Wieczór Biznesowy w Białymstoku

location icon
Apartamenty Branicka Ludwika Zamenhofa 22, Białystok
calendar icon
Od 19 lut 17:30 do 19 lut 17:30
ticket icon
Od 139,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym i Podlaskim Klubem Biznesu.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Białegostoku i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.


Pierwsza prelekcja: "Nierentowny Klient- kontynuować współpracę czy zrezygnować?"

Prelegent: Krzysztof Frydziński

Doradca biznesowy, Ekspert w Systemowym Zarządzaniu Zyskiem, Prezes FIM Consulting sp. z o.o.

Doświadczony manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Specjalizuje się w projektach doradczych z zakresu poprawy efektywności ekonomicznej. Jest ekspertem w dziedzinie rachunkowości, controllingu, zarządzania strategicznego i planowania biznesu. Projektuje modele kalkulacji i symulacji rentowności, a także autorskie modele rachunku rentowności i metod diagnostyki wskaźnikowej dla różnych branż, które opisał w licznych publikacjach naukowych. Prowadzi aktywny nadzór właścicielski i wdraża systemy stałego monitorowania biznesu. Ekspert w zakresie transformacji cyfrowej firm w kierunku Przemysłu 4.0. Członek Stowarzyszenia Controllerów ICV Polska oraz Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej.


Wspólnie z Państwem przeanalizujemy kilka kluczowych kwestii:

• Dlaczego warto liczyć rentowność na wszystkich Klientach firmy i jak to robić?

• Czy mój największy Klient jest moim najlepszym Klientem?

• Dlaczego natychmiastowe zakończenie współpracy z nierentownym Klientem to zły pomysł?


Druga prelekcja: Konkursy UE - Przegląd dostępnych programów i konursów.                                                                                      Jak bezpiecznie pozyskać i rozliczyć dotację?

Prelegent: Artur Żochowski

Właściciel firmy Artus Consulting. Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami w obszarze budowy struktur handlu detalicznego, hurtowego oraz marketingu. Od roku 2015 prowadzi własną firmę doradczą. W latach 2019 -2023 pełnił dodatkowo funkcję dyrektora Centrum Badawczo Rozwojowego. W okresie ostatnich 7 lat zrealizował ponad 100 usług szkoleniowych oraz doradczych skierowanych głównie do kadry menedżerskiej. Specjalizuje się w przeprowadzeniu audytów oraz opracowaniu modeli przejścia przedsiębiorstw zgodnie z założeniami Gospodarki o obiegu zamkniętym.

O czym będzie prelekcja?

Przegląd dostępnych programów i konkursów UE

  • Poznasz najnowsze inicjatywy i źródła finansowania na lata 2025-2027.
  • Dowiesz się, jakie sektory i branże są objęte wsparciem.
  • Poznasz jak wybierać programy dopasowane do Twoich potrzeb.

Proces aplikowania krok po kroku

  • Jak skutecznie przygotować wniosek o dofinansowanie?
  • Najczęstsze błędy we wnioskach - jak ich uniknąć?
  • Kluczowe zasady i terminy, których należy przestrzegać.

Bezpieczne pozyskiwanie i rozliczanie dotacji

  • Jakie są wymogi formalne i zasady raportowania?
  • Jak uniknąć zwrotu środków?


Program wieczoru:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking. 
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
19.00 - Kolacja i networking
19.15 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.45 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.15 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 19 luty, środa, godz. 18.00

- Miejsce: Apartamenty Branicka, ul. Ludwika Zamenhofa 22, 15-435 Białystok

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Beata Mikulska
Dyrektor Regionalna
[email protected]
tel. 693-86-85-84

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 40

19 Lutego 2025, 18:00 189,00 zł
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 07.02

dostępnych: 20

7 Lutego 2025, 23:59 139,00 zł