AI-Driven Design Leaders Masterclass (UXAlliance)

location icon
Sesje zdalne, w czwartki i piątki (14:00-17:00)
calendar icon
Od 9 kwi 14:00 do 19 cze 20:00
ticket icon
Od 11 683,77 zł

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla leaderów zespołów wykorzystujących sztuczną inteligencję w tworzeniu doświadczeń klienta

Korzyści z programu UXalliance AI-Driven Design Leaders Masterclass:

  • Dostęp do kompletnego kursu dla liderów zespołów UX/CX w oparciu o UXalliance Design Maturity Model
  • Spotkanie liderów z liderami - wiedza od ekspertów, mentoring, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX)
  • Świadomy rozwój obszaru UX/CX w organizacji, a w raz z nim swojej kariery

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX i potrzebujesz zrozumieć rolę AI w transformacji designu
  • dopiero wchodzisz w rolę liderską lub zespół się powiększa
  • widzisz, że potencjał AI i designu nie jest w pełni wykorzystany w organizacji
  • szukasz sposobów na zwiększenie efektywności zespołu poprzez inteligentne wykorzystanie AI
  • chcesz usprawnić współpracę między zespołami wykorzystując narzędzia AI
  • potrzebujesz przyciągać i zatrzymywać talenty łączące kompetencje projektowe z umiejętnościami AI
  • lub ukończyłeś/aś program UX-PM i chcesz rozwijać się w kierunku AI-driven design leadership

Poruszane zagadnienia: #DesignMaturity, #zarządzaniebadaniami, #zarządzaniedesignem, #ludzie, #kultura, #mierniki, #strategia, #leaderstwodesignu #AI


Po zrealizowaniu programu:

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designu
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów

Harmonogram spotkań

    Spotkanie 1
    Zarządzanie badaniami w erze AI
    Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

    • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
    • Integracja narzędzi AI w procesie badawczym
    • Etyczne aspekty wykorzystania AI w badaniach UX
    • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
    • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
    • Case study: AI Tools in Research

    9-10.04.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 2

    AI-Enhanced Design Management
    Jak inteligentnie ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

    • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
    • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
    • Automatyzacja rutynowych zadań projektowych
    • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
    • Case study: Implementing AI in Design Processes

    23-24.04.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 3
    Ludzie w świecie AI
    Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

    • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
    • Budowanie zespołów hybrydowych (ludzie + AI)
    • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
    • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
    • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy (w tym człowiek - AI) i udzielania feedbacku?
    • Case study: Budowanie zespołów UX

    7-8.05.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 4
    Kultura organizacyjna wspierająca AI

    Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

    • Budowanie kultury innowacji opartej na AI
    • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
    • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
    • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
    • Krok po kroku: Edukacja interesariuszy w zakresie możliwości AI
    • Case study: InPost

    21-22.05.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 5
    Mierniki efektywności

    Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

    • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
    • Automatyzacja raportowania z użyciem AI
    • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
    • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
    • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
    • Case study: Key Experience Indicators

    28-29.05.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 6
    Strategia CX w erze AI

    Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

    • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
    • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki AI
    • Strategia doświadczeń a strategia produktu
    • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
    • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

    11-12.06.2026 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 7
    Liderstwo designu + networking

    Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

    • Rola i ścieżka kariery lidera designu
    • Kluczowe kompetencje liderskie
    • Trendy i przewidywania
    • Podsumowanie kursu

    19.06.2026 (piątek) - 14:00 - 20:00 - spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.


    Trenerzy szkolenia


    Twórca i opiekun merytoryczny programu:

    Wojciech Chojnacki - Symetria

    Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

    Co mówi opiekun merytoryczny programu?

    Design Leaders Masterclass to przestrzeń, gdzie liderzy UX/CX uczą się od ekspertów oraz od siebie tego, jak świadomie prowadzić zespoły i kompetencje projektowe w organizacji. Liderzy, którzy rozumieją zarówno design jak i biznes, mają największy potencjał by osiągać ambitne cele, budować zmotywowane zespoły i… rozwijać swoją karierę.



    Opinie absolwentów minionych edycji

    Katarzyna Leśniok
    UX Team Leader, Skyrise.tech

    Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

    Michał Kolasa
    Senior Director of Product Design, Chilli Piper

    Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników niebyła przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

    Justyna Trojnar
    Customer Journey & Research Team Leader, InPost

    Niedawno ukończyłam inspirujące szkolenie o AI w transformacji designu pod okiem niezastąpionego Wojciecha Chojnackiego. 7 intensywnych spotkań całkowicie zmieniło moje spojrzenie na ten temat AI, poruszaliśmy bowiem ważne kwestie z perspektywy UX i CX!

    Magdalena Błaszczyk
    Product Designer, TH-EY/Qiagen

    After nearly 10 years of working in digital, my journey has taken me through multiple roles — from Graphic Designer, to Front-end Developer, to UX/UI Designer, and now naturally evolving into the role of a Product Designer. With that pretty much experience behind me, it's not always easy to find training that still challenges, inspires, and adds real value. What made this Masterclass so valuable was the chance to exchange knowledge and best practices with professionals who share a similar level of experience but come from different corners of the digital world. If you're still wondering whether this kind of training is worth it, I can say without hesitation: absolutely yes!

    Magda Kołba-Górna
    Research and New Tech Director, COI

    Fajnie było wspólnie podyskutować i pozastanawiać się, jak podejść do nowych wyzwań kreowanych m.in. przez technologie oparte o AI. Przede mną jeszcze "spokojne" odsłuchanie sesji i zaplanowanie, jak tę nową wiedzę wprowadzić w życie w praktyce. Ale to po zakończeniu czerwcowego maratonu i powrocie z urlopu - póki co, dziękuję Wojciech Chojnacki i wszystkim uczestnikom za to doświadczenie!





    Chcesz dowiedzieć się więcej? Oto dalsze kroki:

    Skontaktuj się z nami!

    Poznaj ofertę:
    Zuzanna Kaczmarek
    Training Coordinator
    + 48 601 596 766
    [email protected]


    Porozmawiaj o programie:
    Wojciech Chojnacki
    Strategy Director
    +48 609 002 165
    [email protected]

    Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
    Podana cena na bilecie to cena brutto (9499 zł netto + 23% VAT) EARLY BIRD

    Podana cena na bilecie to cena brutto (9499 zł netto + 23% VAT)

    31 Grudnia 2025 11 683,77 zł
    Podana cena na bilecie to cena brutto (9999 zł netto + 23% VAT) STANDARD

    Podana cena na bilecie to cena brutto (9999 zł netto + 23% VAT)

    Jeszcze niedostępne
    od 1 Stycznia 2026 (Czwartek)
    12 298,77 zł -