POLIGON MENEDŻERSKI
Chcesz osiągnąć lepsze wyniki na stanowisku menagera?
Skorzystaj z naszego sprawdzonego rozwiązania.
POLIGON MENEDŻERSKI to szkolenie nowej generacji, jest jednym z sześciu poligonów szkoleniowych stanowiących nową, najskuteczniejszą formę edukacji dorosłych. To szkolenie menedżerskie jest bardzo praktycznym, intensywnym i mocno spersonalizowanym treningiem realizowanym w małej grupie do 6 osób. Wyróżnia się najwyższą efektywnością, znacznie przekraczającą to co można osiągnąć na warsztatowych szkoleniach.
Zapewne wiele razy uczestniczyłeś w szkoleniach warsztatowych. Poligon Szkoleniowy, a w tym wypadku Poligon Menedżerski bije na głowę szkolenia warsztatowe pod względem praktyki, skuteczności i efektów jakie daje. Wg opinii uczestników szkoleń oraz naszych obserwacji:
"1 dzień Poligonu Menedżerskiego daje często lepszy efekt jak 3 dni warsztatowego szkolenia z menedżerstwa".
Z czego to wynika:
Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. A więc aby być skutecznym na Poligonie Menedżerskim czas w 90% przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trening - ćwiczymy całe rozmowy menedżerskie lub ich fragmenty, szlifujemy konkretne umiejętności np. przekonywania, formułowania oczekiwań, skutecznej perswazji, neutralizujemy negatywne nawyki, modelujemy skuteczne postawy.
Na Poligonie Menedżerskim nie znajdziesz wielu elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb, z wieloma ćwiczeniami wspomagającymi budowanie Twojej skuteczności, z nauką samoobserwacji i samoświadomości. Nauczysz się sposobów na szybkie wprowadzanie zmiany i budowanie nowych kompetencji. Poznasz siebie bardziej - swoje atuty i słabości i będziesz miał wiele okazji aby się doskonalić. Poligon Menedżerski to dynamiczne szkolenie, to intensywny i praktyczny trening mocno ukierunkowany na cel.
Dlaczego warto ?Bo formuła szkolenia poligonowego daje najlepsze rezultaty.
Wyobraź sobie szkolenie na którym:
- intensywnie trenujesz rozmowy w kameralnej grupie (max 6 osób) i wspierającej atmosferze,
- dostajesz dedykowane wsparcie w zakresie rozwoju Twoich kompetencji menedżerskich - wspólnie identyfikujemy Twoje atuty i obszary do doskonalenia.
- nie musisz się stresować ponieważ wiemy, że "błędy to WIELKIE chwile" - promujemy otwartość na błędy i eksperymentowanie - wtedy uczymy się najszybciej, wtedy najlepiej adoptujemy nowe rozwiązania menedżerskie,
- uczysz się menadżerstwa w działaniu, wiedza jest dodatkiem do treningu
- szkolisz się ze sztuki menedżerstwa wykonując wiele praktycznych ćwiczeń wspomagających Twoją skuteczność,
- pracujemy na luzie, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel zdefiniowany na początku szkolenia menedżerskie,
- ćwicząc się w menedżerstwie otrzymując feedback 360 stopni,
- rozwijasz często zaniedbywane, lecz niezwykle ważne w menedżerstwie: samoświadomość, samokontrole i samoobserwacje.
Czy warto wziąć udział w Poligonie Menedżerskim? - popatrz na opinie klientów.
"Szkolenia biznesowe dla naszych pracowników zorganizowane zostały na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Wszystkie bardzo praktyczne i dynamiczne z szerokim zakresem przydatnych rozwiązań biznesowych. Rewelacyjny, nowatorski sposób prowadzenia szkolenia poprzez formułę Poligonu Szkoleniowego sprawdził się w 100%. Szkolenia w pełni spełniły nasze oczekiwania zarówno pod względem tematyki, formy, trenerów jak również pod względem organizacyjnym. W tak innowacyjne szkolenia zdecydowanie warto zainwestować!"
Neckerman - Magdalena Raguska, dyrektor HR
"W porównaniu z innymi odbytymi szkoleniami zdecydowanie Poligon Menedżerski zajmuje dla mnie miejsce pierwsze. Dlaczego? Przede wszystkim inna forma, a inna w tym przypadku znaczy zdecydowanie lepsza niż "tradycyjna". Zapomniałam o czystej teorii, slajdach, regułkach.
Poligon uświadomił mi, że potrafię słuchając wskazówek trenerów zmienić swoje zachowanie, postawę itd. w ciągu krótkiego czasu. Zwracaliście uwagę na to, co ważne i tym samym pozwoliliście spojrzeć na siebie w inny sposób. Ważna jest także świadomość, że oprócz obszarów do poprawy mamy też swoje atuty. Podkreślaliście to na szkoleniu i w raporcie.
