DIMAQ MASTERCLASS by IAB Polska REW: Video Marketing
DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami. Cykliczne spotkania są organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.
III edycja DIMAQ Masterclass odbędzie się na Uniwersytecie Warszawskim, we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Grupą Roboczą Video IAB Polska. Tym razem przyjrzymy się światu reklamy wideo - od kaset VHS, przez telewizję, po TikToka i generatywne AI.
W gronie prelegentów znaleźli się eksperci z wiodących firm mediowych, technologicznych i kreatywnych, którzy na co dzień tworzą kampanie, badają zachowania widzów i eksperymentują z nowymi formatami. Podzielą się oni doświadczeniem i pokażą, jak dynamicznie zmienia się rynek reklamy wideo - od programmaticu i gamingu, przez produkcję opartą na AI, aż po kwestie prawa autorskiego i komercjalizacji treści.
Uczestnicy poznają praktyczne aspekty pracy w branży, kulisy produkcji i dystrybucji materiałów wideo oraz znaczenie kreatywności i storytellingu w świecie, w którym granice między mediami coraz bardziej się zacierają. To spotkanie z ludźmi, którzy nie tylko obserwują zmiany, ale sami je tworzą.
Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, wystarczy pobrać wejściówkę i dołączyć do nas 22 października!
AGENDA:
13.00-13.10 Powitanie
13.10-13.25 Wojtek Kowalczyk // TVP Wideo, czyli co? Kaseta VHS czy rolka na TikToku? Witamy w wideo-świecie ad 2025
- Czym jest świat reklamy wideo w 2025 roku? To bardziej Netflix, czy TikTok? Co w życiu reklamy zmieniły podłączone do internetu telewizory? I dlaczego reklamodawcy w Polsce wydają na reklamę wideo ponad 1.5 miliarda złotych rocznie i czy to komukolwiek się opłaca?
13.25-13.40 Jacek Wąs // Adform Robiliśmy AI zanim stało się to modne - tajniki reklamy programatycznej.
- Co to jest programatic, co wie o mnie Google i dlaczego na mojej komórce reklamy są inne niż u mojego kolegi?
13.40-13.55 Marta Urbańska // Mediafarm Obejrzyj reklamę a dostaniesz nowe życie. W grze, oczywiście. O reklamie w gamingu
- Czy gaming to tylko headshoty w CS i po co komu reklamy w grach?
13.55-14.10 Marta Kusowska // Full Stack Experts Kamera! AI! Akcja! Jak wykorzystać AI w produkcji i postprodukcji reklam.
- Praktycznie o tym jak AI pomaga dziś tworzyć setki reklam w mig i obniżać bariery dla MŚP wejścia w wideo-świat.
14.10-14.25 Przerwa i networking
14.25 - 14.40 Bartosz Walat // Tears of Joy Przed Kolumbem byli Wikingowie, a przed social video - telewizja. Jak oglądając telewizję stać się social-video-sigmą.
- O sztuce kreatywnego tworzenia i re-opowiadania historii w social mediach
14.40 -14.55 Paulina Żurkowska // Gazeta.pl Prorok Codzienny z Harrego Pottera to nie fantasy a rzeczywistość. Skąd fenomen wideo u wydawców?
- O tworzeniu i komercjalizowaniu wideo u wydawcy mediów.
14.55-15.10 Marta Jarkiewicz-Michalczuk // Labcon (Group One Media) Kiedyś plagiat, dzisiaj trend. Co z prawami autorskimi w social mediach? I po co w Agencji Client Service?
- Co wolno Użytkownikowi, to nie Tobie, Marko! O tym, dlaczego nie warto łamać praw autorskich w social mediach i co ma z tym wspólnego Client Service.
15.10 - 16.00 - Q&A i networking
Organizatorzy: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, DIMAQ
Partner: Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
Patroni: Forum Akademickie, Siła Nauki
Spotkanie zostało objęte akredytacją DIMAQ, dlatego za udział w konferencji można zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych w roli słuchacza oraz 30 punktów w roli prelegenta.
KONTAKT Z ORGANIZATOREM:
Paulina Woźniak
Menadżerka ds. edukacji i komunikacji DIMAQ