POLIGON SPRZEDAŻOWY
Chcesz osiągnąć lepsze wyniki w sprzedaży?
Skorzystaj z naszego sprawdzonego rozwiązania.
Poligon Sprzedażowy to szkolenie nowej generacji, jest jednym z sześciu poligonów szkoleniowych stanowiących nową, najskuteczniejszą formę edukacji dorosłych. To szkolenie sprzedażowe jest bardzo praktycznym, intensywnym i mocno spersonalizowanym treningiem realizowanym w małej grupie do 6 osób. Wyróżnia się najwyższą efektywnością, znacznie przekraczającą to co można osiągnąć na warsztatowych szkoleniach.
Zapewne wiele razy uczestniczyłeś w szkoleniach warsztatowych. Poligon Szkoleniowy, a w tym wypadku Poligon Sprzedażowy bije na głowę szkolenia warsztatowe pod względem praktyki, skuteczności i efektów jakie daje. Wg opinii uczestników szkoleń oraz naszych obserwacji:
"1 dzień Poligonu Sprzedażowego daje często lepszy efekt jak 3 dni warsztatowego szkolenia ze sprzedaży".
Z czego to wynika:
Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. A więc aby być skutecznym na Poligonie Sprzedażowym czas w 90% przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trening - ćwiczymy całe rozmowy sprzedażowe lub ich fragmenty, szlifujemy konkretne umiejętności np. przekonywania, formułowania oczekiwań, skutecznej perswazji, neutralizujemy negatywne nawyki, modelujemy skuteczne postawy.
Na Poligonie Sprzedażowym nie znajdziesz wielu elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb, z wieloma ćwiczeniami wspomagającymi budowanie Twojej skuteczności, z nauką samoobserwacji i samoświadomości. Nauczysz się sposobów na szybkie wprowadzanie zmiany i budowanie nowych kompetencji. Poznasz siebie bardziej - swoje atuty i słabości i będziesz miał wiele okazji aby się doskonalić. Poligon Sprzedażowy to dynamiczne szkolenie, to intensywny i praktyczny trening mocno ukierunkowany na cel.
Dlaczego warto ?Bo formuła szkolenia poligonowego daje najlepsze rezultaty.
Wyobraź sobie szkolenie na którym:
- intensywnie trenujesz rozmowy sprzedażowe w kameralnej grupie (max 6 osób) i wspierającej atmosferze,
- dostajesz dedykowane wsparcie w zakresie rozwoju Twoich kompetencji sprzedażowych - wspólnie identyfikujemy Twoje atuty i obszary do doskonalenia.
- nie musisz się stresować ponieważ wiemy, że "błędy to WIELKIE chwile" - promujemy otwartość na błędy i eksperymentowanie - wtedy uczymy się najszybciej, wtedy najlepiej adoptujemy nowe rozwiązania sprzedażowe,
- uczysz się sprzedaży w działaniu, wiedza o sprzedaży jest dodatkiem do treningu
- szkolisz się ze sztuki sprzedaży wykonując wiele praktycznych ćwiczeń wspomagających Twoją skuteczność,
- pracujemy na luzie, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel zdefiniowany na początku szkolenia sprzedażowego ,
- ćwicząc się w sprzedaży otrzymując feedback 360 stopni,
- rozwijasz często zaniedbywane, lecz niezwykle ważne w sprzedaży: samoświadomość, samokontrole i samoobserwacje.
Czy warto wziąć udział w Poligonie Sprzedażowym ? - popatrz na opinie klientów.
"Szkolenia biznesowe dla naszych pracowników zorganizowane zostały na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Wszystkie bardzo praktyczne i dynamiczne z szerokim zakresem przydatnych rozwiązań biznesowych. Rewelacyjny, nowatorski sposób prowadzenia szkolenia poprzez formułę Poligonu Szkoleniowego sprawdził się w 100%. Szkolenia w pełni spełniły nasze oczekiwania zarówno pod względem tematyki, formy, trenerów jak również pod względem organizacyjnym. W tak innowacyjne szkolenia zdecydowanie warto zainwestować!"
