Autoprezentacja i marka osobista w biznesie
🟣Kiedy? 20. kwietnia godz. 09:00-15.00
🟣Gdzie? RESET - Przestrzeń Inspiracji ul. Przędzalniana 60 lok 10. I piętro
🟣Za le? 499 zł/os
🟣Prowadzący: Michał Zagłoba - prawnik, specjalista ds. komunikacji, wizerunku, marketingu a także specjalista twórczej resocjalizacji. Trener biznesu/szkoleniowiec.
Major Służby Więziennej w st. spoczynku, właściciel Michał Zagłoba Consulting.
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku (1996-2001).
W latach 2007-2022 specjalista/rzecznik prasowy w Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Białymstoku. Odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw silnej marki i wizerunku podlaskiej SW oraz działania medialne 8 podlaskich jednostek penitencjarnych.
Od 2011 do 2022 roku prowadził cykliczne szkolenia rzeczników prasowych oraz kadry kierowniczej Służby Więziennej.
Współpracował przy produkcjach filmowych dla BBC,TVP, PR,TVN,Polsat, TTV. ( m.in. 3 sezony serialu "Więzienie", "Przepustka").
W latach 2007-2022 udostępnił mediom ponad 700 informacji prasowych.
Na koncie ma kilkaset nagrań telewizyjnych i radiowych oraz artykułów w prasie lokalnej i ogólnopolskiej.
2006 r. laureat konkursu na najlepszy w Polsce programu twórczej resocjalizacji dla osób pozbawionych wolności.
2002-2010 pracował jako wychowawca więzienny, autor docenianych programów resocjalizacyjnych w zakresie zastępowania agresji,redukcji stresu, komunikacji interpersonalnej, asertywności.
Uczestnik wielu szkoleń z zakresu telewizyjnych i radiowych wystąpień publicznych, absolwent Akademii Telewizyjnej TVP S.A. 2016 i 2018 r.
Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu coachingu, treningu biznesu, autoprezentacji, komunikacji, social media w organizacji,dostępu do informacji publicznej, marketingu internetowego.
🟣Zapewniamy przepyszną kawę, herbatę oraz słodkie przekąski.
Moduł I. Autoprezentacja
•Czym jest autoprezentacja, marka osobista i personal branding.
•Moja strategia na dobrą autoprezentację.
•Analiza SWOT - podstawa wszystkich działań wizerunkowych.
•Jasny i spójny przekaz po pierwsze, drugie i trzecie.
•Rodzaje autoprezentacji, która jest najlepsza?
•Mój przekaz i moja historia.
•Kanały komunikacji do mojego odbiorcy.
•Jak mówić a jak nie mówić o sobie. Co mówić, a czego nie.
•Komunikacja niewerbalna vs werbalna.
•Publiczna prezentacja siebie, wstęp do wystąpień publicznych.
•Moje codzienne miejsca działania.
•Symbole i loga marki.
Moduł II. Czym jest marka osobista/personal branding
•Ja, jako marka, ja jako firma.
•Jakie cechy ma dobra marka osobista?
•Moja wizja i strategia. Co chcę przekazać?
•Najpopularniejsze archetypy marek osobistych.
•Moja Persona.
Moduł III. Kontakty biznesowe
•Networking, potęga sieci kontaktów.⁹
•Wygląd jako element personal brandingu.
•Trochę o dokumentach- wizytówka, portfolio, CV, BIO, list, film.
•Działania marketingowe.. ale jakie?
•Marka osobista online.
Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestników zasad dobrej autoprezentacji, nauczenie ich strategii budowania własnej, silnej marki osobistej oraz zasad wykorzystania zależności biznesowych w budowaniu i promowaniu swojej marki.
Kolejnym celem jest poznanie obszarów z zakresu autoprezentacji oraz personal brandingu, które szczególnie zainteresują uczestników spotkania. Na tej podstawie będzie można zaproponować rozwinięcie tych obszarów w przyszłości.
Kolejne cele szkolenia to:
•zdobycie umiejętność tworzenia ciekawych autoprezentacji,
•poznanie zasad rządzących procesem personal brandingu,
•nauczenie zasad przygotowania profesjonalnej prezentacji,
•poznanie technik przydatnych przy tworzeniu strategii budowania i zarządzania wizerunkiem swoim i firmy,
•poznanie podstawowych technik biznesowych w rozwijaniu marki osobistej,
•poznanie podstaw technik komunikacyjnych,
•zdobycie umiejętności dopasowania treści i języka wystąpienia do swojej docelowej grupy odbiorców.
Katalog umiejętności i kompetencji, które program rozwija
•poznanie swoich silnych i słabszych stron w kontekście budowania relacji oraz komunikacji biznesowej,
•umiejętność tworzenia strategii wizerunkowej firmy,
•umiejętność efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych,
•umiejętność stosowania narzędzi budowania silnej marki osobistej,
•prowadzenie rozmów w sposób konstruktywny.
Forma organizacji szkolenia
Szkolenie jest realizowane w systemie stacjonarnym w formie warsztatów o charakterze interaktywnym, w którym uczestnicy biorą aktywny udział. Metody: wykład, dyskusja, role play, drama, case study, ćwiczenia w grupach.
Zapraszamy do zapisów!
**********************
Podczas szkolenia będą robione zdjęcia. Pamiętaj, że zapisując się na nasze wydarzenie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie wizerunku w celach reportażowych i promocyjnych RES Kreatywnie.