Prowadzenie badań użyteczności i wywiadów pogłębionych

location icon
Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna
calendar icon
Od 20 lut 9:30 do 20 lut 15:30
ticket icon
Od 1 720,77 zł

Prowadzenie badań użyteczności i wywiadów pogłębionych


Co zyskasz na szkoleniu?

  • Poznasz techniki badań użyteczności i rodzaje zadań dla uczestników
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę potrzebną do prowadzenia badań użyteczności i wywiadów pogłębionych
  • Uzyskasz wskazówki do tworzenia raportów i angażowania interesariuszy

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?

  • Product managerowie i managerki
  • Specjaliści i specjalistki Customer Experience
  • Product ownerzy i ownerki
  • Projektanci i projektantki UX
  ... i wszyscy, którzy chcą zacząć prowadzić badania UX.

Szczegółowa agenda:

1 dzień, 6 godzin (9:30 - 15:30)

9:30 - 10:00 - Czym są badania użyteczności i po co się je robi

10:00 - 10:20 - Krótki przegląd metod badań użyteczności

10:20 - 10:35 - Przerwa

10:35 - 11:00 - Wywiady pogłębione - ich zastosowania i miejsce w UX

11:00 - 12:00 - Planowanie badania - czyli co trzeba zrobić, zanim zaczniemy rozmawiać z ludźmi

12:00 - 13:30 - Prowadzenie badania - praktyczne wskazówki i porady

13:30 - 14:15 - Przerwa lunchowa

14:15 - 15:30 - Raportowanie i angażowanie interesariuszy


Trener

Marcin Żywicki

Marcin jest socjologiem i badaczem UX z wieloletnim doświadczeniem we wspieraniu firm w tworzeniu zrozumiałych, funkcjonalnych i przyjaznych użytkownikowi produktów. Specjalizuje się w metodach jakościowych i aktywnie wspiera rozwój produktów dostępnych dla wszystkich, ze szczególnym upodobaniem angażując się w projekty rozwiązań odpowiadających na problemy społecznie. Pasjonuje go socjologia miasta i sportu. Obecnie pracuje jako Senior UX Researcher w Symetrii. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach i firmach produktowych, gdzie pracował nad wieloma projektami z zakresu UX. Począwszy od fintechów, a kończąc na HoReCa badał produkty cyfrowe i fizyczne.

Wybrani klienci:

Ministerstwo Finansów, InPost, BLIK, Mastercard.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Podana cena na bilecie to cena brutto (1399 zł netto + 23% VAT) STANDARD

Podana cena na bilecie to cena brutto (1399 zł netto + 23% VAT)

18 Lutego 2025, 13:00 1 720,77 zł
Podana cena na bilecie to cena brutto (1699 zł netto + 23% VAT) STANDARD + 1H KONSULTACJI

Podana cena na bilecie to cena brutto (1699 zł netto + 23% VAT)

18 Lutego 2025, 13:00 2 089,77 zł