Neckerman - Magdalena Raguska, dyrektor HR
"Jestem pod głębokim wrażeniem szkolenia Poligon Sprzedażowy, w którym brałem udział. Mała grupa, dużo praktycznych ćwiczeń, nagrania kamerą, wprowadzały nastrój prawdziwych rozmów handlowych (budowanie atmosfery - genialne!!!). Eliminowanie błędów podczas treningu przyczyniło się u mnie do podniesienia skuteczności prawdziwych rozmów handlowych, które przeprowadziłem od momentu szkolenia. Taka forma praktycznego treningu jest zdecydowanie lepsza niż tradycyjne szkolenia. Uważam, iż umiejętności, jakie nabyłem, przełożą się na pewno na moją efektywność, na lepsze rezultaty handlowe."
TOYOTA - Łukasz Łubnicki, handlowiec
PROGRAM SZKOLENIA
Podczas szkolenia warsztatowego program jest "skrojony pod potrzeby grupy", natomiast na Poligonie Sprzedażowym oprócz dopasowania do grupy mamy precyzyjne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb każdego uczestnika. Każdy trenuje to co jest dla niego największym wyzwaniem.
Dodatkowo podczas szkolenia warsztatowego program jest podzielony na określone moduły rozmieszczone w czasie, natomiast podczas Poligonu Szkoleniowego nie ma modułów merytorycznych tylko są sytuacje treningowe. One pokazują nam jakie są potencjały uczestników, gdzie są silne strony, a gdzie słabości i luki kompetencyjne. Dzięki temu trener daje uczestników bardzo precyzyjnie dobrane wsparcie, dopasowane do jego potrzeb. Jest to znacznie trudniejsze dla trenera ale znacznie skuteczniejsze dla uczestników. Poniżej podajemy bazę tematów merytorycznych z których czerpiemy podczas szkolenia.
PROCES I TECHNIKI SPRZEDAŻY
- Specyfika procesu sprzedażowego w B2B i / lub B2C.
- Twój klient i jego charakterystyka.
- Potrzeby klienta vs działania handlowca.
- Twój produkt (lub usługa) i jego cechy, parametry, funkcje, korzyści, odniesienie do potrzeb klienta i do konkurencji.
- Najważniejsze - cel, czyli co chcesz osiągnąć w trakcie rozmowy z klientem.
- Etapy procesu sprzedażowego od wyszukania klienta po podpisanie umowy.
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem.
- Proces badania potrzeb klienta, czyli o co pytać i w jaki sposób.
- Prezentowanie rozwiązania, siebie, firmy i produktu - jak to zrobić, jak się wyróżnić i przekonać klienta.
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta poprzez profilaktykę i neutralizacje zastrzeżeń.
- Finalizacja procesu, czyli jak rozpoznać odpowiedni moment i jak domknąć sprzedaż.
- Zastosowanie technik wpływu w rozmowach sprzedażowych.
- Techniki sprzedaży do pracy z klientem B2B / B2C.
KOMUNIKACJA I PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
- "Drogowskaz szkolenia sprzedażowego", czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia.
- Przygotowanie do prowadzenia działań sprzedażowych.
- Diagnoza potencjału handlowców, czyli atuty i słabości w sprzedaży.
- Cele w sprzedaży oraz strategie działania handlowca.
- Aktywne słuchanie i monitorowanie zachowań klienta
- Zarządzanie słowem w sprzedaży.
- Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania w procesie sprzedaży za pomocą mowy ciała.
- Doskonalenie 8 parametrów głosu przez handlowca prowadzącego działania sprzedażowe.
- Świadome budowanie kontaktu wzrokowego podczas spotkań sprzedażowych.
- Mentalne mechanizmy sterujące, jako klucz do sukcesu handlowca.
- Sztuka prowadzenia rozmowy sprzedażowej z wykorzystaniem pytań.
- Zarządzanie emocjami swoimi i klienta w trakcie rozmów sprzedażowych.
- Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie "Recepty na skuteczną sprzedaż".
Podsumowując:
Jeśli szukasz sposobu na skuteczne i szybkie wzmocnienie kompetencji sprzedażowych swoich lub zespołu, a jednocześnie lubisz intensywny trening, praktykę, naukę w działaniu i maksymalne wykorzystanie czasu to nasze szkolenia są dla Ciebie - zapraszamy!
Wyniki, rezultaty, skuteczność, efekty, działanie, praktyka to słowa, które lubimy.