Marketing IT i Nowe technologie Komunikacja i wystąpienia publiczne

CONTENT MARKETING, SEO I REDAGOWANIE TEKSTÓW ONLINE

location icon
CK Golden Floor ul. Sienna 39, Warszawa
calendar icon
Od 15 lip 10:00 do 16 lip 17:00
ticket icon
Od 2 152,50 zł

Zobacz program i zamów szkolenie


Podczas dwudniowego warsztatu dowiesz się jak:

  • wzmacniać widoczność strony firmowej w wyszukiwarce, jak poprawić SEO
  • wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie
  • wdrażać strategię content marketingową
  • pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje
  • stosować narzędzia perswazji skuteczne w internecie
  • stosować mechanizmy i systemy monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci

PROFIL UCZESTNIKA

Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza działów Public Relations, Marketingu, HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów.
Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach jak i doświadczonych redaktorów chcących wzbogacić swoje umiejętności.

Zapisz się i uzyskaj 10% rabatu: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/content-marketing-copywriting/

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Content marketing krok po kroku

1. Content marketing bez tajemnic

  • Budowanie strategii content marketingowej - etapy
  • Profil odbiorcy:
    jakich treści poszukując i jak je wykorzystują odbiorcy
    typy odbiorców - od researchera do decydenta
    punkt wyjścia: Persona, czyli tworzenie własnego wzorca odbiorcy
  • Formy content marketingu - jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
  • Typy contentu w zależności od celu - od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
  • Cykl publikacji - jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
  • Inboud versus Outbound marketing - wady i zalety

Ćwiczenie praktyczne - budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony

2.Promocja w ramach content marketingu

  • sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu - płatne i bezpłatne formy promocji
  • Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy - jak dobrać model rozliczeń
  • pułapki content managera - jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)
  • newsletery i e-maile - jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu
  • w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści
  • własne platformy (blog) versus platformy publiczne (Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn)
  • reklama natywna jako przykład aktywności CM

Ćwiczenie praktyczne - plan promocji w ramach content marketingu

3. Content Marketing a SEO

  • Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu krok po kroku
  • Uxer Experience a SEO
  • Pozyskiwanie wartościowych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO)
  • Ocena skuteczności, czyli jak sprawdzić, czy dany content przyniósł oczekiwany efekt?
  • Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu - sprawdzone narzędzia

4. SEO - pozycjonowanie serwisu w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO - jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  • Strategia pozycjonowania - taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu - techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • SEO On-site - jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny
  • 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  • znajomość podstawowych pojęć - takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki
  • podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej zwizku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1...H3, meta-tagi, alt-text)

Dzień 2: Redagowanie treści w internecie - copywriting i neuromarketing w praktyce sprzedażowej

1. Jak pisać, by zdobyć uwagę odbiorcy i go zaangażować

  • 10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy - jak budować atrakcyjny temat
  • Nano, mikro i marko content - jak redagować komunikaty by zostać precyzyjnie zrozumianym
  • Visual Content - jak obraz i wideo wpływ na odbiorcę
  • Mobile vs desktop - jak pisać na urządzenia mobilne i obniżać współczynnik odrzuceń
  • Webwritering w praktyce - odwrócona piramida, skanowanie i skimming
  • Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści - od WWW i SEO przez e-mail marketing i AdWords po social media
  • Przegląd narzędzi webwritera

Ćwiczenie praktyczne

2. Copywriting, jak pisać w internecie, aby sprzedać

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie - magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • W jaki sposób "manipulować" informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego - jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
  • W jaki sposób przestawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupów
  • Siła "9-tki" i limitowanie oferty na klienta - jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory w marketingu - jak kształt i kolor wpływa na kliknięcia
  • Kotwiczenie - jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty
  • Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł do wykorzystania za miesiąc - co w praktyce oznacza awersja do ryzyka
  • Różnice płci - co działa na mężczyzn a jak argumentować ofertę do kobiet?
  • Straszyć czy śmieszyć - które komunikaty lepiej działają na odbiorcę?
  • W jaki sposób używać liczb i procentów, by zwiększać sprzedaż i minimalizować "ból" klienta

Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu i tricki psychologiczne

3. Projektowanie formatów reklamowych

  • Tworzenie postów w social media budujących zaangażowanie - przegląd dobrych i złych praktyk
  • W jaki sposób projektować formaty reklamy display by zwracały uwagę i skłaniały do kliknięcia
  • Jak projektować e-mailingi i newslettery przykuwające wzrok
  • Copywriting w Google AdWords
  • Niestandardowe formaty text-grafika-wideo w komunikacji marketingowej
  • Przykłady i dobre praktyki

4. Pomiar skuteczności contentu online

  • Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
  • Badania online i monitoring internetu - jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
  • Szacowanie efektywności działań - od CPV do ROI
Więcej informacji uzyskasz: + 48 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
31 Grudnia 2020, 17:00 2 152,50 zł