✅ COPYWRITING SPRZEDAŻOWY
ClickMeeting.com
Od 9 gru 9:00 do 9 gru 16:00
Od 1 168,50 zł
SZKOLENIE ONLINE,
LINK DO SZKOLENIA:https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/copywri...
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
W trakcie szkolenia uczestnicy:
- nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają
- nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action)
- przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich
- pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację
- będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
PROGRAM SZKOLENIA
1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?
- Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
- Sztuka tworzenie person odbiorców
- Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników
2. Cechy copywritingu sprzedażowego
- Język korzyści - praktyczne zastosowanie
- Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
- Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
3.Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- Treści online i offline - podobieństwa i różnice
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
- Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
- Jak dbać o czytelność tekstów
4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu
- Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
- Leady, które czytają wszyscy
- W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
- Jakość nie ilość - jak kondensować treści
5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego
- Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
- Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
- Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty
6. Przygotowanie tekstów
- do sklepu internetowego
- stronę firmową / bloga
- do materiałów drukowanych
- na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin
- ... różnice i cechy wspólne
7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?
- Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
- Możliwości ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
- Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
- Pomocne wtyczki do ChatGPT
- Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT