Wieczór Biznesowy w Białymstoku
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym i Podlaskim Klubem Biznesu.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Białegostoku i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Pierwsza prelekcja: "Nierentowny
Klient- kontynuować współpracę czy zrezygnować?"
Prelegent: Krzysztof Frydziński
Doradca biznesowy, Ekspert w Systemowym Zarządzaniu Zyskiem, Prezes FIM Consulting sp. z o.o.
Doświadczony manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Specjalizuje się w projektach doradczych z zakresu poprawy efektywności ekonomicznej. Jest ekspertem w dziedzinie rachunkowości, controllingu, zarządzania strategicznego i planowania biznesu. Projektuje modele kalkulacji i symulacji rentowności, a także autorskie modele rachunku rentowności i metod diagnostyki wskaźnikowej dla różnych branż, które opisał w licznych publikacjach naukowych. Prowadzi aktywny nadzór właścicielski i wdraża systemy stałego monitorowania biznesu. Ekspert w zakresie transformacji cyfrowej firm w kierunku Przemysłu 4.0. Członek Stowarzyszenia Controllerów ICV Polska oraz Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej.
Wspólnie z Państwem przeanalizujemy kilka kluczowych kwestii:
• Dlaczego warto liczyć rentowność na wszystkich Klientach firmy i jak to robić?
• Czy mój największy Klient jest moim najlepszym Klientem?
• Dlaczego natychmiastowe zakończenie współpracy z nierentownym Klientem to zły pomysł?
Druga prelekcja: Konkursy UE - Przegląd dostępnych programów i konursów. Jak bezpiecznie pozyskać i rozliczyć dotację?
Prelegent: Artur Żochowski
Właściciel firmy Artus Consulting. Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami w obszarze budowy struktur handlu detalicznego, hurtowego oraz marketingu. Od roku 2015 prowadzi własną firmę doradczą. W latach 2019 -2023 pełnił dodatkowo funkcję dyrektora Centrum Badawczo Rozwojowego. W okresie ostatnich 7 lat zrealizował ponad 100 usług szkoleniowych oraz doradczych skierowanych głównie do kadry menedżerskiej. Specjalizuje się w przeprowadzeniu audytów oraz opracowaniu modeli przejścia przedsiębiorstw zgodnie z założeniami Gospodarki o obiegu zamkniętym.
O czym będzie prelekcja?
Przegląd dostępnych programów i konkursów UE
- Poznasz najnowsze inicjatywy i źródła finansowania na lata 2025-2027.
- Dowiesz się, jakie sektory i branże są objęte wsparciem.
- Poznasz jak wybierać programy dopasowane do Twoich potrzeb.
Proces aplikowania krok po kroku
- Jak skutecznie przygotować wniosek o dofinansowanie?
- Najczęstsze błędy we wnioskach - jak ich uniknąć?
- Kluczowe zasady i terminy, których należy przestrzegać.
Bezpieczne pozyskiwanie i rozliczanie dotacji
- Jakie są wymogi formalne i zasady raportowania?
- Jak uniknąć zwrotu środków?
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
19.00 - Kolacja i networking
19.15 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.45 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.15 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 19 luty, środa, godz. 18.00
- Miejsce: Apartamenty Branicka, ul. Ludwika Zamenhofa 22, 15-435 Białystok
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Beata Mikulska
Dyrektor Regionalna
[email protected]
tel. 693-86-85-84