BlackBox No.144 — Zew Dzikiego Łowu
Wydarzenie jest częścią projektu BlackBox 3City, więcej na temat projektu na stronie bb3c.pl.
Witajcie, emisariusze Mrocznego i Świetlistego Dworu, szanowni obserwatorzy oraz uprzywilejowani śmiertelnicy. Około pięciuset lat temu rozbrzmiał Zew Dzikiego Łowu, a śmiertelnik został wybrany na jego przywódcę. W jakiś sposób moc, jaką dwory fae miały nad ludzkością, została złamana. Choć nie wiedzieli dokładnie, dlaczego doszło do tego rozłamu, Król Oberon i Królowa Mab na zawsze zakazali starożytnych obrzędów wzywających Łów, wierząc, że tym samym zapobiegną dalszemu podziałowi światów.
Zostaliście tu jednak sprowadzeni, po usłyszeniu Zewu Dzikiego Łowu - musicie więc do północy wybrać Łowczego, który poprowadzi obrzęd. Ponieważ Równowaga między Dworami wymaga ich nieobecności, Oberon i Mab mianowali Czarnego Toma oraz Puka jako arbitrów. Wolą Lata i Zimy jest również, by ten, kto wezwał Łów, został odnaleziony i ukarany za złamanie dekretu Mab i Oberona!
Niech zaczną się poszukiwania!
Autor/zy:
- Marsh Aidan
- Kenneally Steve
Format: larp kameralny
Konwencja: fantasy, komedia, świat współczesny
Czas trwania: 4 godziny
Liczba uczestników: 14 — 16
Opis
Zew dzikiego Łowu to larp kameralny o dyplomacji wśród fae, gdzie przysługi to najcenniejsza waluta, a bezpośrednie kłamstwa niemożliwe do wypowiedzenia przez większość zgromadzonych.
Gracze wcielają się w gości, zebranych po usłyszeniu Zewu Dzikiego Łowu, rytuału od setek lat zakazanego. Ich wspólnym celem jest wybranie Łowczego i odszukanie osoby, która złamał rozkaz Króla Oberona i Królowej Mab. Nie będą to jednak sztywne obrady wokół okrągłego stołu, o nie! Jesteśmy na Dworze fae, gdzie muzyka nigdy nie ustaje, a tańce i zabawa idą ramię w ramię ze spiskami i magicznymi układami.
Część sprowadzonych pochodzi z Dworów fae, inni to obserwatorzy, posiadający własną potęgę i interesy oraz są tu też zwykli śmiertelnicy, którzy z różnych powodów otrzymali przywilej uczestniczenia w tym niezwykłym przyjęciu.
Gra dla tych, co lubią styl rozgrywki "play for trouble" i "play for flow". Znajomość angielskiego folkloru nie jest wymagana.
Grę na język polski przetłumaczył Konstantin Runowski
Wymagania
Mile widziane stroje odnoszące się do angielskiego folkloru i świata fae ale we współczesnym wydaniu.
Infografiki
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
No pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Gra porusza tematykę religijną.
Gra porusza tematykę uzależnień.
W grze odgrywa się sceny przemocy.
W grze obecny jest wulgarny język.