Design Leaders Masterclass (UXAlliance)

location icon
Sesje zdalne, w czwartki i piątki (14:00-17:00)
calendar icon
Od 6 lut 14:00 do 25 kwi 20:00
ticket icon
Od 14 758,77 zł

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla leaderów zespołów pracujących nad doświadczeniami klienta (UX/CX)

Korzyści z programu UXalliance Design Leaders Masterclass:

  • Dostęp do kompletnego kursu dla liderów zespołów UX/CX w oparciu o UXalliance Design Maturity Model
  • Spotkanie liderów z liderami - wiedza od ekspertów, mentoring, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX)
  • Świadomy rozwój obszaru UX/CX w organizacji, a w raz z nim swojej kariery

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX lub dopiero wchodzisz w tę rolę
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • szukasz sposobów by podnosić dojrzałość designu w swojej organizacji
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Poruszane zagadnienia: #DesignMaturity, #zarządzaniebadaniami, #zarządzaniedesignem, #ludzie, #kultura, #mierniki, #strategia, #leaderstwodesignu


Po zrealizowaniu programu:

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designu
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów

Harmonogram spotkań

    Spotkanie 1
    Zarządzanie badaniami
    Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

    • Łączenie wyników badań z różnych źródeł
    • Konstruowanie gotowych zestawów metod dla różnych sytuacji projektowych
    • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
    • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX/SD z biznesem

    6-7.02.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 2
    Zarządzanie designem
    Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

    • Formułowanie skutecznego design briefu
    • Budowa i walidacja konceptów usług/zmian w usługach
    • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
    • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
    • Co zrobić, by dobrze włączać różne role projektowe oraz interesariuszy do wybranych etapów projektu

    20-21.02.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 3
    Ludzie
    Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

    • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
    • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
    • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
    • Czy sposób pracy zespołów UX/CX/SD może budować Employee Experience całej organizacji?
    • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?

    6-7.03.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 4
    Kultura

    Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

    • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
    • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
    • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
    • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów

    20-21.03.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00

    Spotkanie 5
    Mierniki

    Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

    • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
    • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
    • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
    • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników

    3-4.04.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 6
    Strategia

    Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

    • Włączanie celów UX/CX/SD w strategię, wizję i misję firmy
    • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX/SD
    • Rozwiązania struktury organizacyjnej i relacji między zespołami

    17-18.04.2025 (czwartek, piątek) - 14:00 -17:00


    Spotkanie 7
    Liderstwo designu + networking

    Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

    • Rola i ścieżka kariery lidera designu
    • Kluczowe kompetencje liderskie
    • Trendy i przewidywania
    • Podsumowanie kursu

    25.04.2025 (piątek) - 14:00 - 20:00 - spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.


    Trenerzy szkolenia


    Twórca i opiekun merytoryczny programu:

    Wojciech Chojnacki - Symetria

    Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

    Co mówi opiekun merytoryczny programu?

    Design Leaders Masterclass to przestrzeń, gdzie liderzy UX/CX uczą się od ekspertów oraz od siebie tego, jak świadomie prowadzić zespoły i kompetencje projektowe w organizacji. Liderzy, którzy rozumieją zarówno design jak i biznes, mają największy potencjał by osiągać ambitne cele, budować zmotywowane zespoły i… rozwijać swoją karierę.



    Opinie absolwentów minionych edycji

    Katarzyna Leśniok
    UX Team Leader, Skyrise.tech

    Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

    Michał Kolasa
    Senior Director of Product Design, Chilli Piper

    Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników niebyła przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.



    Chcesz dowiedzieć się więcej? Oto dalsze kroki:

    1. Wypełnij ankietę: KLIKNIJ TUTAJ
    2. Umów się na wywiad wstępny - doradzimy czy ten kurs jest dla Ciebie
    3. Poznaj decyzję o kwalifikacji do programu

    Skontaktuj się z nami!

    Poznaj ofertę:
    Zuzanna Kaczmarek
    Training Coordinator
    + 48 601 596 766
    [email protected]


    Porozmawiaj o programie:
    Wojciech Chojnacki
    Strategy Director
    +48 609 002 165
    [email protected]

    Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
    Podana cena na bilecie to cena brutto (11 999 zł netto + 23% VAT) STANDARD

    Podana cena na bilecie to cena brutto (11 999 zł netto + 23% VAT)

    2 Lutego 2025 14 758,77 zł