Podobało mi się jak na początku Piotr powiedział o błędach - że nie mamy bać się ich popełniać. To sprawiło, że czułam się swobodniej. Daliście mi do zrozumienia, że zaczyna się od "małych" rzeczy: postawa, mimika, głos, kontakt wzrokowy. Wiedziałam o tym wcześniej z teorii, ale dopiero praktyka pokazała jak ogromne ma to znaczenie. Co ważne - pamiętam o tym każdego dnia, czyli widzę efekty.
Na koniec jeszcze parę słów o atmosferze na Poligonie - to jak odbiera się trenerów ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie, zachowanie, otwartość itd. Wprowadzacie tak dobrą aurę, że człowiek czuje się wyluzowany, jak wśród swoich znajomych. Myślę, że o to m.in. chodzi. Jesteście świetni i za to zdecydowanie duży plus."
ATCARGO Perfect Logistic - Agnieszka Lenczewska, kierownik
PROGRAM SZKOLENIA
Podczas szkolenia warsztatowego program jest "skrojony pod potrzeby grupy", natomiast na Poligonie Menedżerskim oprócz dopasowania do grupy mamy precyzyjne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb każdego uczestnika. Każdy trenuje to co jest dla niego największym wyzwaniem.
Dodatkowo podczas szkolenia warsztatowego program jest podzielony na określone moduły rozmieszczone w czasie, natomiast podczas Poligonu Szkoleniowego nie ma modułów merytorycznych tylko są sytuacje treningowe. One pokazują nam jakie są potencjały uczestników, gdzie są silne strony, a gdzie słabości i luki kompetencyjne. Dzięki temu trener daje uczestników bardzo precyzyjnie dobrane wsparcie, dopasowane do jego potrzeb. Jest to znacznie trudniejsze dla trenera ale znacznie skuteczniejsze dla uczestników. Poniżej podajemy bazę tematów merytorycznych z których czerpiemy podczas szkolenia.
PROCES I TECHNIKI ZARZĄDZANIA
- Specyfika budowania zespołu i zarządzania nim.
- Cechy twoich pracowników oraz ich potrzeby i oczekiwania związane z pracą.
- Najważniejsze - cel, czyli co chcesz osiągnąć budując zespół.
- Przygotowanie do wprowadzenia zmian w zarządzaniu ludźmi i w budowaniu zespołu.
- Etapy rozwoju zespołu i charakter każdego z nich.
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z uczestnikami spotkania.
- Sposoby motywowania pracowników w zespole.
- Metody korygowania negatywnych zachowań i kreowania pożądanych.
- Inspirowanie ludzi do działania, zachęcanie do zmian i do rozwoju.
- Prezentowanie projektów i nowych rozwiązań pracownikom.
- Radzenie sobie z trudnymi pytaniami, zachowaniami i obiekcjami pracowników.
- Zastosowanie technik wpływu w zarządzaniu zespołem.
- Zarządzanie procesem zmiany w zespole.
- Zarządzanie konfliktem w zespole, czyli co robić i jak aby zneutralizować takie sytuacje.
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI
- "Drogowskaz szkolenia z zarządzania ludźmi i budowania zespołu", czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia.
- Diagnoza potencjału uczestników szkolenia w obszarze skutecznego zarządzania zespołem.
- Strategie i style kierowania szefa.
- Zarządzanie słowem podczas komunikacji z ludźmi w zespole.
- Rozwijanie sztuki słuchania pracownika i monitorowanie jego zachowań .
- Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania na pracowników za pomocą mowy ciała.
- Doskonalenie jakości głosu menedżera.
- Zarządzanie emocjami swoimi i pracowników.
- Świadome budowanie kontaktu wzrokowego z jednym pracownikiem lub całym zespołem.
- Mentalne mechanizmy sterujące szefa, jako klucz do sukcesu pracy z zespołem.
- Zastosowanie celowych pytań w rozmowie z pracownikiem i kontrola przebiegu spotkania.
- Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie "Recepty na skuteczne zarządzanie ludźmi w zespole".
- Wręczenie dyplomów i zakończenie szkolenia.
Podsumowując:
Jeśli szukasz sposobu na skuteczne i szybkie wzmocnienie kompetencji menedżerskich swoich lub zespołu, a jednocześnie lubisz intensywny trening, praktykę, naukę w działaniu i maksymalne wykorzystanie czasu to nasze szkolenia są dla Ciebie - zapraszamy!
Wyniki, rezultaty, skuteczność, efekty, działanie, praktyka to słowa, które lubimy.