AI-Driven Design Leaders Masterclass (UXAlliance)

location icon
Sesje zdalne, w czwartki i piątki (14:00-17:00)
calendar icon
Od 20 mar 14:00 do 6 cze 20:00
ticket icon
Od 10 699,77 zł

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla leaderów zespołów wykorzystujących sztuczną inteligencję w tworzeniu doświadczeń klienta

Korzyści z programu UXalliance AI-Driven Design Leaders Masterclass:

  • Dostęp do kompletnego kursu dla liderów zespołów UX/CX w oparciu o UXalliance Design Maturity Model
  • Spotkanie liderów z liderami - wiedza od ekspertów, mentoring, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX)
  • Świadomy rozwój obszaru UX/CX w organizacji, a w raz z nim swojej kariery

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX i potrzebujesz zrozumieć rolę AI w transformacji designu
  • dopiero wchodzisz w rolę liderską lub zespół się powiększa
  • widzisz, że potencjał AI i designu nie jest w pełni wykorzystany w organizacji
  • szukasz sposobów na zwiększenie efektywności zespołu poprzez inteligentne wykorzystanie AI
  • chcesz usprawnić współpracę między zespołami wykorzystując narzędzia AI
  • potrzebujesz przyciągać i zatrzymywać talenty łączące kompetencje projektowe z umiejętnościami AI
  • lub ukończyłeś/aś program UX-PM i chcesz rozwijać się w kierunku AI-driven design leadership

Poruszane zagadnienia: #DesignMaturity, #zarządzaniebadaniami, #zarządzaniedesignem, #ludzie, #kultura, #mierniki, #strategia, #leaderstwodesignu #AI


Po zrealizowaniu programu:

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designu
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów

Harmonogram spotkań

    Spotkanie 1
    Zarządzanie badaniami w erze AI
    Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

    • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
    • Integracja narzędzi AI w procesie badawczym
    • Etyczne aspekty wykorzystania AI w badaniach UX
    • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
    • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
    • Case study: AI Tools in Research

    20-21.03.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 2

    AI-Enhanced Design Management
    Jak inteligentnie ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

    • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
    • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
    • Automatyzacja rutynowych zadań projektowych
    • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
    • Case study: Implementing AI in Design Processes

    3-4.04.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 3
    Ludzie w świecie AI
    Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

    • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
    • Budowanie zespołów hybrydowych (ludzie + AI)
    • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
    • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
    • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy (w tym człowiek - AI) i udzielania feedbacku?
    • Case study: Budowanie zespołów UX

    17-18.04.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 4
    Kultura organizacyjna wspierająca AI

    Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

    • Budowanie kultury innowacji opartej na AI
    • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
    • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
    • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
    • Krok po kroku: Edukacja interesariuszy w zakresie możliwości AI
    • Case study: InPost

    24-25.04.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 5
    Mierniki efektywności

    Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

    • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
    • Automatyzacja raportowania z użyciem AI
    • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
    • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
    • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
    • Case study: Key Experience Indicators

    08-09.05.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 6
    Strategia CX w erze AI

    Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

    • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
    • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki AI
    • Strategia doświadczeń a strategia produktu
    • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
    • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

    22-23.05.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 7
    Liderstwo designu + networking

    Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

    • Rola i ścieżka kariery lidera designu
    • Kluczowe kompetencje liderskie
    • Trendy i przewidywania
    • Podsumowanie kursu

    06.06.2025 (piątek) - 14:00 - 20:00 - spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.


    Trenerzy szkolenia


    Twórca i opiekun merytoryczny programu:

    Wojciech Chojnacki - Symetria

    Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

    Co mówi opiekun merytoryczny programu?

    Design Leaders Masterclass to przestrzeń, gdzie liderzy UX/CX uczą się od ekspertów oraz od siebie tego, jak świadomie prowadzić zespoły i kompetencje projektowe w organizacji. Liderzy, którzy rozumieją zarówno design jak i biznes, mają największy potencjał by osiągać ambitne cele, budować zmotywowane zespoły i… rozwijać swoją karierę.



    Opinie absolwentów minionych edycji

    Katarzyna Leśniok
    UX Team Leader, Skyrise.tech

    Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

    Michał Kolasa
    Senior Director of Product Design, Chilli Piper

    Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników niebyła przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.



    Chcesz dowiedzieć się więcej? Oto dalsze kroki:

    1. Wypełnij ankietę: KLIKNIJ TUTAJ
    2. Umów się na wywiad wstępny - doradzimy czy ten kurs jest dla Ciebie
    3. Poznaj decyzję o kwalifikacji do programu

    Skontaktuj się z nami!

    Poznaj ofertę:
    Zuzanna Kaczmarek
    Training Coordinator
    + 48 601 596 766
    [email protected]


    Porozmawiaj o programie:
    Wojciech Chojnacki
    Strategy Director
    +48 609 002 165
    [email protected]

    Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
    Podana cena na bilecie to cena brutto (11 999 zł netto + 23% VAT) STANDARD

    Podana cena na bilecie to cena brutto (11 999 zł netto + 23% VAT)

    18 Marca 2025 10 699,77 zł