydatów, wiedząc, że podejście rekrutera kształtuje ich odbiór całej firmy. A po godzinach spotkasz ją w gdyńskim lesie - spaceruje tam nieustannie. 🌳🌲
Norbert Marek, Head of Talent, HR Hints
Head of Talent w HR Hints - w firmie, która buduje zespoły, układa obszar ludzki i pokazuje przedsiębiorcom oraz managerom, jak prowadzić skuteczne organizacje oparte na zaangażowanych ludziach. Przez ponad dekadę odpowiada za rozwój HR w różnorodnych organizacjach. Ma wykształcenie inżynierskie (skończył studia na PK) i doświadczenie psychologiczne, dzięki czemu świetnie łączy aspekty analityczne z inter- i intrapersonalnymi. Jest współautorem Culturivy® - metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego. Na co dzień pracuje zarówno z inwestorami (Rubicon Partners), spółkami technologicznymi (m.in. Ramp, LiveKid, Merxu), jak firmami z sektorów budowlanych, produkcyjnych, FMCG (m.in. Quadrum, Solmat).
Jako logoterapeuta (członek Polskiego Towarzystwa Logoterapii i Noopsychosomatyki) pracuje również z profesjonalistami, którzy doświadczają wypalenia zawodowego, głównie z branży IT oraz osobami publicznymi. W 2022 roku był głównym ekspertem w raporcie Just Join It raport dotyczącym wypalenia zawodowego. Jest dwukrotnym Mistrzem Polski w wystąpieniach publicznych oraz finalistą międzynarodowego konkursu we Frankfurcie.
Żyje według zasady, "Nie czekaj na nadzwyczajne okazje. Wykorzystaj zwykłe okazje i uczyń je wielkimi". W wolnych chwilach prowadzi sesje gier fabularnych, wspiera fundacje i organizacje trzeci sektor.
Tomek Graszewicz, AI wizard | Prompt engineer | CEO Job'n'Joy i Shake the Cake | Wykładowca SWPS | Keynote speaker
Praktyk AI specjalizujący się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w branży kreatywnej. Założyciel agencji employer brandingowej Job'n'Joy oraz firmy szkoleniowej AI wizards, gdzie uczy praktycznego zastosowania narzędzi AI, m.in. ChaGPT, Midjourney i wielu innych narzędzi generative AI, wspierających procesy twórcze. Laureat nagrody Digital Ars za najlepsze dzieło stworzone przy pomocy AI w 2023, oraz wielu innych prestiżowych nagród w branży kreatywnych m.in. EFFIE, KTR, EBEA, Golden Arrow czy Złote Spinacze. Od ponad 20 lat związany z branżą kreatywną. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec i keynote speaker, od lat dzielący się wiedzą na temat technik rozwijania kreatywności oraz wykorzystania AI w pracy twórczej.
Tomasz Duda, Employer Branding Strategy Director, Job'n'Joy
Do zobaczenia na evencie oraz w naszej grupie na Facebooku!