Prowadzenie badań użyteczności i wywiadów pogłębionych
Prowadzenie badań użyteczności i wywiadów pogłębionych
Co zyskasz na szkoleniu?
- Poznasz techniki badań użyteczności i rodzaje zadań dla uczestników
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę potrzebną do prowadzenia badań użyteczności i wywiadów pogłębionych
- Uzyskasz wskazówki do tworzenia raportów i angażowania interesariuszy
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?
- Product managerowie i managerki
- Specjaliści i specjalistki Customer Experience
- Product ownerzy i ownerki
- Projektanci i projektantki UX
Szczegółowa agenda:
1 dzień, 6 godzin (9:30 - 15:30)
9:30 - 10:00 - Czym są badania użyteczności i po co się je robi
10:00 - 10:20 - Krótki przegląd metod badań użyteczności
10:20 - 10:35 - Przerwa
10:35 - 11:00 - Wywiady pogłębione - ich zastosowania i miejsce w UX
11:00 - 12:00 - Planowanie badania - czyli co trzeba zrobić, zanim zaczniemy rozmawiać z ludźmi
12:00 - 13:30 - Prowadzenie badania - praktyczne wskazówki i porady
13:30 - 14:15 - Przerwa lunchowa
14:15 - 15:30 - Raportowanie i angażowanie interesariuszy
Trener
Marcin Żywicki
Marcin jest socjologiem i badaczem UX z wieloletnim doświadczeniem we wspieraniu firm w tworzeniu zrozumiałych, funkcjonalnych i przyjaznych użytkownikowi produktów. Specjalizuje się w metodach jakościowych i aktywnie wspiera rozwój produktów dostępnych dla wszystkich, ze szczególnym upodobaniem angażując się w projekty rozwiązań odpowiadających na problemy społecznie. Pasjonuje go socjologia miasta i sportu. Obecnie pracuje jako Senior UX Researcher w Symetrii. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach i firmach produktowych, gdzie pracował nad wieloma projektami z zakresu UX. Począwszy od fintechów, a kończąc na HoReCa badał produkty cyfrowe i fizyczne.
Wybrani klienci:
Ministerstwo Finansów, InPost, BLIK, Mastercard.