Szkolenie PGM: "Współpraca z klientami branży automotive z Chin" (szkolenie stacjonarne)
Szkolenie poświęcone jest zasadom komunikacji i negocjacji z chińskimi partnerami biznesowymi. Uczestnicy poznają kluczowe elementy etykiety i hierarchii w kulturze biznesowej Chin, dowiedzą się, jak interpretować niebezpośrednie komunikaty oraz jak budować relacje oparte na harmonii i wzajemnym szacunku. W drugiej części, opartej na analizie doświadczeń polskich firm, zostaną omówione praktyczne strategie negocjacyjne i sposoby ochrony know-how w rozmowach z chińskimi kontrahentami.
GDZIE | Szkolenie: Warszawa (konkretne miejsce do ustalenia w późniejszym terminie) Nocleg: we własnym zakresie uczestników |
|||
KIEDY | 14 października 2025 r. (wtorek) 8:00 - 16:00 | |||
GRUPA DOCELOWA | Managerowie i specjaliści ds. eksportu i sprzedaży, specjaliści ds. zakupów i dostaw, specjaliści ds. logistyki | |||
PROGRAM |
Część I PODSTAWY:
Negocjacje i komunikacja z klientami z Chin (BRAINSTROMING z elementami szkolenia). 1. Asymetria informacyjna w rozmowach z Chińczykami
|
|||
TRENER |
Absolwent socjologii Uniwersytetu Warszawskiego z oceną bardzo dobrą, nominowany do nagrody Prezesa PAN. Stypendysta polskiego MEN na wiodących chińskich uczelniach, m.in. Uniwersytecie Sun Yat Sena w Kantonie (广州中山大学) oraz Uniwersytecie Pekińskim (北京大学). Autor kilku książek poświęconych tematyce Azji, w tym "Biznes w Chinach - jak odnieść sukces w chińskim świecie" (2022). Wykładowca akademicki i twórca licznych programów edukacyjnych oraz szkoleń o Azji, m.in. "Chiński Biznes" oraz "Azjatycki Wiek". Posługuje się językiem angielskim i chińskim, a także w stopniu komunikatywnym rosyjskim i niemieckim. Prywatnie miłośnik chińskich przysłów, literatury, sztuki, podróży i sportu. |
|||
CENA | 1000 zł + 23% VAT | |||
SPRAWY ORGANIZACYJNE |
|
|||
UWAGI | Certyfikaty: Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. |