✅ E-COMMERCE W PRAKTYCE - SKUTECZNA SPRZEDAŻ ONLINE, GENEROWANIE LEADÓW

location icon
Online
calendar icon
Od 11 lip 9:00 do 12 lip 15:00
ticket icon
Od 19 126,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/nowa-sp...

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]


SZKOLENIE ONLINE, 


Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak zaprojektować karty produktowe, kategorie i stronę główną sklepu
  • Jak zaprojektować checkout w sklepie online i uzyskać wysokie konwersje
  • Jak radzić sobie z porzucaniem koszyka, jak uniknąć błędów w momencie zakupu
  • Jak używać SEO i content marketing sklepie internetowym
  • Jak generować leady i czym jest lead nurturing
  • Jak poprawnie zaprojektować landing page
  • Jakich systemów transakcyjnych użyć
  • Jak mierzyć i analizować efektywność sprzedaży

Opinie o szkoleniu

  • Dla mnie szkolenie idealne. Dopiero zaczynam swoją drogę z e-commerce i to szkolenie otworzyło mi oczy na wiele aspektów w tym zakresie. Każdey temat poruszony przez prowadzącego jest dla mnie cenny i z pewnoscią przyniesie korzyść dla mnie samego (rozwój) i firmy (projekt e-commerce). (Tomek, Macmillan Polska Sp. z o.o.)
  • Pełny profesjonalizm. (Andrzej R. Farmer CO)

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Sprzedaż produktów i usług online

1. Jaki jest polski e-konsument

  • Portret demograficzno-psychologiczny polskiego nabywcy
  • Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych?
  • Efekt ZMOT, ROPO, CJ i marketing rekomendacji w praktyce
  • Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
  • Ewolucja platform e-commerce i trendy: mobile shopping, social shopping, conversational commerce, etc.

Ćwiczenie praktyczne: Mapowanie punktów styku na ścieżce decyzyjnej klienta - customer journey map

2. Projektowanie sprzedaży online

  • Specyfika projektowania e-commerce i serwisów transakcyjnych
  • Projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
  • Projektowanie procesów sprzedażowych i check-out w sklepie online
  • Jak radzić sobie z porzucaniem koszyka, najczęściej popełniane błędy
  • Jak uzyskiwać wysokie konwersje ze sprzedaży
  • Checklista sklepu online - TOP10 kluczowych elementów mających wpływ na sprzedaż online
  • Content marketing w sklepie internetowym - efektywne tytuły, dobre opisy, słowa kluczowe
  • Psychologia zachowań konsumentów online - skuteczny wpływ na motywacje klienta i nakłanianie do zakupu

Ćwiczenie praktyczne - analiza lejków sprzedażowych

3. Platformy sklepów internetowych

  • Własna czy dzierżawiona?
  • Jak wybrać optymalną platformę e-commerce
  • Kryteria wyboru: licencje, abonament, prowizje

3. Obsługa klienta w e-commerce

  • Skuteczna i szybka komunikacja z klientem
  • Logistyka: terminowe dostawy, zwroty towarów przez klienta
  • Komunikacja i obsługa posprzedażowa
  • Zdobywanie zaufania klienta w sklepie internetowym

4. Promocja i reklama sklepu internetowego

  • W jaki sposób generować jakościowy ruch w serwisach sprzedażowych? - praktyki rynkowe liderów
  • Przegląd pro-sprzedażowych kanałów e-commerce (performance marketing)
  • SEO i Content Marketing w e-commerce
  • Promocja online - direct response, e-mail marketing, marketing automation
  • Promocja sklepu internetowego w Google Ads: wyszukiwarka, Google Merchant Center, retargeting i Google Display Network

Ćwiczenie: audyt sklepu internetowego pod kątem SEO

5. Dobór taktyki i narzędzi reklamowych w zależności od wielkości sklepu i budżetu

  • niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-commerce
  • platformy i narzędzia do pomiaru działań i analizy konkurencji online

Przykłady aktywności - Polska i benchmarki zagraniczne dla wybranych branż

DZIEŃ 2: Generowanie leadów - pozyskiwanie klientów i zapytań

1. Generowanie leadów - czyli jak pozyskiwać klientów

  • Leady marketingowe i sprzedażowe: identyfikowanie przypadkowych i obiecujących wizyt, rozpoznawanie zainteresowania, transformacja potencjalnego nabywcy w realnego klienta
  • Modele generowania leadów
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
  • Jak motywować ludzi do pozostawiania kontaktu?
  • Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing

Ćwiczenie praktyczne - praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. Landing page i systemy transakcyjne

  • jak projektować efektywne strony docelowe (LP)?
  • strategiczny trójkąt LP - co decyduje o powodzeniu landing page
  • sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem www
  • formularz kontaktowy - najlepsze wzorce i typowe błędy
  • zapytania klientów, Q&A - jak projektować by zwiększać konwersję?
  • motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online

Ćwiczenie praktyczne: landing page i formularze - projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności - mierzenie sprzedaży, analiza, optymalizacja sprzedaży

  • monitoring i optymalizacja działań e-commerce
  • kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów
  • kluczowe parametry mierzenia efektywności sklepu internetowego: od generowania ruchu do sprzedaży
  • narzędzia analityczne w e-commerce i generowaniu leadów - co i kiedy mierzyć, jak interpretować dane?

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  E-COMMERCE W PRAKTYCE - SKUTECZNA SPRZEDAŻ ONLINE, GENEROWANIE LEADÓW
31 Grudnia 2024, 16:00 19 126,50 zł