Szkoła Kreatywności: Jak realizować SEO i content w dobie AI, by skutecznie docierać do klientów?
Szkolenie Jak realizować SEO i content w dobie AI, by skutecznie docierać do klientów? nauczy uczestników, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji SEO i tworzenia angażujących treści. Uczestnicy dowiedzą się, jak AI wspiera personalizację treści, analizowanie danych i automatyzację działań SEO, aby skuteczniej przyciągać odbiorców. Zostaną również omówione nadchodzące zmiany w SEO, które będą wynikały z rozwoju sztucznej inteligencji. Kurs pomoże uczestnikom łączyć nowoczesne technologie z autentycznym przekazem, budując komunikacyjne DNA brandu.
- Wykorzystanie AI w SEO i content marketingu
- Personalizacja treści i analiza danych przy pomocy AI
- Automatyzacja działań SEO
- Nadchodzące zmiany w SEO związane z AI
- Połączenie technologii z autentycznością przekazu
Szkolenie poprowadzą ekspertki z Agencji Whites, PARTNERA SZKOŁY KREATYWNOŚCI
Magdalena Rozmus, Content Business Owner w Agencja Whites, z 10-letnim doświadczeniem w Content Marketingu przeszła przez trzy różne ery tworzenia treści - od klasycznego copywritingu, przez systemy hybrydowe, w których zaczęliśmy szukać zastosowań dla AI, aż po obecnie rozwijającą się zaawansowaną automatyzację połączoną z równie zaawansowaną personalizacją. W tym czasie współpracowała z różnymi klientami z wielu branż, co pozwoliło Magdzie zrozumieć cele, jakie treści muszą spełniać dzisiaj. W Whites nieustannie dostosowujemy się do zmieniającego się krajobrazu contentu, przyjmując ideę, że treść to już nie tylko artykuł, ale interaktywne, angażujące doświadczenia dla użytkownika. Sposób tworzenia, postrzegania i rozumienia contentu zmienił się o 180 stopni, a rosnąca rolą AI sprawia, że obecna transformacja ma i będzie miała istotny wpływ na sposób, w jaki łączymy się z odbiorcami.
Olga Sadowska, SEO Specialist w Agencja Whites, ekspertka z ponad 7-letnim doświadczeniem w pracy jako Specjalista SEO oraz koordynator projektów SEO-Content. Uważnie śledzi i adaptuje się do dynamicznych zmian w branży, wykorzystując narzędzia SEO i content marketingowe w coraz bardziej zaawansowany sposób. W pracy stawia na integrację treści z SEO, tworzenie skutecznych strategii, które odpowiadają na realne potrzeby użytkowników, a także na stałe dostosowywanie się do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek. Klienci: Diagnostyka, Holcim Polska, Nationale Nederlanden, Medicover (innymi chyba nie mogę się chwalić).
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/j11zr4_4
Weź udział w 8 szkoleniach w sąsiadujących cyklach zajęć Szkoły Kreatywności 2025 i zdobądź CERTYFIKAT SZKOŁY KREATYWNOŚCI
_____________________________
CK Targowa jest inkubatorem przedsiębiorczości sektora kreatywnego prowadzonym przez Krajową Izbę Gospodarczą.
Wspieramy pierwsze kroki stawiane w przygotowaniu i prowadzeniu biznesu. Nasz program związany jest z rozwojem zawodów przyszłości z branż sektora kreatywnego. Obejmuje wsparcie kierowane do przedsiębiorczyń i przedsiębiorców oraz mieszkańców i mieszkanek Warszawy. Inkubacja jest realizowana nie tylko w rozumieniu udostępniania biur, ale również poprzez organizację programów szkoleniowych, edukacyjnych i kulturalnych w przestrzeni konferencyjno-wystawienniczej.
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze