Marketing IT i Nowe technologie Komunikacja i wystąpienia publiczne

✅CONTENT MARKETING I SEO COPYWRITING. JAK PISAĆ TEKSTY, KTÓRE PRZEKONAJĄ KLIENTA

location icon
ONLINE Clickmeeting.com
calendar icon
Od 29 lip 9:00 do 30 lip 16:00
ticket icon
Od 1 906,50 zł

SZKOLENIE ONLINE

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/content-marketing-copywriting/

Trener: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE KURSY SOCIAL MEDIÓW I KURSY MARKETINGU INTERNETOWEGO

Kto wybiera nasze szkolenie?

  • Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
  • Osoby zarządzający treścią stronami www
  • Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO
  • Blogerzy, dziennikarze
  • Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www

W trakcie szkolenia:

  • uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
  • praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
  • dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
  • będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
  • będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
  • dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania

Content marketing i SEO copywriting

Program szkolenia 

Dzień pierwszy

1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej

  • Różnice między outbound i inbound marketingiem
  • Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
  • Co działa w content marketingu?
  • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
  • Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat 

2. Planowanie działań content marketingu

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
  • Kanały komunikacji i model POEM
  • Buyer Persona i User Experience (UX)
  • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
  • Harmonogram publikacji, miejsca publikacji

3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast

  • Storytelling to nie opowiadanie bajek
  • Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
  • Algorytmy Google'a - jak mieć w nich sprzymierzeńców?
  • Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko?

4.  Jak pisać w social mediach?

  • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
  • Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
  • User Generated Content - czy to dla każdego?
  • Współpraca z influencerami

DZIEŃ 2

5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
  • Jak dbać o czytelność tekstów

6. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

  • Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
  • Jak używać słów kluczowych
  • Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
  • Tworzenie użytecznych i krótkich linków
  • Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu

7. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?

  • Jak skanowane są treści w internecie?
  • Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
  • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
  • Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.

7. Psychologia content marketingu

  • Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
  • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych?
  • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
  • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
31 Grudnia 2024, 17:00 1 906,50 zł