EBMASTERS Lublin #2
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 3 grudnia 2025 r. o 17:30 w Baobab podczas EBMASTERS Lublin #2!
Temat przewodni wydarzenia: Siła autentyczności - employee advocacy w akcji
JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
17:30 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
17:45 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Estera Mikołajczak, Orange Polska
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Mateusz Jabłonowski, Ten od EB
"Pigułka wiedzy o employee advocacy"
Wg badań firmy Nielsen, 89% ludzi ufa bardziej rekomendacjom osób, które znają, niż komunikatom pochodzącym z reklamy. Pracujemy w czasach, kiedy kandydatom nie wystarczają składane przez firmy obietnice dotyczące tego, jak wyglądać będzie praca w naszym zespole. Potrzebne im są dowody, potwierdzenie, jak wygląda to w realu. Takimi dowodami jest nie kto inny jak nasi pracownicy - w roli ambasadorów firmy. Jak stworzyć na linii pracodawca - pracownik ambasadorski duet idealny(25 min + dyskusja)
3. Paulina Dudek
"Dwa lata z Employee Advocacy - sukcesy, lekcje i kierunek na przyszłość"
Dwa lata programu Employee Advocacy, setki postów, dziesiątki rozmów i… wciąż nowe pytania. Jak utrzymać autentyczność? Czy AI może pisać za ambasadora? Jak nie wypalić się po drodze?Podczas wystąpienia pokażę kulisy programu - jak wystartować, utrzymać zaangażowanie i rozwijać inicjatywę w rytmie nieustannych zmian.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Kilka słów o prelegentach:
Estera Mikołajczak
Od kilku lat rozwija projekty z obszaru employer brandingu, a ostatnie 4 lata spędziła wzmacniając wizerunek pracodawcy poprzez działania HR-owe oraz komunikacyjne dla Orange Polska. Realizowała inicjatywy takie jak Hi-Tech Girls czy Let's Orange, prowadziła firmowe kanały social media i współpracowała z uczelniami, agencjami oraz partnerami rekrutacyjnymi. Łączy analityczne spojrzenie na rynek pracy z umiejętnością tworzenia angażujących projektów EB. Ceni autentyczną komunikację i działania, które realnie wpływają na doświadczenia kandydatów i pracowników. Prowadzi również szkolenia z LinkedIna i budowania marki osobistej - zarówno wewnątrz organizacji, jak i dla studentów uczelni wyższych. Chętnie dzieli się wiedzą, wspiera rozwój młodych talentów i wierzy, że najlepsze efekty powstają tam, gdzie jest przestrzeń na współpracę, otwartość i kreatywność.
Mateusz Jabłonowski
HR & EB konsultant, trener i project manager. Ekspert rynku pracy oraz autor książek "Employer branding. Praktyczny podręcznik" i "Employee advocacy. Jak zarządzać programem ambasadorskim". Wspiera firmy w budowaniu silnych marek pracodawcy, skutecznej komunikacji wewnętrznej i programów ambasadorskich — praktycznie, mierzalnie, innowacyjnie. Ma 10+ lat doświadczenia po stronie HR i komunikacji. Współpracował z markami takimi jak Allegro, PZU, Deloitte, PKO BP, IKEA, Budimex, Kraft Heinz (Pudliszki), T-Mobile, Wakacje.pl, GLS, Danone, Sollers Consulting, 11 bit studios, Stokrotka, Rockwool.Paulina Dudek
Od ponad 10 lat związana z Employer Brandingiem - najpierw po stronie agencji, dziś w Sollers Consulting, gdzie rozwija inicjatywy EB łączące potrzeby biznesu z kulturą organizacyjną.
Entuzjastka holistycznego podejścia do budowania marki pracodawcy oraz dbałości o doświadczenie kandydatów i pracowników na każdym punkcie styku z firmą.
ZAPISY: Spotkanie jest BEZPŁATNE, acz merytoryczne 😉
Do zobaczenia online oraz w naszej grupie na Facebooku!